SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, ik kan eigenlijk ook geen Nederlands. Ik ram gewoon op wat toetsen en hoop dan dat het iets leesbaars wordt. Soms heb ik geluk en snappen mensen me.quote:
Julis Picsquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ziek zijn is vervelend. Beterschap..
[ afbeelding ] En ik moet opnieuw tekenen terwijl ik op de goede weg was. Photoshop liep vast.
Je kan het ook gwn ergens gehoord hebben hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee man, ik kan eigenlijk ook geen Nederlands. Ik ram gewoon op wat toetsen en hoop dan dat het iets leesbaars wordt. Soms heb ik geluk en snappen mensen me.
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Hala gitmedin mi kiz... Even serieus, niet te lang wachten Allah korusun bir sey olabilir
Oké dan, 'gelukkig' maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.
Bedankt de rest.![]()
Oh en Trigger:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
AFC AJAX
Niet een smiley picquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.
Bedankt de rest.![]()
Oh en Trigger:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Oké dan, 'gelukkig' maarVoelde me al vies door zoiets als "Allah korusun" te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]))))
Tazzz, deze chimeid doet stoer, a mattie ik ga je klaren he balhaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
allemaal watjes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ey pas op! Straks heb je haar vriend en haar abi voor de deurIstemezsin kocum.
Nee, Roemeensequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je een Turken-op-FOK!-meisjesalbum aan het maken of zo
te laatquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
EY! Pas op lan!Paramparca yaparim seni!
quote:
Dacht ik dat echt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Landysh het volgende:
msnk, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herinner mij nog dat je dacht dat ik 33 ofzo was.
Jonge die B&H topicquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeveel Roemeense meisjes op FOK! ken jij dan?
Hele sukur anladiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohw
Nu je het zegt. Weliswaar héél letterlijk genomen maar het klopt wel![]()
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht namelijk iets van 28.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Landysh het volgende:
msnk, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herinner mij nog dat je dacht dat ik 33 ofzo was.
Je bent msnk wat verschuldigd, ik ben zijn advocaat en ik eis 100% honorarium, mijn bankrekeningnummer stuur ik wel per DM.quote:
Goed hamdoulilah, jij?quote:
Was zo'n 2 jaar geleden ofzo.quote:ik schatte jou op 22/23 en bortecinem op 28 ofzo
Op 20 augustus 2010 19:53 schreef GenusButeo het volgende:
Wat versta je onder jong? Ik ben 21, Zeliha is 20.
Hoe oud dacht je dat we waren?
Wat is hamdoulilahquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht namelijk iets van 28.
[..]
Je bent msnk wat verschuldigd, ik ben zijn advocaat en ik eis 100% honorarium, mijn bankrekeningnummer stuur ik wel per DM.
[..]
Goed hamdoulilah, jij?
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:09 schreef msnk het volgende:
[..]Niet mijn probleem dat jij dingen verdraait totdat ze kloppen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alhamdulillahquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat is hamdoulilah( dat niet weten
)
Goed met mij, nu het weekend is.
Denken dat ik niet altijd gelijk hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef msnk het volgende:
[..]
In dit geval zou je dan nog gelijk hebben ook
Denken dat jij ooit gelijk hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat ik niet altijd gelijk heb
Je weet dat alles wat je op het internet zet er voor altijd staat toch?quote:
Briljante mensen worden dan ook nooit gewaardeerd in eigen tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Je weet dat alles wat je op het internet zet er voor altijd staat toch?
Dus als ze je morgen gedwongen opnemen en je in een dwangbuis stoppen niet gaan klagen
Maar, je zei iets over de slechte linguïstiek en spelling bij de vmbo-ers die beweerden dat ze rap konden schrijven. Kun je een voorbeeld geven ? Ik wil zien wat je bedoelt. Heeft niks te maken met de quote btw.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Alhamdulillah
Tevens hetgene wat een moslim hoort te zeggen!
In before vergelijking met Da Vinci en Galileo Galileiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Briljante mensen worden dan ook nooit gewaardeerd in eigen tijd.
Zij mogen de mijne inschenken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef msnk het volgende:
[..]
In before vergelijking met Da Vinci en Galileo Galilei
Man, je zou hun kop koffie niet eens mogen inschenken!
Denken dat elke Turk een moslim isquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Alhamdulillah
Tevens hetgene wat een moslim hoort te zeggen!
Feituhquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Heiligschennis. Tövbe de, straks ga je nog naar hel man.
Snap niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen jou, ik mag jou welquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef SpikedPsych het volgende:
Msnk, ben je turk of niet ? Want je kan turks maar je gedraagt je eerder als nederlander ( vraag me niet waarom )
Dat kwam omdat ik eerst bagger postte. In dit topic komt het door Weissman en zn vriendjes ( waarmee hij knuffelt )quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Snap niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen jou, ik mag jou wel
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Snap niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen jou, ik mag jou wel
Ja lekker makkelijk hé, geef de joden maar de schuld. Zo gaat het al duizenden jaren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik eerst bagger postte. In dit topic komt het door Weissman en zn vriendjes ( waarmee hij knuffelt )
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?quote:
Nou, bij het schrijven van rap heb je heel veel vormen van rijmen, de uitspraak van de woorden die gelijk vallen met het opvallende deel van de beat (meestal de bass of clap) kwam vaak offbeat terecht, de rijmschema was non-existent. Ook waren de metaforen dramatisch, de vergelijkingen rampzalig en niet direct kenbaar en ook nog oppervlakkig. Ook het fout gebruik van 'als' en 'dan' wekte bij mij vele frustratie op. Kan nog eventjes doorgaan, maar alles wat ze fout konden doen, deden ze fout.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Maar, je zei iets over de slechte linguïstiek en spelling bij de vmbo-ers die beweerden dat ze rap konden schrijven. Kun je een voorbeeld geven ? Ik wil zien wat je bedoelt. Heeft niks te maken met de quote btw.
Mein Kampfquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk hé, geef de joden maar de schuld. Zo gaat het al duizenden jaren.
u mad bro ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Arcadia het volgende:
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?
De tweede keer dat je dit doet.
Nu in nederlandsquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?
De tweede keer dat je dit doet.
[..]
Nou, bij het schrijven van rap heb je heel veel vormen van rijmen, de uitspraak van de woorden die gelijk vallen met het opvallende deel van de beat (meestal de bass of clap) kwam vaak offbeat terecht, de rijmschema was non-existent. Ook waren de metaforen dramatisch, de vergelijkingen rampzalig en niet direct kenbaar en ook nog oppervlakkig. Ook het fout gebruik van 'als' en 'dan' wekte bij mij vele frustratie op. Kan nog eventjes doorgaan, maar alles wat ze fout konden doen, deden ze fout.
Nee, maar dit gedrag is niet verzoenbaar met het volwassen zijn.quote:
Spiked altijd uit de tent moeten lokkenquote:
Wat hoger is dan je die van jou waardoor jij nog dommer bent dan ik ( als ik dom ben, ik sta gemiddeld 8,2 en zit op VWO , voor de duizendste keer )quote:
Als je naar iets anders dan greengang of hydroboyz ( de namen alquote:
Eminem is zooooo 1996-1999...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als je naar iets anders dan greengang of hydroboyz ( de namen algroenegang en waterjongens
) , miss iets zoals 2Pac of eminem, dan weet je waar we het over hebben
2Pac is doodgegaan op zijn 25e en heeft meer bereikt dan 99% procent van alle artiesten.quote:
Hijgenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Obsessie alles...
Vraag haar nummer. Kun je haar bellen, hijgen en ophangen
Ayca, nummerquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Obsessie alles...
Vraag haar nummer. Kun je haar bellen, hijgen en ophangen
Tazzz? Identiteitscrisis ofzo?!?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef SpikedPsych het volgende:
Tazzz, deze xminator. Ik wil nu hier blijven dus doe ik het ook.
Cool.quote:
En nu je echte (Turkse) onderkoffer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef l3east het volgende:
[..]
PWF SQUIRREL.D PEACE4EVER GINGER QUIBI DERP MEPHISTO![]()
Zijn de verschillende versies compatibel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:08 schreef l3east het volgende:
waarom doen jullie niet 1.0c is minder mb en is speciaal gemaakt voor de online gamers
Ik kom ook als er nog plek is. Info enz via dm sturenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Cool.![]()
We hebben nu al 5 man en nog maar 3 vrije plekjes.
[..]
En nu je echte (Turkse) onderkoffer?
[..]
Zijn de verschillende versies compatibel?
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef xminator het volgende:
Als jullie maar niet zoals arcadia en clapclapyourhands gaan spelen
Oke, dan gaan we Turkije vs. Koerden doen oké?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik kom ook als er nog plek is. Info enz via dm sturen
Flikker gwn op manquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we Turkije vs. Koerden doen oké?
Ze waren zo slecht, ze vroegen nog aan mij hoor je bij hun. Ik zei van niet uit schaamtequote:
Het zou je verbazen hoeveel muzikanten in het rapgenre zijn die intelligente dingen kunnen zeggen.quote:
nee over sims 3quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef SpikedPsych het volgende:
Hebben jullie het over age of empires ?
bu salak oynuyosa ben oynamam abiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef SpikedPsych het volgende:
Hebben jullie het over age of empires ?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:38 schreef xminator het volgende:
1.0c motten we doen inderdaad, ben wat vroeger thuis zal hem zo even binnenhengelen.
Olum, dit niveau heb ik al een tijdje niet gezien "als hij meedoet, dan doe ik niet mee".quote:
Een betere synthese dan dat kan ook niet, stuur mij wat jij hebt, dan leg ik uit wat er beter aan kan.quote:
Probeer het opnieuw te lezen, de delen die je snapt apart te zetten, daar een samenvatting van maken en dan de delen die je niet snapt ofwel opzoeken via een woordenboek of aan hem vragenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Olum, dit niveau heb ik al een tijdje niet gezien "als hij meedoet, dan doe ik niet mee".
Echt waar, schaam je man.
Torrents zijn sowieso altijd illegaalquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Downloaden van spelletjes is wel illegaal in Nederland. Ook voor eigen gebruik (i.t.t. films).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX![]()
Kwart voor 7?
Heb het al jaren niet gespeeld
We doen wel team deathmatch toch? ( beginnen met veel resources)![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Torrents zijn sowieso altijd illegaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strikt genomen is het downloaden van films via torrents niet illegaal, mits je de upload uitzet, maar aangezien er bij mijn weten geen torrentprogramma's zijn waarbij je de upload uit kan zetten, ben je sowieso illegaal bezig, dus je hebt gelijk. De kleine gebruiker wordt in Nederland alleen (nog) niet aangepakt, maar geen idee hoe dit in de toekomst zal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik kom ook als er nog plek is. Info enz via dm sturen
We spelen Age of Empires 2. Hier kun je het originele deel downloaden.
Xminator, Beast en Julis hebben versie 1.0c. Ik hoop dat beide versies compatibel zijn?![]()
Beast wilde om 9 uur spelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef xminator het volgende:
Kwart voor 7?
Heb het al jaren niet gespeeld
We doen wel team deathmatch toch? ( beginnen met veel resources)
We kunnen ook 2 potjes doen? Eerst om 7, daarna om 9.![]()
Link naar 1.0c?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef xminator het volgende:
Nee, dan kun je niet samen. Iedereen moet met 1.0c![]()
Zit op telefoon, voor mezelf denk ik dat hem nog op mijn netbook heb zitten... Anders moet ik ook iets regelen![]()
Ja is cool moet tOch inkomen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beast wilde om 9 uur spelen.
We kunnen ook 2 potjes doen? Eerst om 7, daarna om 9.![]()
Precies, en dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Strikt genomen is het downloaden van films via torrents niet illegaal, mits je de upload uitzet, maar aangezien er bij mijn weten geen torrentprogramma's zijn waarbij je de upload uit kan zetten, ben je sowieso illegaal bezig, dus je hebt gelijk. De kleine gebruiker wordt in Nederland alleen (nog) niet aangepakt, maar geen idee hoe dit in de toekomst zal zijn.Het kan niet, dus het mag niet. En ik ben bang dat ze veel harder gaan optreden, maar als je ziet dat zelfs in de VS het nog wel meevalt op zich, maak ik me niet zoveel zorgen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX![]()
Voor degenen die het spel nog niet hebben:
Originele deel van AOE 2: http://ge.tt/6Q011ZG
Uitbreiding conquerors: http://ge.tt/39hD2aG
Patch naar 1.0c: http://www.zdnet.co.uk/do(...)on-patch-39049119/2/
We zijn nu met zijn zessen en hebben nog 2 vrije plaatsen.![]()
Eerste ronde is tegen zevenen, tweede ronde rond 9.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik doe zowiezo mee. Wanneer beginnen jullie ? Ik zeg om een uur of 9.x 8, dus ongeveer 45. Hoezo?quote:![]()
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Die bij 9 uur kan ik zowiezo, 7 uur weetiknietzeker. Stuur me wel ff alle instructies via DMquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Eerste ronde is tegen zevenen, tweede ronde rond 9.
[..]
x 8, dus ongeveer 45. Hoezo?Je moeder![]()
Ik doe mee met het potje van 9 uur danquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beast wilde om 9 uur spelen.
We kunnen ook 2 potjes doen? Eerst om 7, daarna om 9..
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef xminator het volgende:
Voeg mij alvast toe op gameranger, nickname: xterminatortr![]()
Waar heb je het gedownload?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef xminator het volgende:
Gedownload en geinstalleerd speel al online 1e potje hahah
Ik heb je trouwens ook toegevoegd.![]()
Via internet, ik zie jullie niet in mijn friendslist?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waar heb je het gedownload?
Ik heb je trouwens ook toegevoegd.![]()
Via GameRanger. En ik heet Julisquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:43 schreef Weissman het volgende:
Ok, heb alles geinstalleerd.
Netwerk via GR of Hamachi ?.
![]()
Er zijn 1001 Julissen.
Ik ben niet echt bekend met GameRanger. wat is deze
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 18:46:03 ]![]()
add mij en stuur dan msg:quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef Weissman het volgende:
Er zijn 1001 Julissen.
Ik ben niet echt bekend met GameRanger. wat is deze
Xterminatortr![]()
Burn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, jij bent engje hebt vast een haatbaard
AFC AJAX![]()
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef Levolution het volgende:
Laptop gefikst.
Maar eerst nog drie dagen studeren.Je moeder![]()
Ayca, zou je je nummer wel aan mij geven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder![]()
Maar wel liefdevolle borsthaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, jij bent engje hebt vast een haatbaard
![]()
![]()
Ik ben niet van de eerste generatie. Maar je scoort punten omdat je mij desondanks tot de goden rekent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.This isn't even my final form.![]()
Alleen maar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat maakt wel een hoop goed, draag je dan wel je overhemd geopend tot je navel?![]()
![]()
Je username is al genoeg om te weten dat je baas bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet van de eerste generatie. Maar je scoort punten omdat je mij desondanks tot de goden rekent.Je moeder![]()
Ik had dus precies die inhoud verwacht. Verder hoef ik je nummer echt niet te weten hoor, als jij dat denkt. Just curious.quote:Je moeder![]()
Wat is dat nou weer voor gerotzooi met die pics, je gaat ze waarschijnlijk toch niet krijgen
Je moeder![]()
Mja, tis gewoon dat Ayca een smerige voor wat hoort wat tactiek heeftquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef SpikedPsych het volgende:
Wat is dat nou weer voor gerotzooi met die pics, je gaat ze waarschijnlijk toch niet krijgen
![]()
![]()
![]()
Wat is deze.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.![]()
Ik faal op zoveel fronten ? Noem er een paar buiten spelling en grammatica, want dit is een forum en ik ga daar dan niet op letten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:
Sorry maar je faalt op zoveel fronten... hoe zou ik anders moeten reageren
En jij faalt met quoten
Je moeder![]()
Ja? Ik wilde ook gitaar spelen, er was hier namelijk een Hare Krishna om de hoek die ook goed kon pingelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nirvana is de reden waarom ik gitaar wilde spelen![]()
En waarschijnlijk gaat ze je tog naaien als jij je oerwoud gepost hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, tis gewoon dat Ayca een smerige voor wat hoort wat tactiek heeft
Je moeder![]()
Ik heb hier een ney voor beginners liggen. Ik kreeg er geen geluid uit, dus ligt ie al zo'n twee jaar stof te happen.![]()
![]()
Circle Jerkquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je username is al genoeg om te weten dat je baas bent.![]()
Echt hé.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
En waarschijnlijk gaat ze je tog naaien als jij je oerwoud gepost heb![]()
Wtf! Ik heb Weissman nooit een knuffeljood genoemd
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Zonde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nirvana is de reden waarom ik gitaar wilde spelen![]()
Sebnem FerahTurkse rockchicks.
![]()
![]()
En er komen telkens vreemden binnen. Rare Brazilianen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Nog AOE2 spelers hier? We zijn met zn 5 nu..
Bilge is er weer vandoor![]()
Je hebt wel gevoel voor ritme, en behoorlijke borsten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef msnk het volgende:
DUDE, IK ZEI NIET MIJN FOTO DELEN MET IEDEREEN
Daar moet toch vraag naar zijn in een zekere kring![]()
![]()
Ik ben al die stappen uit de read me aan het uitvoerenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Nog AOE2 spelers hier? We zijn met zn 5 nu..
Bilge is er weer vandoor![]()
![]()
Sorry, ben al bezetquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je hebt wel gevoel voor ritme, en behoorlijke borsten.
Daar moet toch vraag naar zijn in een zekere kring
AFC AJAX![]()
Is 5 minuutjes werk mang, iedereen wacht op jouquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben al die stappen uit de read me aan het uitvoeren![]()
Weet iemand hier toevallig of er in Izmir of nabijheid, zeg twee uur rijden, iets van een dierentuin of wildpark is met nijlpaarden? de dwerg variant is ook goed.![]()
Ik ben doel op de zoete snuitjes en in Amsterdam zijn ze niet meer aanwezig in de dierentuin.![]()
Ik weet niet hoe je GIF-plaatjes bewerkt/maakt. Maar je kunt natuurlijk hier terecht...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Magni, maak eens van de mijne ook een gifje![]()
![]()
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #91![]()
Waarom perse Izmir ? En nee, volgens mij ( ik ben er zelf geweest ) heb je alleen daar hotels, dorpjes en de baraj.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in Izmir of nabijheid, zeg twee uur rijden, iets van een dierentuin of wildpark is met nijlpaarden? de dwerg variant is ook goed.![]()
Ik ben doel op de zoete snuitjes en in Amsterdam zijn ze niet meer aanwezig in de dierentuin.Je moeder![]()
Blegh teveel gegetenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Omdat ik naar Izmir ga, zoals ieder jaar, familie bezoeken maar die hebben niks met nijlpaarden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Waarom perse Izmir ? En nee, volgens mij ( ik ben er zelf geweest ) heb je alleen daar hotels, dorpjes en de baraj.![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ney_%28muziekinstrument%29 ? interessantquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb hier een ney voor beginners liggen. Ik kreeg er geen geluid uit, dus ligt ie al zo'n twee jaar stof te happen.![]()
![]()
Hoezo is dat zonde?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zonde.![]()
Sebnem FerahTurkse rockchicks.
Het gaf aanleiding tot het willen spelen, speel tegenwoordig nooit iets van Nirvana.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 19:50:24 ]![]()
Wel als je er geluid uit kan krijgen, maar het vergt veel oefening.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ney_%28muziekinstrument%29 ? interessant![]()
![]()
Mijn vader had dolma gemaaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Ik heb rode bietjes gegeten. Eindelijk.![]()
Ik wil later ook een man die kan koken![]()
![]()
Kan je nergens les nemen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel als je er geluid uit kan krijgen, maar het vergt veel oefening.![]()
Krijg je op een post als deze nou ook weleens PM's van de mannelijke Turkse fokkers die je willen playen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn vader had dolma gemaakt![]()
Ik wil later ook een man die kan koken
Dan moet je je partner screenen voordat je 'm trouwt.![]()
![]()
O, vast wel, maar ik heb er eerlijk gezegd niet echt serieus aandacht aan besteed. Misschien in de toekomst.quote:![]()
Trouwens, ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt maar ik zie echt iedereen trouwen/verloven etc. in mijn omgeving. Hebben jullie dat ook? Ik hoef maar een keer in te loggen op face en iemand heeft zijn status veranderd naar verloofd/getrouwd etc.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bortecinem op 20-04-2012 20:03:51 ]![]()
Wacht maar, over een jaar of max twee gaan alle gesprekken over de babyquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt maar ik zie echt iedereen trouwen/verloven etc. in mijn omgeving. Hebben jullie dat ook? Ik hoef maar een keer in te loggen op face en iemand heeft zijn status veranderd in verloofd/getrouwd etc.![]()
![]()
Tamamquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt maar ik zie echt iedereen trouwen/verloven etc. in mijn omgeving. Hebben jullie dat ook? Ik hoef maar een keer in te loggen op face en iemand heeft zijn status veranderd in verloofd/getrouwd etc.![]()
![]()
Die zijn al begonnen!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel zo inderdaad. Vooral bij Turken. Natuurlijk worden we allemaal ouder en liggen de Barbapappa-dagen achter ons, maar je kunt ook te jong trouwen vind ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt maar ik zie echt iedereen trouwen/verloven etc. in mijn omgeving. Hebben jullie dat ook? Ik hoef maar een keer in te loggen op face en iemand heeft zijn status veranderd naar verloofd/getrouwd etc.
AFC AJAX![]()
Gul bv was 30 toen hij trouwde dus dat is een mooi voorbeeld!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is wel zo inderdaad. Vooral bij Turken. Natuurlijk worden we allemaal ouder en liggen de Barbapappa-dagen achter ons, maar je kunt ook te jong trouwen vind ik
Zijn vrouw was een maagdje van 15, dat is dan weer minder![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
Die zijn al begonnen!
[..]Yani?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echtquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gul bv was 30 toen hij trouwde dus dat is een mooi voorbeeld!
Zijn vrouw was een maagdje van 15, dat is dan weer minder?
![]()
Ik snap dat je 18-26-jarigen bedoelt, en dat vind ik dus te jong om te trouwen. 25-26 vind ik NET AANquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
De mensen waarop ik doel zijn tussen de 18-26. Wel te verwachten natuurlijk.
AFC AJAX![]()
Tja, ik vind boven de 20 niet verschrikkelijk jong hoor. Vooral voor Turkse moslim stelletjes als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
Hahahaha, ja tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Tja, ik vind boven de 20 niet verschrikkelijk jong hoor. Vooral voor Turkse moslims stelletjes als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
AFC AJAX![]()
Ik ben 23 en nog lang niet van plan om te gaan trouwen, maar als het aan mijn vader ligt, moet ik nu alvast mijn toekomstige echtgenote gaan regelen.![]()
Evet, dat maagdelijke nam ik dan maar even aan trouwensquote:wikiquote:Hayrünnisa Gül (d. 1965 Beşiktaş, İstanbul) Türkiye Cumhuriyeti'nin 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün eşidir.
1965 yılında İstanbul Beşiktaş'ta doğdu. Aslen Kayserilidir. İstanbul Beyazıt Koca Ragıp Paşa İlkokulu ve İstanbul Çemberlitaş Kız Lisesi'nde okudu. 1980'de Abdullah Gül ile evlendi. Hayrünnisa Gül‘ün Ahmet Münir, Kübra ve Mehmet Emre adlı üç çocuğu vardır. İngilizce ve Arapça bilir.[1] [2][3]![]()
Als je op je 18e trouwt mis je echt heel veel. Eigenlijk mis je gwn bijna alles als je niet op je 30e trouwt. De beste leeftijd om te trouwen, jongeren ouder ook
Je moeder![]()
In before zarGonquote:Dat ze jonger is dan Gül kun je wel zien ja, maar dit is wel ergquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Evet, dat maagdelijke nam ik dan maar even aan trouwens
[..]
wiki
AFC AJAX![]()
Ze was dus 25.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Evet, dat maagdelijke nam ik dan maar even aan trouwens
[..]
wiki![]()
Dit. Alleen pushen ze mij (nog) niet. En ben ik net 22 geworden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben 23 en nog lang niet van plan om te gaan trouwen, maar als het aan mijn vader ligt, moet ik nu alvast mijn toekomstige echtgenote gaan regelen.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Alleen pushen ze mij (nog) niet. En ben ik net 22 geworden.![]()
![]()
Ik word ook (nog) niet gepusht hoor, maar er wordt wel verwacht dat ik 'alvast om me heen ga kijken'.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Alleen pushen ze mij (nog) niet. En ben ik net 22 geworden.![]()
We zien iets niet wat hij wel ziet of zo, ik zou het ook niet weten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geboren in 1965, trouwen in 1980.
Dus dan maakt dat 15, toch?AFC AJAX![]()
Oops. Ben even niet helder van geest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Kan ik nou zo slecht rekenen?Ik zie ook 15...
![]()
![]()
eeee, hadi TM ve Borte, bulmussunuz birbirinizi
Trigger doet de nikah, Alice doet de catering (ze kookt lekkkkerrrr) en Julis tekent jullie portretten.
AFC AJAX![]()
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef msnk het volgende:
eeee, hadi TM ve Borte, bulmussunuz birbirinizi
Trigger doet de nikah, Alice doet de catering (ze kookt lekkkkerrrr) en Julis tekent jullie portretten.
![]()
En dan ben je dus een econoom van dertig, bezig met je PhD of iets dergelijks en dan heb je opeens een gesprek met een kind van vijftien
Moet er niet aan denken, wat zeg je tegen elkaar?![]()
![]()
![]()
![]()
En ik val alleen op jongens/mannen die tenminste 7 jaar ouder zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Landysh het volgende:
![]()
En ik val alleen op jongens/mannen die tenminste 7 jaar ouder zijn.Maar je bent wel serieus over 7+?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor je ook niet vaak
AFC AJAX![]()
Oh... Sorry manquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.Mja dan gaat het niet werken nee.
AFC AJAX![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Landysh het volgende:
![]()
En ik val alleen op jongens/mannen die tenminste 7 jaar ouder zijn.Hoezo dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sastim kaldim manquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh... Sorry manMja dan gaat het niet werken nee.
![]()
![]()
Benden size yâr olmaz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is natuurlijk niet zo dat ik iemand zou afwijzen als die niet tenminste 7 jaar ouder was. Maar het valt mij gewoon op dat ik in het algemeen val op oudere mannen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar je bent wel serieus over 7+?
Hoor je ook niet vaak![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Benden size yâr olmaz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets mis meequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat ik iemand zou afwijzen als die niet tenminste 7 jaar ouder was. Maar het valt mij gewoon op dat ik in het algemeen val op oudere mannen.Wat jou gelukkig maakt
AFC AJAX![]()
Kipschnitzels met een houdbaarheidsdatum van 18-04-2012. Gewoon in de koelkast bewaard. Doen?AFC AJAX![]()
Pastaaaa!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Ik heb rode bietjes gegeten. Eindelijk.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Kan bestquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
Kipschnitzels met een houdbaarheidsdatum van 18-04-2012. Gewoon in de koelkast bewaard. Doen?![]()
![]()
Hmm, zit net op het randje. Je zou het kunnen doen maar wel heel goed doorbakken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
Kipschnitzels met een houdbaarheidsdatum van 18-04-2012. Gewoon in de koelkast bewaard. Doen?![]()
Als het niet stinkt of verkleurd is, kan het best.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
Thanks, ik ga het wagen. Moet wel wat eten, heb geeneens brood in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX![]()
Ja dit. Ruik er eerst aan, msnk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als het niet stinkt of verkleurd is, kan het best.![]()
![]()
Trouwens hoe zit het met medicijnen en vitaminepillen die over datum zijn? Ik slik vitaminepillen die een maand over datum zijn. Kan geen kwaad, toch?![]()
Mijn taksi?quote:Zal ik doenquote:Uhm... Dat vind ik dan weer te veel risicoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Landysh het volgende:
Trouwens hoe zit het met medicijnen en vitaminepillen die over datum zijn? Ik slik vitaminepillen die een maand over datum zijn. Kan geen kwaad, toch?Medicijnen sowieso niet, en een maand is wel erg veel?
AFC AJAX![]()
Ik denk dat de werking dan niet echt optimaal meer is. Als het echt ruim over datum is, kan het ook negatieve effecten hebben, dus ik zou het niet echt wagen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Landysh het volgende:
Trouwens hoe zit het met medicijnen en vitaminepillen die over datum zijn? Ik slik vitaminepillen die een maand over datum zijn. Kan geen kwaad, toch?![]()
Heeft niet zoveel te maken met doorbakken. Zover ik weet kunnen de meeste schimmels prima tegen hitte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm, zit net op het randje. Je zou het kunnen doen maar wel heel goed doorbakken.Je moeder![]()
Vitaminepillen zijn hartstikke droog. Kleine kans dat ze bederven.
Voor vochtige producten moet je uitkijken.This isn't even my final form.![]()
30 vind ik te oud, maar minimaal 5 jaar ouder vind ik wel beter dan een gozer die ook 21 isquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat ik iemand zou afwijzen als die niet tenminste 7 jaar ouder was. Maar het valt mij gewoon op dat ik in het algemeen val op oudere mannen.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hmmkey. Ik zal jullie advies opvolgen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat de werking dan niet echt optimaal meer is. Als het echt ruim over datum is, kan het ook negatieve effecten hebben, dus ik zou het niet echt wagen.
Morgen dan maar een nieuw potje halen.![]()
Zou ik niet doen. Volgens mij ontstaan er dan oxidanten, die giftig zijn. Je kan er aan overlijden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Landysh het volgende:
Trouwens hoe zit het met medicijnen en vitaminepillen die over datum zijn? Ik slik vitaminepillen die een maand over datum zijn. Kan geen kwaad, toch?Je moeder![]()
Ja dit dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef Levolution het volgende:
Vitaminepillen zijn hartstikke droog. Kleine kans dat ze bederven.
Voor vochtige producten moet je uitkijken.![]()
Ik vind geestelijke volwassenheid toch wel belangrijker dan leeftijd. Maar goed, ik ben geen meisje.![]()
Er zijn weinig organismen die temperaturen van 180 graden Celcius kunnen overleven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel te maken met doorbakken. Zover ik weet kunnen de meeste schimmels prima tegen hitte.This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn weinig organismen die temperaturen van 180 graden Celcius kunnen overleven.is mijn specialisatie deze stuff
Je moeder
Forum Opties Forumhop: Hop naar: