quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Elusive het volgende:
Hansie is vandaag ambassadeur van de stichting Aandacht voor Pesten geworden![]()
Gast.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:34 schreef marcodej het volgende:
Wat Tijs zei was helemaal niet zo gek, maar door Hansie als voorbeeld te nemen wordt het potsierlijk.
koekoekquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
er is nog geen 1 woord over voetbal gesproken
Volgens mij gelooft hij dat God zich manifesteert in de mens. Daarmee heeft hij het natuurlijk wel over een hogere macht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef Wilskracht het volgende:
Thijs van der Brink gelooft eigenlijk in god als mens.
Dus god van boven bestaat niet.
Dat is nou jammer anders had hij lid van mijn genootschap kunnen wordenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft hij dat God zich manifesteert in de mens. Daarmee heeft hij het natuurlijk wel over een hogere macht.
Natuurlijkquote:
Torresquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
Zou Robben wel weer eens bij een andere club willen zien.
Ja, hij heeft er gelukkig niet zoveel gehadquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
Zou Robben wel weer eens bij een andere club willen zien.
Ik voorzie een ONZ painttopicquote:
en erna zelfmoordquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Breukelen moet een keer langs komen.,
Ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat de Duitse competitie niet echt super is.
Bij die eerste twee zinnen volgde ik je nog. Bij die laatste trok ik eenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
Volle stadions enthousiast publiek geen rellen
Alleen Spanje is beter
Fixed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Sierd echt een held koning hoor
quote:
Spring is in the airquote:
Nou zeg dan waar de man van glas moet gaan spelen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die eerste twee zinnen volgde ik je nog. Bij die laatste trok ik een- gezicht.
Over DJ's wel ja.quote:
Vincent Bijloquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef Aguero het volgende:
Sierd ziet het spel zoals niemand anders.
Met alleen posts over Bijlo zou hij nog in de top 1000 van posters staan.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met alleen posts over Bijlo zou hij nog in de top 1000 van posters staan.
Sierd verstierdquote:
Wie?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met alleen posts over Bijlo zou hij nog in de top 1000 van posters staan.
quote:
Nee, dat is puur voetbal, in tegenstelling tot madrid. Barcelona is oppermachtig zonder smerig spel, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
Gelukkig vallen, rollen en liggen ze bij Barcelona niet om het minste of geringste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt zo, en gebeurt zo nu & dan ook ja. Maar doorgaans worden er gewoon poten gezaagd. Alleen mensen met een anti-barca bril zien dat anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
Gelukkig vallen, rollen en liggen ze bij Barcelona niet om het minste of geringste.
Chelsea domineerde de gehele wedstrijd, Barcelona heeft alle hoeken van het veld gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, en gebeurt zo nu & dan ook ja. Maar doorgaans worden er gewoon poten gezaagd. Alleen mensen met een anti-barca bril zien dat anders.
Drogba was gewoon een wanvertoning.
onzin hoor..,quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, en gebeurt zo nu & dan ook ja. Maar doorgaans worden er gewoon poten gezaagd. Alleen mensen met een anti-barca bril zien dat anders.
Drogba was gewoon een wanvertoning.
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:54 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Chelsea domineerde de gehele wedstrijd, Barcelona heeft alle hoeken van het veld gezien.
Barca mag blij zijn met slechts 1 - 0.
Nee, Luuk had die twee schoten verzilverd.quote:
Die is ook geweldig, maar Luuk de Jong is ook een topspits, vind juist zijn kopballen ook vaak van grote kwaliteitquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricky heeft vast een verhoogde kans op luizen
Met zoveel gel juist niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricky heeft vast een verhoogde kans op luizen
Ouwe calimeroquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef Grifte het volgende:
Zouden ze het nog over de A1 overwinning van Feyenoord hebben vandaag? A1 van Ajax werd toch al paar keer belicht?
Wie anders dan Sierdquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
Waar komt dat Koekoek vandaan btw? Heb iets gemist geloof ik.
sierd de vos zei het gister steedsquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
Check de PI erbij dan man, alsof verder die NextGen ook maar iets voorsteltquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Ouwe calimero![]()
Dat was die Next-Gen series. Verder wordt jeugd (gelukkig) nooit behandeld.
Zijn handelsmerk hé.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sierd is zich weer eens te buiten gegaan aan commentatorische frivoliteiten?
Ik weet ook wel dat het lavezzi is. Maar ik schrijf z'n naam bewust altijd zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn naam nog niet eens kunnen schrijven, maar wel doen alsof het je favoriete speler is.
In mijn geval het eerste.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn handelsmerk hé.
Je haat hem, of je houdt van hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de redenen waarom Drogba steeds ging liggen.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het lavezzi is. Maar ik schrijf z'n naam bewust altijd zo.
Ik lig weer dubbelquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)h-dood-aan.html#more
Omdat Italiaanse competitie.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef AryaMehr het volgende:
Wollah Sierd de Vos is ziek!!!
http://forums.marokko.nl/(...)47e1f9460ea6013a078d
quote:ewa je kan tog zappen naar andere commentator
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:05 schreef AryaMehr het volgende:
Wollah Sierd de Vos is ziek!!!
http://forums.marokko.nl/(...)47e1f9460ea6013a078d
quote:waz met jou
Ik doe de koekoekdansquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is 't zo stil in dit topic ineens? Iedereen fappen op Sierd filmpjes?
Bij Feyenoord hebben we zat middenvelders. Een spits, daar moeten we naar op zoek.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef Grifte het volgende:
Schöne had gewoon naar Feyenoord moeten gaan als opvolger van Bakkal, Eriksen gewoon bij Ajax op 10, iedereen blij. Maargoed wat hij wil he
Mooie logica he.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Assaidi is Marokkaan dus hij heeft een kutpersoonlijkheid. Jaja
Lekker nuchter tegenwicht jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben echt zo ongelofelijk fan van Willem.
Koninginnedaaaaaagquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:20 schreef kapiteintje het volgende:
Echt debiel dat daar geen huldiging kan/mag plaatsvinden. Ok, er is wat voor te zeggen als het op 29 april valt.
iddquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Caland het volgende:
Dat is toch die kale van het songfestival?
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Wat een tyfus accent is dat amsterdams toch
Een vriend van me (ook Marokkaan) heeft in de Jeugd van Zwolle gespeeld en weleens tegenover Assaidi gestaan en hij schijnt echt een psycho te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Assaidi is Marokkaan dus hij heeft een kutpersoonlijkheid. Jaja
Ja, echt waar joh? Vertel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een vriend van me (ook Marokkaan) heeft in de Jeugd van Zwolle gespeeld en weleens tegen Assaidi gestaan en hij schijnt echt een psycho te zijn.
Hij heeft wel een punt dat er altijd weer een paar klerelijers zijn die het vernuecken. Al moet ik wel zeggen, 4 jaar terug was er geen vuiltje aan de lucht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Tuuuurlijk Johan. Ik denk dat er dit jaar juist een prima sfeer zou hangen bij een huldiging.
Inderdaad, volgens mij hebben de Feyenoord-supporters steeds meer door hoeveel Feyenoord beschadigd wordt door dat wangedrag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Tuuuurlijk Johan. Ik denk dat er dit jaar juist een prima sfeer zou hangen bij een huldiging.
Tuurlijk niet joh. Dat gaat ook gewoon mis.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Die trappen we dan in elkaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat er altijd weer een paar klerelijers zijn die het vernuecken. Al moet ik wel zeggen, 4 jaar terug was er geen vuiltje aan de lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakjes melk uitdelen. Komt goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh. Dat gaat ook gewoon mis.
Ja, op fucking maandagochtend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt dat er altijd weer een paar klerelijers zijn die het vernuecken. Al moet ik wel zeggen, 4 jaar terug was er geen vuiltje aan de lucht.
Cabral heeft sinds Roda thuis al een bord voor z'n kop.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
Cabral wil niet verlengen?Hij moet dolblij zijn dat hij bij Feijenoord mág spelen.
Lekker laten vertrekken dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
Cabral wil niet verlengen?Hij moet dolblij zijn dat hij bij Feijenoord mág spelen.
Eens, kutmarrokaantjequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen zeer terechte klacht
ook over Labyrat
Ik was blij als Utrechtsupporter dat hij bij FEY-UTR dit seizoen vaak aan het einde stond van elke Feyenoord-aanval. Een of andere manier weet hij hoop potentiële goede aanvallen te verprutsen.quote:
Hoezo, als iemand niet voor Feyenoord wil spelen mag 'ie lekker oprotten. Zonder uitzondering.quote:
Mee eens. Kan lekker naar Cambuur ofzo.quote:
Je favo spelert.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, als iemand niet voor Feyenoord wil spelen mag 'ie lekker oprotten. Zonder uitzondering.
Zijn zaakwaarnemer is Haatrecht trouwens, dan weet je al genoeg.
Want? Feyenoord heeft voor het eerst in 10 jaar weer iets degelijks gepresteerd. De afgelopen jaren was Europees voetbal ook geen zekerheid, iets wat voor sommige spelers toch wel belangrijk is en bijdraagt aan hun ontwikkeling. De drogreden dat je blij bent dat je bij Feyenoord mag spelen puur omdat het ''Feyenoord'' is, gaat allang niet meer op. Sportief heeft de club een wanprestatie geleverd de afgelopen jaren, pas dit seizoen is er weer iets van perspectief, maar de vraag is voor hoe lang.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
Niet begrijpen wat Feyenoord is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want? Feyenoord heeft voor het eerst in 10 jaar weer iets degelijks gepresteerd. De afgelopen jaren was Europees voetbal ook geen zekerheid, iets wat voor sommige spelers toch wel belangrijk is en bijdraagt aan hun ontwikkeling. De drogreden dat je blij bent dat je bij Feyenoord mag spelen puur omdat het ''Feyenoord'' is, gaat allang niet meer op. Sportief heeft de club een wanprestatie geleverd de afgelopen jaren, pas dit seizoen is er weer iets van perspectief, maar de vraag is voor hoe lang.
Zo'n gaar wijkje in Rotjeknorquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet begrijpen wat Feyenoord is.
Dat is Feijenoord.quote:
Ach laat gaan joh.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet begrijpen wat Feyenoord is.
in Nederlandquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zozo. Feitenkennis van een boertje. Dat dit kan.
Ja ik ben nog nét niet helemaal gek hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zozo. Feitenkennis van een boertje. Dat dit kan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was de juiste
graag op anoniem
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef KingRoland het volgende:
stuur het in een mail naar VISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was de juisteOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |