Ow, fuck effe opquote:
Ik hou ook van Marco Borsato.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:03 schreef Staal het volgende:
Ja verdorie, zo ga ik nooit meer naar bed natuurlijk.
Doe nog maar een nummer. Lig er toch al in..
Doe nou maar effe 'Belle'quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik hou ook van Marco Borsato.
Zegt me niks!quote:
Deze clip, trut!quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zegt me niks!
Ik ken eigenlijk alleen 'Margherita'.
Marco Borsato recycled alleen maar Italiaanse evergreens, heeft nog nooit een origineel nummer gezongen.quote:
Heks. GROM.quote:
Zing jij dan nieuws en origineels.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef remlof het volgende:
Marco Borsato recycled alleen maar Italiaanse evergreens, heeft nog nooit een origineel nummer gezongen.
Je hebt niet eens op 'Belle' gekliktquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zing jij dan nieuws en origineels.
Ik zing heel vaak (tijdens het huishouden).
Jij ook niet op Appel aan een Stok.quote:
Ja ik ga zo out op de bank. Alarm staat op 8:30.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:26 schreef Staal het volgende:
Rem, moet jij niet direct op om te werken? Ik bemoei me nergens mee he. Maar toch.
je kan nu FP 3 kijken als je wilt http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html zelf geen tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef Mickeys het volgende:
Bijna vergeten. Strakjes weer Formule 1 kwalificatie en morgen de race. Niet erg dat het regent
I know maar ben geen fan om het op de laptop te kijken. Maar de kwalificatie doet er pas echt toe en dat is om 13 uurquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan nu FP 3 kijken als je wilt http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html zelf geen tijd
Ah, dan is de race morgen dus eindelijk ook weer eens een keertje op een normale tijd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know maar ben geen fan om het op de laptop te kijken. Maar de kwalificatie doet er pas echt toe en dat is om 13 uurIk fleur al helemaal op
14:00 uur dus inderdaad christelijke tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dan is de race morgen dus eindelijk ook weer eens een keertje op een normale tijd?
Werd wel weer eens tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:00 schreef Mickeys het volgende:
14:00 uur dus inderdaad christelijke tijd
Nachtbrakerquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:02 schreef APK het volgende:
[..]
Werd wel weer eens tijd
Zo, nu terug naar bed
Lol. Almere is niet bosrijk. Poldergebied natuurlijk en het huisje staat er nog steeds. Vul het af en toe aan met oud brood dus feestmaal. Vetbollen hingen er nog en die worden nu eindelijk zacht voor ze. Maar sowieso leuk hoor om ook in het voorjaar vogeltjes in de tuin op bezoek te hebben. Dan leren ze alvast dat ze in de winter hier ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Vogelvoederhuisje in de lente![]()
Verwennerij zeg!
Wij zitten in een zeer boomrijke omgeving en soms, heel soms als je lekker wil uitslapen denk ik wel eens HOU JE TETTER!
Kijk, die is leuk. Vlieg met me mee van Paul ook wel eigenlijkquote:
Yes, vooral dat steenkolen Engels in het begin "Fly with me to the rainbow"quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kijk, die is leuk. Vlieg met me mee van Paul ook wel eigenlijk
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes, vooral dat steenkolen Engels in het begin "Fly with me to the rainbow"
? Nou nee, maar ik zie het niet eens... kun je nagaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mickeys, heb je nou expres die taalfout in je signature gezet?
daar gelaten -> daargelatenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:29 schreef Mickeys het volgende:
? Nou nee, maar ik zie het niet eens... kun je nagaan
Ah, ach. het staat er al sinds 2000nogiets....quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
daar gelaten -> daargelaten
Ik dacht dat je het misschien expres had gedaan omdat je signature juist over taalfouten gaat!
'Daar gelaten' kan trouwens wel, maar dan in de betekenis dat je het ergens hebt laten liggen. 'Daargelaten' betekent meer zoiets als 'buiten beschouwing gelaten'.
Buro mag niet meer geloof ik. Dat is weer terug bij vroeger dus bureauquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik word net door mijn 16-jarige zoon op mijn vingers vingers getikt![]()
Ik had een lijstje geschreven met de dingen die het nog moet doen voordat hij vanavond weggaat, waaronder "buro opruimen".
Ja, ik weet het, bureau, cadeau, ik wilde snel klaar zijn, het scheelt toch mooi 2 lettersquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Buro mag niet meer geloof ik. Dat is weer terug bij vroeger dus bureau
Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik word net door mijn 16-jarige zoon op mijn vingers vingers getikt![]()
Ik had een lijstje geschreven met de dingen die het nog moet doen voordat hij vanavond weggaat, waaronder "buro opruimen".
Ja, ik kijk wel uit, dan ruimt hij straks helemaal niets meer opquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!
Aangezien het gewoon zo geschreven mag worden in informeel taalgebruik.
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau
(En noem jij je zoon 'het'?)
"bij informeel taalgebruik"quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!
Aangezien het gewoon zo geschreven mag worden in informeel taalgebruik.
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau
(En noem jij je zoon 'het'?)
Hoezo 'bij'?quote:
quote:In informeel taalgebruik wordt in de standaardtaal in Nederland ook het onbepaald rangtelwoord tigste ('zoveelste') gebruikt.
Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1447/
ik wist dat je gelijk langs zou komenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoezo 'bij'?
De Nederlandse Taalunie gebruikt ook gewoon 'in'. Bijvoorbeeld hier:
[..]
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kunnen we de taalfouten correcties en zo achterwege laten? Iedereen maakt taalfouten. Punt!
Goedenavond kingtoppie
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummelquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assen
okeequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummel
Ik zie een spel foutquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k ik bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
Fijne avond en ehm, ow ja, ik hou ook van voetbal. Dus veel plezier met de Catalanen tegen de koninklijkequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
sourtje![]()
bye
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:56 schreef willem-jozef het volgende:
ik wist dat je gelijk langs zou komen![]()
die doen het -net als jij- al jaren fout
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef willem-jozef het volgende:
maar even serieus: het gaat hier om de hele zin en het voorafgaande "aangezien het gewoon zo geschreven mag worden"
en nu doorfietsen met je gezeur
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assen
Wat ben jij dom zeg. Werkelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
sourtje![]()
bye
![]()
Geloof me dat is hij nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ben jij dom zeg. Werkelijk.
Gadverdamme waneer is dat dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
Laten we het over andere dingen hebben... de aankomende verkiezingen bijvoorbeeld. Weten jullie al op wie jullie gaan stemmen?
Geen idee, maar sinds Wilders vanmiddag is opgestapt uit het overleg in het Catshuis, speculeren ze daar nu over.quote:
Oh dat gezeik. Nou wacht het wel af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee, maar sinds Wilders vanmiddag is opgestapt uit het overleg in het Catshuis, speculeren ze daar nu over.
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummel
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-jozef zich zo snel aangevallen voelden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kunnen we de taalfouten correcties en zo achterwege laten? Iedereen maakt taalfouten. Punt!
Zag het net op een vandaag en werd misselijk van die vieze rotkop van die Samson. Misselijkmakend mannetje.quote:
Ik word sowieso vervelend van het feit dat het dan maar door gaat. Niet alleen hier, maar ook in real life. Een keer een correctie is niet erg, maar nu leek het net alsof je het je doel is bij iedereen. Vandaar mijn reactie hierop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.
Vervolgens had Deissy het erover dat haar zoon haar 'verbeterde' (kado/cadeau), daar heb ik op gereageerd.
En willem-josef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-josef zich zo snel aangevallen voelden.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zag het net op een vandaag en werd misselijk van die vieze rotkop van die Samson. Misselijkmakend mannetje.
Nee, lees mijn vorige post nog maar eens goed. Willem-jozef zal wel te dom zijn om die te begrijpen, maar jij niet denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik word sowieso vervelend van het feit dat het dan maar door gaat. Niet alleen hier, maar ook in real life. Een keer een correctie is niet erg, maar nu leek het net alsof je het je doel is bij iedereen. Vandaar mijn reactie hierop.
En hou ik er over op
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.
Vervolgens had Deissy het erover dat haar zoon haar 'verbeterde' (kado/cadeau), daar heb ik op gereageerd.
En willem-jozef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
Volgens mij neem jij W-J veel te serieusquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, lees mijn vorige post nog maar eens goed. Willem-jozef zal wel te dom zijn om die te begrijpen, maar jij niet denk ik.
Nee, domme personen kán ik niet serieus nemen. Ik heb vaker posts van hem gelezen en hij komt altijd zo dom over.quote:
Jou gezeur komt ook mijn strot uit. Je bent vast beter dan iedereenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, domme personen kán ik niet serieus nemen. Ik heb vaker posts van hem gelezen en hij komt altijd zo dom over.
Buro/bureauquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En willem-jozef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-jozef zich zo snel aangevallen voelden.
Zeg me alsjeblieft dat je die taalfout expres maakt om humor aan deze 'discussie' toe te voegen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef Soury het volgende:
Jou gezeur komt ook mijn strot uit. Je bent vast beter dan iedereen
Het is geen discussie het is een SC en ja "als" nogmaals zeikwijf. Ga koken ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je die taalfout expres maakt om humor aan deze 'discussie' toe te voegen!
Zeg me alsjeblieft dat je jezelf expres verkeerd verbetert om nóg meer humor aan deze 'discussie' toe te voegen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef Soury het volgende:
Het is geen discussie het is een SC en ja "als" nogmaals zeikwijf.
Sorry, je bent mijn man niet. Alleen mijn man mag me commanderen om naar de keuken te gaan.quote:Ga koken ofzo
Naar vrouwtje, ben blij dat je kookt voor je manquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je jezelf expres verkeerd verbetert om nóg meer humor aan deze 'discussie' toe te voegen!
[..]
Sorry, je bent mijn man niet. Alleen mijn man mag me commanderen om naar de keuken te gaan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef Soury het volgende:
Naar vrouwtje, ben blij dat je kookt voor je man
Daarom moeten we elkaar respecteren en elkaar in de waarde laten. De een tilt er nu eenmaal zwaarder aan dan de andere.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Of "Ik ben me jas vergeten".![]()
Maar er zijn nou eenmaal mensen die het wel belangrijk vinden om de Nederlandse taal juist te gebruiken en er zijn mensen die er helemaal niets om geven en/of er geen gevoel voor hebben.
Vind ik ook hoor, wat heeft het voor zin om elkaar te verbeteren, als je het als 40+-er nog steeds niet goed doet leer je het nu ook niet meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom moeten we elkaar respecteren en elkaar in de waarde laten. De een tilt er nu eenmaal zwaarder aan dan de andere.
Snap ik helemaal, echter is er bij mij op het werk in ieder geval 1 die ook dyslectisch is, maar die maakt taalfouten en verschuilt zich daar dan achter, dat is dan weer iets waar ik niet zo goed tegen kan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef Leandra het volgende:
Ik heb als taal-nazi nota bene een dyslectisch kind... dat is pas erg![]()
Nou maar hopen dat # 2 wel goed gaat
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeertquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, echter is er bij mij op het werk in ieder geval 1 die ook dyslectisch is, maar die maakt taalfouten en verschuilt zich daar dan achter, dat is dan weer iets waar ik niet zo goed tegen kan.
Hij beld vanmiddag terug... reden: hij belde dus hij beld. Sorry, maar dat gaat er bij mij dan niet in. Heb hem uitgelegd hoe het wel in elkaar steekt en nu doet hij het wel goed. M.i. dus gewoon niet goed geleerd. Reden dat ik hem verbeterde is het feit dat de klanten die informatie kunnen lezen. Daarnaast is F7 een geweldige tool binnen de registratie-tool op het werk.
Lol, dat is toch gewoon voor de sier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeert
Waarschijnlijk denkt ze dat, misschien hadden we voor haar beter een typemachine met correctielint kunnen aanschaffenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, dat is toch gewoon voor de sier?
Staat toch lekker vrolijk?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeert
Dat snapt hij niet. Wel een andere collega kunnen uitleggen wat het verschil tussen enige en enigste is. Tegen klanten zegt hij het nu correct, tegen mij expres foutiefquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Leandra het volgende:
Als klanten de informatie meekrijgen is het idd een beetje triest, zo hadden wij een weekendje extra geboekt bij de vakantie, telefonisch. staat er op de bon "Klant betaald bij aankomst"....
Nou snap ik dat dat kind de hele dag "betaald" op bonnen schrijft als een rekening voldaan is, maar als het een melding is dat de betaling bij aankomst zal gaan plaatsvinden, dan mag er wat mij betreft best verwacht worden dat dat correct op de bon komt te staan.
Misschien had ik moeten verwachten dat ik als klant betaald zou worden![]()
Vraag je collega eens of hij het verschil tussen "verdachte bekend" en "verdachte bekent" begrijpt.
Dat is gewoon de Broer van Remlof toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, waar zijn wij hier mee bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |