True, Willem is best leuk vandaag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
Eigenlijk de eerste aflevering dat Willem weer in z'n sas is.
Dat willemgehaat komt me ook de strot uit hier. Simpel jankvolk ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Willem hatenbiedt juist heerlijk nuchter tegenwicht in dit program.
Volgens mij mag Gijpie Genee wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Oliver23 het volgende:
Ik ook niet hoor, alleen veel mensen aan de VI tafel wel
De leuke anekdotes aan tafel moeten in ieder geval niet van Willem komen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat willemgehaat komt me ook de strot uit hier. Simpel jankvolk ook.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Gijp heeft Genee aan z,n vrouw geholpen
Is bekend, heb je al een paar keer gepost, niet alleen vanavond, maar iedere keer als 'ie er is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat willemgehaat komt me ook de strot uit hier. Simpel jankvolk ook.
Dat willemquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is bekend, heb je al een paar keer gepost, niet alleen vanavond, maar iedere keer als 'ie er is.
Je gaat toch niet ontkennen dat het een negatieve zeurkont is?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is bekend, heb je al een paar keer gepost, niet alleen vanavond, maar iedere keer als 'ie er is.
"wat is dat voor een bril?"quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De leuke anekdotes aan tafel moeten in ieder geval niet van Willem komen.
Willem is ook vaak één en al negativisme anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:46 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ontkennen dat het een negatieve zeurkont is?
Dat was in 2010, Willem is inmiddels al weer wat dementerquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"wat is dat voor een bril?"
'ik denk een zonnebril'
WIllem is voor de komende 2 jaar klaar na dat ene verhaal over de fotocamera.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De leuke anekdotes aan tafel moeten in ieder geval niet van Willem komen.
Was begin dit jaar toch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was in 2010, Willem is inmiddels al weer wat dementer
Klopt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Naja. Toch geen flinke oogst voor een heel jaar.
Toen stond Reis linksachter wil je zeggen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef The_Groove het volgende:
Pieters stond toch helemaal niet linksachter aan het begin van het seizoen met Mertens?
Ja ik streep hem af op mn Bingokaartquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooi woordje toch? Gebruikt ie al tig jaar.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:49 schreef The_Groove het volgende:
Pieters stond toch helemaal niet linksachter aan het begin van het seizoen met Mertens?
Nee, ik dacht dat hij toen ook een blessure had?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen stond Reis linksachter wil je zeggen?
KOEKOEKquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Messi scoort: goooooooool
Ronaldo scoort: koekoek
Ja, koekoekquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geeft Sierd commentaar bij Barca - Real?
Koekoek!quote:
Willem heeft een zwak voor Marokkaantjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef Confetti het volgende:
Rene zegt iets over dat Afellay niet in het midden kan spelen bij Barcelona.
Willem wordt direct boos
Komen ook bij Willem thuis om thee te drinken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Willem heeft een zwak voor Marokkaantjes
Willem komt op voor de onderdrukten....quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Willem heeft een zwak voor Marokkaantjes
Die ferschrikkelijk slechte zekerquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ik wacht op een woordgrap ofer leroy fer
Coach: Andries Jonkerquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw team Chelsea:
Grandel
Cijntje - Pavert - Luiz - Pieters
Strootman - Toivonen - Clasie
Robben - van Persie - Hulk
quote:
Die houthakker van Madrid ook niet.quote:
Mensen die niet de hele aflevering kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef Anno2012 het volgende:
Ik zat in de stadion. Heeft iemand MP4 of staan de stukjes van Oliver al online?
Die van willem sla ik altijd over ja als ik niet live kan kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die niet de hele aflevering kijken
okquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Quyxz_ het volgende:
'Nederland wordt helemaal oranje' is de titelsong.
Je hebt toch een telefoon om dat soort onzin af te bellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben op feestje, morge of straks even terug kijken, wel wat flarden gezien en zag er prima uit.
Dartsen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef Thas het volgende:
Heeft iemand hier RTL7 nog opstaan? Hoe heette dat house nummer net bij de intro van Darts?
Edit: Voor de geďnteresseerden, het was , weet niet waarom ik er niet opkwam
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dartsen.
Hopelijk sterf je een langzame en pijnlijke dood.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dartsen.
Als je bedoelt dat het echt de kutste sport om naar te kijken is, ben ik het volledig met je eens. Het feit wil dat (ja,quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dartsen.
Helemaal gelijk, mijn excuses. Hopelijk word ik niet te veel geconfronteerd met mijn jeugdzonden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Piebe het volgende:
[..]
Je hebt toch een telefoon om dat soort onzin af te bellen.
Dat jij je zelf een fan durft te noemen.
In de wie wat waar? Wat is Linda? (Mijn moeder heette zo, maar verder zegt het me niets.)quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens net dat stukje van Derksen zijn vrouw in de LINDA gelezen, prima man, laat gaan joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En beetje later dan normaal, maar toch ... ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Oliver23 op 21-04-2012 01:10:13 ]
Kijk eens naar de spoiler, tering zeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef KingRoland het volgende:
Iemand link van sierd's commentaar over de tuinman en koekoek?
Het kwam voorbij bij De Wereld Draait Doorquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef KingRoland het volgende:
Iemand link van sierd's commentaar over de tuinman en koekoek?
Zou het net zo'n toppertje worden als deze?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Quyxz_ het volgende:
'Nederland wordt helemaal oranje' is de titelsong.
Ja heel cool dat je altijd meldt dat je geen VI kan kijken hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net dat ik maandag een date heb met een schone juffrouw, dat betekent dus geen live VI kijken![]()
Wie is deze man? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja heel cool dat je altijd meldt dat je geen VI kan kijken hoor.
Nee, wel rechtsbuiten bij de plaatselijke zaterdagamateur.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wie is deze man? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
Jij kunt ontzettend vals worden, maar volgens mij heeft dat niet zoveel nut, Henkie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee, wel rechtsbuiten bij de plaatselijke zaterdagamateur.
Ga nu maar naar een feestje toe of zo.
Nee klopt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij kunt ontzettend vals worden, maar volgens mij heeft dat niet zoveel nut, Henkie.
gijppie ligt dubbel op de bank van het lachenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef tralalala het volgende:
Sierd deed net weer een Koekoekje.
Lekker Johan trollen.
Wie is dood?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef macca728 het volgende:
maandag geen uitzending ivm rouwverwerking ?
Ozil had wel 3 assists moeten geven. Vond hem heel veel verkeerde keuzes maken. Een beetje een rukpot was het.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:25 schreef Thas het volgende:
Gijp zn momentje wordt natuurlijk de assist van Özil![]()
Ik doe het altijd op z'n hondjes, omdat ik er zo leuk bij kan blaffen.quote:Op zondag 22 april 2012 05:06 schreef Perico het volgende:
Neuken jullie nog steeds de lampenkappen van het plafond dan?
Als je aan Johan zijn vrouw komt ,kom je aan mij, blijf van johan afquote:Op zondag 22 april 2012 14:11 schreef Rickazio het volgende:
Iemand die Van Hanegem een leuke tafelgast vindt?
[..]
Is Johan homo?
Hoezo? Ben jij z'n vrouw dan?quote:Op zondag 22 april 2012 14:20 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als je aan Johan zijn vrouw komt ,kom je aan mij, blijf van johan af
Dat is ook knap !!quote:Op zondag 22 april 2012 15:00 schreef Rickazio het volgende:
Als Groningen vanmiddag wint of gelijk speelt heeft Johan al z'n Toto voorspellingen fout
Dat was nog van de pre bamischijf periode.quote:Op zondag 22 april 2012 16:26 schreef Rickazio het volgende:
je zou 'm haast niet herkennen zo:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef Evertjan het volgende:
net bij life en cooking kwam Carlo Boszhard nog ff terug op het tshirt van vd Gijp, was echt leuk
Er openlijk voor uitkomen dat je life and cooking kijkt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef Evertjan het volgende:
net bij life en cooking kwam Carlo Boszhard nog ff terug op het tshirt van vd Gijp, was echt leuk
Hij heet dan ook wel Evert Janquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er openlijk voor uitkomen dat je life and cooking kijkt.props.
nuchtere boerenlul uit de betuwe!!quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef JackHerrer het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f2ff53ff-b94c-4ca6-a2d9-1316d4bcf1eb
Ik zeg meer Berdien dit ek.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef JackHerrer het volgende:
Vind hij goed aangezien hij spijt heeft van zijn stem op de VVDquote:Op maandag 23 april 2012 18:44 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben benieuwd wat Johan te vertellen heeft over de val van het kabinet.
D66 all the way voor Derksen nu.quote:Op maandag 23 april 2012 18:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind hij goed aangezien hij spijt heeft van zijn stem op de VVD
Wilders wil ze er uit hebben, Derksen wil dat ze opgevoed wordenquote:Op maandag 23 april 2012 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Derksen heeft wel een hekel aan Wilders maar welke inhoudelijke punten van de PVV stuiten hem zo tegen de borst? Hij noemt zelf heilige boeken gedateerde sprookjesboeken en zegt dat Marokkaanse jongeren veel ellende hebben veroorzaakt.
soap watquote:Op maandag 23 april 2012 19:21 schreef GeenWijn het volgende:
lol die cd is best triest lol
en er komt een soap?
Johan is echt 2x zo groot als Wilfred aan het eind van de introquote:Op maandag 23 april 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)ed-aflevering-1.html
stelt weinig voor.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:23:08Opbrengst EK-cd Derksen/Genee gaat naar Spieren voor Spieren. "Omdat Louis van Gaal daar ambassadeur is. Dan moet hij ons dus bedanken." reageer retweet
Dat is Wieke. Verder: eens.quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef JackHerrer het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:29 schreef Evertjan het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:23:08Opbrengst EK-cd Derksen/Genee gaat naar Spieren voor Spieren. "Omdat Louis van Gaal daar ambassadeur is. Dan moet hij ons dus bedanken." reageer retweet
quote:Johan Derksen en Wilfred Genee willen goud scoren met EK-cd
Johan Derksen en Wilfred Genee willen met het album dat ze voor het EK hebben opgenomen goud scoren. De presentatoren van Voetbal International wagen zich donderdag aan hun eerste single, inclusief videoclip.
Eerder werd al bekend dat het album werd geproduceerd door Ferdi Bolland. Johan Derksen had zo zijn twijfels over het opnameproces. 'Je droomt er niet van om om half 11 te staan zingen aan de piano bij Bolland', laat hij los aan RTL Boulevard. De reden dat de twee aan een EK-cd begonnen is volgens Derksen duidelijk: 'De inzendingen voor het Nationaal Songfestival waren zo bedroevend, daar gaan wij zo overheen.'
De eerste single van het album is 'Nederland is Helemaal Oranje' en wordt donderdag verwacht. Een bijbehorende videoclip wordt opgenomen in een Hollands café. Derksen: 'Er is geen weg meer terug.'
Aan het EK-schijfje hebben onder anderen Edwin Evers en Gerard Joling meegewerkt. Everts komt het nummer 'Helden', Joling zingt 'Blablabla'. De opbrengsten van het album gaan naar de stichting Spieren voor Spieren.
Dus?quote:Op maandag 23 april 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar praten wij net helemaal niet over.
Jij snapt hetquote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boskamp op maandag, we gaan voor de miljoen!
Zou kunnen, Vermeulen is een kasplantje...quote:Op maandag 23 april 2012 19:54 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat gaat zeker over Arno Vermeulen?
LOLquote:Op maandag 23 april 2012 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Kom er 10 minuten geleden achter dat de AH in Enschede centrum geen bamischijven verkooptquote:
Ga dan even langs de Muur bij de oude marktquote:Op maandag 23 april 2012 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kom er 10 minuten geleden achter dat de AH in Enschede centrum geen bamischijven verkoopt
Doe 'm dicht dan.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Shit man de brug staat open en VI begint zo.
YOU DON'T SAYquote:Op maandag 23 april 2012 20:29 schreef DrDentz het volgende:
als hij het over België heeft zegt hij vaak 'bij ons in België'.
Je zou denken, laat gaan joh, dat bruggetje, ja toch? Bruggetje open, bruggetje dicht. Wat maakt het uit? Maar als je VI moet missen zou ik er echt nerveus van worden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Shit man de brug staat open en VI begint zo.
Overleden.quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Lang niet meer gezien dit. Hoe is het nu met Rene?
niks mis meequote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |