Je username is al genoeg om te weten dat je baas bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet van de eerste generatie. Maar je scoort punten omdat je mij desondanks tot de goden rekent.
Ik had dus precies die inhoud verwacht. Verder hoef ik je nummer echt niet te weten hoor, als jij dat denkt. Just curious.quote:
Mja, tis gewoon dat Ayca een smerige voor wat hoort wat tactiek heeftquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef SpikedPsych het volgende:
Wat is dat nou weer voor gerotzooi met die pics, je gaat ze waarschijnlijk toch niet krijgen
Wat is deze.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.
Ik faal op zoveel fronten ? Noem er een paar buiten spelling en grammatica, want dit is een forum en ik ga daar dan niet op letten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:
Sorry maar je faalt op zoveel fronten... hoe zou ik anders moeten reageren
Ja? Ik wilde ook gitaar spelen, er was hier namelijk een Hare Krishna om de hoek die ook goed kon pingelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nirvana is de reden waarom ik gitaar wilde spelen
En waarschijnlijk gaat ze je tog naaien als jij je oerwoud gepost hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, tis gewoon dat Ayca een smerige voor wat hoort wat tactiek heeft![]()
Circle Jerkquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je username is al genoeg om te weten dat je baas bent.
Echt hé.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
En waarschijnlijk gaat ze je tog naaien als jij je oerwoud gepost heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |