good ole kiwi girls, you got to love themquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Absurditeit het volgende:
Lucy Lawless (1968)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
good ole kiwi girls, you got to love them
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Absurditeit het volgende:
Sophie Marceau (1966)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doorgaans posten mannelijke users ook meer in dit soort topics.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:29 schreef Karina het volgende:
Ze ZEGGEN dat mannen aantrekkelijker worden naarmate ze ouder worden, maar ik zie hier toch meer vrouwen gepost dan mannen (en ik weet ook geen mooie man meer van boven de 40).
Is ook zo, maar dan nog, ik weet er echt geen eentje meer te verzinnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doorgaans posten mannelijke users ook meer in dit soort topics.
Ik zie dat Herman Harmen Siezen nog niet gepost is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan nog, ik weet er echt geen eentje meer te verzinnen.
Oh ik snap het al, het ligt aan mijn smaak qua mannenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik zie dat Herman Harmen Siezen nog niet gepost is.
Over lelijke oude wijven gesproken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Willen de (heterosexuele) vrouwen kappen met het posten van lelijke oude wijven?
Nu on-topic:
[ afbeelding ]
Magdalene St Michaels
[ afbeelding ]
June 03, 1957
Sprak de vrouwquote:
Babes en Hunks van boven de 40/50/60quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Zoals? heb er nog niet een langs zien komen
Hebben vrouwen daar niks over te zeggen? Ik weet echt wel wat een lekker wijf is.quote:
Wordt ze daar minder lelijk van?quote:Zoek maar eens wat van dr werk op
Voor iemand van bijna 70 is het idd niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Babes en Hunks van boven de 40/50/60
En de 2 daaronder ook, vooral die blonde... brrrr
40+ gaat er binnenkort mee ophoudenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor iemand van bijna 70 is het idd niet om aan te zien.![]()
Kan dit topic niet terug verplaatst worden naar 40+? Was het een stuk leuker om te volgen.
Da's jammer, want B&H forum kom ik nooit en de laatste paar pagina's lezende weet ik ook weer waarom.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
40+ gaat er binnenkort mee ophouden
OT:
[ afbeelding ]
Jimmy Smits - 9 juli 1955
Ik ken hem van NYPD Blue toen was hij nog knapperquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Da's jammer, want B&H forum kom ik nooit en de laatste paar pagina's lezende weet ik ook weer waarom.
OT: Die gozer ken ik uit Dexter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |