Lekkahquote:
Als ik jou was, zou ik ik de Galaxy S III nemen. Wordt op 3 mei aangekondigd..quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hmmm.. Zsm de display laten maken van mijn Streak 5 en inruilen voor een Galaxy Note.. Ik wil ook ICS hebben
Interessant topic. Helaas loopt het niet echt storm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:46 schreef zarGon het volgende:
Alice: Vrijheid, gelijkheid, broederschap.
Mijn scherm is ook stuk...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Hmmm.. Zsm de display laten maken van mijn Streak 5 en inruilen voor een Galaxy Note.. Ik wil ook ICS hebben
Yea buddy!quote:
Maak eens een foto van het scherm. Voel je het glas niet als je over het scherm glijdt met je vingers?quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn scherm is ook stuk...
Maar ik laat het zo, werkt nog perfect en mag over een aantal maanden toch een nieuwe
Niet iedereen is een man met grote handen hequote:Op vrijdag 20 april 2012 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..].
Alsjeblieft zeg, daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
Meisjes horen geen telefoon te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet iedereen is een man met grote handen he. Voor meisjes is een lichtere telefoon handiger.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak eens een foto van het scherm. Voel je het glas niet als je over het scherm glijdt met je vingers?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meisjes horen geen telefoon te hebben..
quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:57 schreef AliceWonder het volgende:
Gebaseerd op de populaire tv-serie 'Dark Shadows', waarin de vampier Barnabas Collins centraal staat
(...)
Heel leuk! Ik ga hem zeker zien.
Briljant gewoon.
-Meisje: Are you stoned or something?
-They tried stoning me my dear it didn't work.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef zarGon het volgende:
ik wil die nieuwe film van tim burton en johnny depp zien
Toen had ik de trailer voor het eerst in de bios gezien. Wil ik zeker zien, ja!quote:
Mooi.quote:
Eindelijk, pics van Aycaquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En neealleen daar helemaal rechtsboven, maar dat gebruik je toch niet.
Denk rond 8 uur/half 9. Ik had destijds zo een map met in het midden bomen, zodat je lekker kon bouwen eerst en het was ook een redelijk snelle map.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:02 schreef Bilge het volgende:
@ Age of Empires 2 spelers van vanavond,
Het programma Gameranger (wat Julis adviseerde) bevat het spel Age of empires 2 niet, je kunt daarmee alleen online tegen andere mensen spelen als je het spel al op je pc hebt staan. Hier kun je binnen circa 15 minuten het het originele deel (zonder uitbreidingen) van AOE 2 downloaden.
Hopelijk zullen veel mensen meedoen. Kan iedereen aangeven hoe laat hij/ zij wil spelen?
Alleen als je vertelt wiens onderkoffer je bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef l3east het volgende:
kunnen we rond de 9 starten? ben dan net terug van werk
en ik garandeer jullie dat ik me best zal doen
Word jij de host.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk rond 8 uur/half 9. Ik had destijds zo een map met in het midden bomen, zodat je lekker kon bouwen eerst en het was ook een redelijk snelle map.
You're an idiot a genius.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)etje_dmv_logica.html
Jij bent ook een jood?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:15 schreef Weissman het volgende:
Ik doe niet aan sjabbet en shizzleit's complicated
Niet rustigquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rustig, senden naber
[..]
Ken je klassiekers
Ik ben de hele dag beschikbaar!quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:02 schreef Bilge het volgende:
@ Age of Empires 2 spelers van vanavond,
Het programma Gameranger (wat Julis adviseerde) bevat het spel Age of empires 2 niet, je kunt daarmee alleen online tegen andere mensen spelen als je het spel al op je pc hebt staan. Hier kun je binnen circa 15 minuten het het originele deel (zonder uitbreidingen) van AOE 2 downloaden.
Hopelijk zullen veel mensen meedoen. Kan iedereen aangeven hoe laat hij/ zij wil spelen?
PWF SQUIRREL.D PEACE4EVER GINGER QUIBI DERP MEPHISTOquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Alleen als je vertelt wiens onderkoffer je bent.![]()
Tof dat we nu al 4 spelers hebben.
[..]
Word jij de host.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:39 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)etje_dmv_logica.html
Weet ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel posten als jij eerst post
Ook schaamhaar scheren, dus?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar oog om oog heb je toch ook in de Sharia?
Oh dat geloof ik best hoor. Maar dat is toch niet relevant?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef Ayca het volgende:
Pic van jouw oog voor pic van mijn oog dan.
Van mijn oorbel dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef Ayca het volgende:
Pic van jouw oog voor pic van mijn oog dan.
Natuurlijk wel, we hebben een jood hiero.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best hoor. Maar dat is toch niet relevant?
[..]!
Was je ooit slaaf?quote:
Wel meerderen volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, we hebben een jood hiero.
Serieus, wie dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Was je ooit slaaf?
[..]
Wel meerderen volgens mij.
Ging meer om strafrecht, maar goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg, nu jullie het over ogen hebben, vinden meisjes lange wimpers en amandelvormige ogen bij jongens mooi ?
Sterker nog, ik dacht alleen Weiss, nooit van een ander geweten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Uhm... Goede vraag. Weet iemand het nog?Dat is zooooo 2010 man, I forget
I forgot is het.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Uhm... Goede vraag. Weet iemand het nog?Dat is zooooo 2010 man, I forget
Boeien wat meisjes vinden, gew pompe togquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:29 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg, nu jullie het over ogen hebben, vinden meisjes lange wimpers en amandelvormige ogen bij jongens mooi ?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet jij niet antisemitisme roepen?!
Tis je boi, Weissman. Huis, tuin en keukenjood.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sterker nog, ik dacht alleen Weiss, nooit van een ander geweten.
En knuffeljoodquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Boeien wat meisjes vinden, gew pompe tog
[..]
[..]
Tis je boi, Weissman. Huis, tuin en keukenjood.
Joodse meisjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Boeien wat meisjes vinden, gew pompe tog
[..]
[..]
Tis je boi, Weissman. Huis, tuin en keukenjood.
Deze man weetquote:
Valla ya, dengim degil rengim degil, bu samimiyet nerden ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:33 schreef Triggershot het volgende:
Hij denkt dat iedereen met jou mag chillen
Ja dus ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:34 schreef SpikedPsych het volgende:
Waz met mij ? Waz met Jaleesa bedoel je ! Zei zij dat jij haar knufflejood was
I ain't even mad, try harderquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Weiss, hier een filmpje voor jou om te disliken![]()
Hou het wel grappig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:35 schreef SpikedPsych het volgende:
Weiss, hier een filmpje voor jou om te disliken![]()
- Bar Rafaeliquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze man weet
[..]
Valla ya, dengim degil rengim degil, bu samimiyet nerden ?
[..]
Ja dus ?
[..]
I ain't even mad, try harder
Ja dus ? Jij zei waz met jou.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Deze man weet
[..]
Valla ya, dengim degil rengim degil, bu samimiyet nerden ?
[..]
Ja dus ?
[..]
I ain't even mad, try harder
Ja maar als jij de vorige keer niks had aangevraagd of lapohunten was ik niet geband. Nu doe ik niks verkeerd, dus zal een ban aanvragen alleen jou een ban opleveren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt aan je DNA
[..]
Doe dan ook niet huilen achteraf
Hala gitmedin mi kiz... Even serieus, niet te lang wachten Allah korusun bir sey olabilirquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |