SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, ik kan eigenlijk ook geen Nederlands. Ik ram gewoon op wat toetsen en hoop dan dat het iets leesbaars wordt. Soms heb ik geluk en snappen mensen me.quote:
Julis Picsquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ziek zijn is vervelend. Beterschap..
[ afbeelding ] En ik moet opnieuw tekenen terwijl ik op de goede weg was. Photoshop liep vast.
Je kan het ook gwn ergens gehoord hebben hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee man, ik kan eigenlijk ook geen Nederlands. Ik ram gewoon op wat toetsen en hoop dan dat het iets leesbaars wordt. Soms heb ik geluk en snappen mensen me.
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Hala gitmedin mi kiz... Even serieus, niet te lang wachten Allah korusun bir sey olabilir
Oké dan, 'gelukkig' maarquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.
Bedankt de rest.![]()
Oh en Trigger:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
AFC AJAX
Niet een smiley picquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik heb geen last meer van mijn maag. Heb gewone griep nu.
Bedankt de rest.![]()
Oh en Trigger:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Oké dan, 'gelukkig' maarVoelde me al vies door zoiets als "Allah korusun" te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]))))
Tazzz, deze chimeid doet stoer, a mattie ik ga je klaren he balhaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
allemaal watjes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Ey pas op! Straks heb je haar vriend en haar abi voor de deurIstemezsin kocum.
Nee, Roemeensequote:Op vrijdag 20 april 2012 16:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je een Turken-op-FOK!-meisjesalbum aan het maken of zo
te laatquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
EY! Pas op lan!Paramparca yaparim seni!
quote:
Dacht ik dat echt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Landysh het volgende:
msnk, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herinner mij nog dat je dacht dat ik 33 ofzo was.
Jonge die B&H topicquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoeveel Roemeense meisjes op FOK! ken jij dan?
Hele sukur anladiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohw
Nu je het zegt. Weliswaar héél letterlijk genomen maar het klopt wel![]()
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht namelijk iets van 28.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:04 schreef Landysh het volgende:
msnk, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik herinner mij nog dat je dacht dat ik 33 ofzo was.
Je bent msnk wat verschuldigd, ik ben zijn advocaat en ik eis 100% honorarium, mijn bankrekeningnummer stuur ik wel per DM.quote:
Goed hamdoulilah, jij?quote:
Was zo'n 2 jaar geleden ofzo.quote:ik schatte jou op 22/23 en bortecinem op 28 ofzo
Op 20 augustus 2010 19:53 schreef GenusButeo het volgende:
Wat versta je onder jong? Ik ben 21, Zeliha is 20.
Hoe oud dacht je dat we waren?
Wat is hamdoulilahquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht namelijk iets van 28.
[..]
Je bent msnk wat verschuldigd, ik ben zijn advocaat en ik eis 100% honorarium, mijn bankrekeningnummer stuur ik wel per DM.
[..]
Goed hamdoulilah, jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |