SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, ik kan eigenlijk ook geen Nederlands. Ik ram gewoon op wat toetsen en hoop dan dat het iets leesbaars wordt. Soms heb ik geluk en snappen mensen me.quote:
Julis Picsquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ziek zijn is vervelend. Beterschap..
[ afbeelding ] En ik moet opnieuw tekenen terwijl ik op de goede weg was. Photoshop liep vast.
Je kan het ook gwn ergens gehoord hebben hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee man, ik kan eigenlijk ook geen Nederlands. Ik ram gewoon op wat toetsen en hoop dan dat het iets leesbaars wordt. Soms heb ik geluk en snappen mensen me.
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Hala gitmedin mi kiz... Even serieus, niet te lang wachten Allah korusun bir sey olabilir
Oké dan, 'gelukkig' maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.
Bedankt de rest.![]()
Oh en Trigger:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
AFC AJAX
Niet een smiley picquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.
Bedankt de rest.![]()
Oh en Trigger:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Oké dan, 'gelukkig' maarVoelde me al vies door zoiets als "Allah korusun" te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]))))
Tazzz, deze chimeid doet stoer, a mattie ik ga je klaren he balhaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
allemaal watjes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ey pas op! Straks heb je haar vriend en haar abi voor de deurIstemezsin kocum.
Nee, Roemeensequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je een Turken-op-FOK!-meisjesalbum aan het maken of zo
te laatquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
EY! Pas op lan!Paramparca yaparim seni!
quote:
Dacht ik dat echt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Landysh het volgende:
msnk, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herinner mij nog dat je dacht dat ik 33 ofzo was.
Jonge die B&H topicquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeveel Roemeense meisjes op FOK! ken jij dan?
Hele sukur anladiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohw
Nu je het zegt. Weliswaar héél letterlijk genomen maar het klopt wel![]()
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht namelijk iets van 28.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Landysh het volgende:
msnk, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herinner mij nog dat je dacht dat ik 33 ofzo was.
Je bent msnk wat verschuldigd, ik ben zijn advocaat en ik eis 100% honorarium, mijn bankrekeningnummer stuur ik wel per DM.quote:
Goed hamdoulilah, jij?quote:
Was zo'n 2 jaar geleden ofzo.quote:ik schatte jou op 22/23 en bortecinem op 28 ofzo
Op 20 augustus 2010 19:53 schreef GenusButeo het volgende:
Wat versta je onder jong? Ik ben 21, Zeliha is 20.
Hoe oud dacht je dat we waren?
Wat is hamdoulilahquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht namelijk iets van 28.
[..]
Je bent msnk wat verschuldigd, ik ben zijn advocaat en ik eis 100% honorarium, mijn bankrekeningnummer stuur ik wel per DM.
[..]
Goed hamdoulilah, jij?
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:09 schreef msnk het volgende:
[..]Niet mijn probleem dat jij dingen verdraait totdat ze kloppen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alhamdulillahquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat is hamdoulilah( dat niet weten
)
Goed met mij, nu het weekend is.
Denken dat ik niet altijd gelijk hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef msnk het volgende:
[..]
In dit geval zou je dan nog gelijk hebben ook
Denken dat jij ooit gelijk hebtquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat ik niet altijd gelijk heb
Je weet dat alles wat je op het internet zet er voor altijd staat toch?quote:
Briljante mensen worden dan ook nooit gewaardeerd in eigen tijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Je weet dat alles wat je op het internet zet er voor altijd staat toch?
Dus als ze je morgen gedwongen opnemen en je in een dwangbuis stoppen niet gaan klagen
Maar, je zei iets over de slechte linguïstiek en spelling bij de vmbo-ers die beweerden dat ze rap konden schrijven. Kun je een voorbeeld geven ? Ik wil zien wat je bedoelt. Heeft niks te maken met de quote btw.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Alhamdulillah
Tevens hetgene wat een moslim hoort te zeggen!
In before vergelijking met Da Vinci en Galileo Galileiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Briljante mensen worden dan ook nooit gewaardeerd in eigen tijd.
Zij mogen de mijne inschenken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef msnk het volgende:
[..]
In before vergelijking met Da Vinci en Galileo Galilei
Man, je zou hun kop koffie niet eens mogen inschenken!
Denken dat elke Turk een moslim isquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Alhamdulillah
Tevens hetgene wat een moslim hoort te zeggen!
Feituhquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Heiligschennis. Tövbe de, straks ga je nog naar hel man.
Snap niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen jou, ik mag jou welquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef SpikedPsych het volgende:
Msnk, ben je turk of niet ? Want je kan turks maar je gedraagt je eerder als nederlander ( vraag me niet waarom )
Dat kwam omdat ik eerst bagger postte. In dit topic komt het door Weissman en zn vriendjes ( waarmee hij knuffelt )quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Snap niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen jou, ik mag jou wel
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Snap niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen jou, ik mag jou wel
Ja lekker makkelijk hé, geef de joden maar de schuld. Zo gaat het al duizenden jaren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik eerst bagger postte. In dit topic komt het door Weissman en zn vriendjes ( waarmee hij knuffelt )
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?quote:
Nou, bij het schrijven van rap heb je heel veel vormen van rijmen, de uitspraak van de woorden die gelijk vallen met het opvallende deel van de beat (meestal de bass of clap) kwam vaak offbeat terecht, de rijmschema was non-existent. Ook waren de metaforen dramatisch, de vergelijkingen rampzalig en niet direct kenbaar en ook nog oppervlakkig. Ook het fout gebruik van 'als' en 'dan' wekte bij mij vele frustratie op. Kan nog eventjes doorgaan, maar alles wat ze fout konden doen, deden ze fout.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Maar, je zei iets over de slechte linguïstiek en spelling bij de vmbo-ers die beweerden dat ze rap konden schrijven. Kun je een voorbeeld geven ? Ik wil zien wat je bedoelt. Heeft niks te maken met de quote btw.
Mein Kampfquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk hé, geef de joden maar de schuld. Zo gaat het al duizenden jaren.
u mad bro ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Arcadia het volgende:
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?
De tweede keer dat je dit doet.
Nu in nederlandsquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?
De tweede keer dat je dit doet.
[..]
Nou, bij het schrijven van rap heb je heel veel vormen van rijmen, de uitspraak van de woorden die gelijk vallen met het opvallende deel van de beat (meestal de bass of clap) kwam vaak offbeat terecht, de rijmschema was non-existent. Ook waren de metaforen dramatisch, de vergelijkingen rampzalig en niet direct kenbaar en ook nog oppervlakkig. Ook het fout gebruik van 'als' en 'dan' wekte bij mij vele frustratie op. Kan nog eventjes doorgaan, maar alles wat ze fout konden doen, deden ze fout.
Nee, maar dit gedrag is niet verzoenbaar met het volwassen zijn.quote:
Spiked altijd uit de tent moeten lokkenquote:
Wat hoger is dan je die van jou waardoor jij nog dommer bent dan ik ( als ik dom ben, ik sta gemiddeld 8,2 en zit op VWO , voor de duizendste keer )quote:
Als je naar iets anders dan greengang of hydroboyz ( de namen alquote:
Eminem is zooooo 1996-1999...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als je naar iets anders dan greengang of hydroboyz ( de namen algroenegang en waterjongens
) , miss iets zoals 2Pac of eminem, dan weet je waar we het over hebben
2Pac is doodgegaan op zijn 25e en heeft meer bereikt dan 99% procent van alle artiesten.quote:
Hijgenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Obsessie alles...
Vraag haar nummer. Kun je haar bellen, hijgen en ophangen
Ayca, nummerquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Obsessie alles...
Vraag haar nummer. Kun je haar bellen, hijgen en ophangen
Tazzz? Identiteitscrisis ofzo?!?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef SpikedPsych het volgende:
Tazzz, deze xminator. Ik wil nu hier blijven dus doe ik het ook.
Cool.quote:
En nu je echte (Turkse) onderkoffer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef l3east het volgende:
[..]
PWF SQUIRREL.D PEACE4EVER GINGER QUIBI DERP MEPHISTO![]()
Zijn de verschillende versies compatibel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:08 schreef l3east het volgende:
waarom doen jullie niet 1.0c is minder mb en is speciaal gemaakt voor de online gamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |