Mensen die niet de hele aflevering kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef Anno2012 het volgende:
Ik zat in de stadion. Heeft iemand MP4 of staan de stukjes van Oliver al online?
Die van willem sla ik altijd over ja als ik niet live kan kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die niet de hele aflevering kijken
okquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Quyxz_ het volgende:
'Nederland wordt helemaal oranje' is de titelsong.
Je hebt toch een telefoon om dat soort onzin af te bellen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben op feestje, morge of straks even terug kijken, wel wat flarden gezien en zag er prima uit.
Dartsen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef Thas het volgende:
Heeft iemand hier RTL7 nog opstaan? Hoe heette dat house nummer net bij de intro van Darts?
Edit: Voor de geïnteresseerden, het was , weet niet waarom ik er niet opkwam
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dartsen.
Hopelijk sterf je een langzame en pijnlijke dood.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dartsen.
Als je bedoelt dat het echt de kutste sport om naar te kijken is, ben ik het volledig met je eens. Het feit wil dat (ja,quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dartsen.
Helemaal gelijk, mijn excuses. Hopelijk word ik niet te veel geconfronteerd met mijn jeugdzonden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:02 schreef Piebe het volgende:
[..]
Je hebt toch een telefoon om dat soort onzin af te bellen.
Dat jij je zelf een fan durft te noemen.
In de wie wat waar? Wat is Linda? (Mijn moeder heette zo, maar verder zegt het me niets.)quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens net dat stukje van Derksen zijn vrouw in de LINDA gelezen, prima man, laat gaan joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En beetje later dan normaal, maar toch ... ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Oliver23 op 21-04-2012 01:10:13 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |