Ik doe mee met het potje van 9 uur danquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beast wilde om 9 uur spelen.
We kunnen ook 2 potjes doen? Eerst om 7, daarna om 9.
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef xminator het volgende:
Voeg mij alvast toe op gameranger, nickname: xterminatortr
Waar heb je het gedownload?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef xminator het volgende:
Gedownload en geinstalleerd speel al online 1e potje hahah
Via internet, ik zie jullie niet in mijn friendslist?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waar heb je het gedownload?
Ik heb je trouwens ook toegevoegd.
Via GameRanger. En ik heet Julisquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:43 schreef Weissman het volgende:
Ok, heb alles geinstalleerd.
Netwerk via GR of Hamachi ?
add mij en stuur dan msg:quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef Weissman het volgende:
Er zijn 1001 Julissen.
Ik ben niet echt bekend met GameRanger. wat is deze
Burn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, jij bent engje hebt vast een haatbaard
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef Levolution het volgende:
Laptop gefikst.
Maar eerst nog drie dagen studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Maar wel liefdevolle borsthaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, jij bent engje hebt vast een haatbaard
Ik ben niet van de eerste generatie. Maar je scoort punten omdat je mij desondanks tot de goden rekent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.
Alleen maar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat maakt wel een hoop goed, draag je dan wel je overhemd geopend tot je navel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |