quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:57 schreef AliceWonder het volgende:
Gebaseerd op de populaire tv-serie 'Dark Shadows', waarin de vampier Barnabas Collins centraal staat
(...)
Heel leuk! Ik ga hem zeker zien.
Briljant gewoon.
-Meisje: Are you stoned or something?
-They tried stoning me my dear it didn't work.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef zarGon het volgende:
ik wil die nieuwe film van tim burton en johnny depp zien
Toen had ik de trailer voor het eerst in de bios gezien. Wil ik zeker zien, ja!quote:
Mooi.quote:
Eindelijk, pics van Aycaquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En neealleen daar helemaal rechtsboven, maar dat gebruik je toch niet.
Denk rond 8 uur/half 9. Ik had destijds zo een map met in het midden bomen, zodat je lekker kon bouwen eerst en het was ook een redelijk snelle map.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:02 schreef Bilge het volgende:
@ Age of Empires 2 spelers van vanavond,
Het programma Gameranger (wat Julis adviseerde) bevat het spel Age of empires 2 niet, je kunt daarmee alleen online tegen andere mensen spelen als je het spel al op je pc hebt staan. Hier kun je binnen circa 15 minuten het het originele deel (zonder uitbreidingen) van AOE 2 downloaden.
Hopelijk zullen veel mensen meedoen. Kan iedereen aangeven hoe laat hij/ zij wil spelen?
Alleen als je vertelt wiens onderkoffer je bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef l3east het volgende:
kunnen we rond de 9 starten? ben dan net terug van werk
en ik garandeer jullie dat ik me best zal doen
Word jij de host.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk rond 8 uur/half 9. Ik had destijds zo een map met in het midden bomen, zodat je lekker kon bouwen eerst en het was ook een redelijk snelle map.
You're an idiot a genius.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)etje_dmv_logica.html
Jij bent ook een jood?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:15 schreef Weissman het volgende:
Ik doe niet aan sjabbet en shizzleit's complicated
Niet rustigquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rustig, senden naber
[..]
Ken je klassiekers
Ik ben de hele dag beschikbaar!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:02 schreef Bilge het volgende:
@ Age of Empires 2 spelers van vanavond,
Het programma Gameranger (wat Julis adviseerde) bevat het spel Age of empires 2 niet, je kunt daarmee alleen online tegen andere mensen spelen als je het spel al op je pc hebt staan. Hier kun je binnen circa 15 minuten het het originele deel (zonder uitbreidingen) van AOE 2 downloaden.
Hopelijk zullen veel mensen meedoen. Kan iedereen aangeven hoe laat hij/ zij wil spelen?
PWF SQUIRREL.D PEACE4EVER GINGER QUIBI DERP MEPHISTOquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Alleen als je vertelt wiens onderkoffer je bent.![]()
Tof dat we nu al 4 spelers hebben.
[..]
Word jij de host.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |