Okay, jij bent een jaar of 16 en je hebt niks te doen.quote:
quote:
Jah, wat denk jij dan? Die Daniel zit gewoon in de weg.quote:
Vervelend inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, wat denk jij dan? Die Daniel zit gewoon in de weg.
Hij is dood dus veel amok kan hij niet meer maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind die kurt kobain best wel een rustgevend persoon als ik hem zo zie
Nee, ik kom niet uit Indonesië. Mijn vader wel, hij is half Chinees/half Indonesisch. Mijn moeder is Nederlands.quote:
Nou eh... Perfect...?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog veel meer perfect.
Echt, als jij die fratsen post dan voel ik me zo zwaar te kort schieten. Nou ja, ik heb vanmiddag de hele boel schoongemaakt. Maar dat het leuk is? Ik vind het ondankbaar werk in huis. Over twee dagen kan ik het weer doen.
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog perfecter.
En Ryan3 met z'n getwitter!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:57 schreef Staal het volgende:
Jah, wat denk jij dan? Die Daniel zit gewoon in de weg.
I know... Maar ik snap het wel dat hij zo inspirerend is geweest... Er zijn genoeg mensen die zeggen dat hij zijn bekendheid geniet aan zijn dood.. Daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij is dood dus veel amok kan hij niet meer maken.
Misschien kan je der nog sateh saus van makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij is dood dus veel amok kan hij niet meer maken.
Nooit de behoefte gehad om de roots te bekijken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, ik kom niet uit Indonesië. Mijn vader wel, hij is half Chinees/half Indonesisch. Mijn moeder is Nederlands.
Verzetje nodig?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En sowieso, Daniël is aan het werk nu.
Gelukkig dan heb je meer tijd voor onsquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En sowieso, Daniël is aan het werk nu.
Nee, eerlijk gezegd niet. Indonesië vind ik niet interessant. Met China voel ik me iets meer verbonden, maar het is er tot nu toe nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:08 schreef APK het volgende:
Nooit de behoefte gehad om de roots te bekijken?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:09 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig dan heb je meer tijd voor ons
Wat doettie voor werk?
Fair enoughquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet. Indonesië vind ik niet interessant. Met China voel ik me iets meer verbonden, maar het is er tot nu toe nooit van gekomen.
Ik ben eigenlijk blij dat ik geen enorme pieken of dalen in een relatie meer mee maak. Het maakt me zelfs angstig, Ik heb veel rumoerige jaren gehad, veel meegemaakt. Veel liefde maar ook veel gevechten.quote:
Vreemd eigenlijkquote:
He?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet uit Indonesië. Mijn vader wel, hij is half Chinees/half Indonesisch. Mijn moeder is Nederlands.
[..]
Nou eh... Perfect...?
[..]
En Ryan3 met z'n getwitter!
Ik voel me precies omgekeerd eigenlijk. Veel te bedachtzaam en conflict vermijdend ben ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat ik geen enorme pieken of dalen in een relatie meer mee maak. Het maakt me zelfs angstig, Ik heb veel rumoerige jaren gehad, veel meegemaakt. Veel liefde maar ook veel gevechten.
Ik ben blij dat ik thuis ben en niet meer dat meisje van 18.
Hoe ervaren jullie dat eigenlijk? Zou je morgen weer wakker willen worden als 18-jarige?
En dan niet met de kennis die je nu hebt uiteraard want dat wil iedereen wel, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |