Ja lekker makkelijk hé, geef de joden maar de schuld. Zo gaat het al duizenden jaren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ik eerst bagger postte. In dit topic komt het door Weissman en zn vriendjes ( waarmee hij knuffelt )
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?quote:
Nou, bij het schrijven van rap heb je heel veel vormen van rijmen, de uitspraak van de woorden die gelijk vallen met het opvallende deel van de beat (meestal de bass of clap) kwam vaak offbeat terecht, de rijmschema was non-existent. Ook waren de metaforen dramatisch, de vergelijkingen rampzalig en niet direct kenbaar en ook nog oppervlakkig. Ook het fout gebruik van 'als' en 'dan' wekte bij mij vele frustratie op. Kan nog eventjes doorgaan, maar alles wat ze fout konden doen, deden ze fout.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:15 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Maar, je zei iets over de slechte linguïstiek en spelling bij de vmbo-ers die beweerden dat ze rap konden schrijven. Kun je een voorbeeld geven ? Ik wil zien wat je bedoelt. Heeft niks te maken met de quote btw.
Mein Kampfquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk hé, geef de joden maar de schuld. Zo gaat het al duizenden jaren.
u mad bro ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Arcadia het volgende:
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?
De tweede keer dat je dit doet.
Nu in nederlandsquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Spiked is een Koerd en hij is moslim, wat hij meermaals heeft aangegeven. Waar heb je mij Turk horen zeggen?
De tweede keer dat je dit doet.
[..]
Nou, bij het schrijven van rap heb je heel veel vormen van rijmen, de uitspraak van de woorden die gelijk vallen met het opvallende deel van de beat (meestal de bass of clap) kwam vaak offbeat terecht, de rijmschema was non-existent. Ook waren de metaforen dramatisch, de vergelijkingen rampzalig en niet direct kenbaar en ook nog oppervlakkig. Ook het fout gebruik van 'als' en 'dan' wekte bij mij vele frustratie op. Kan nog eventjes doorgaan, maar alles wat ze fout konden doen, deden ze fout.
Nee, maar dit gedrag is niet verzoenbaar met het volwassen zijn.quote:
Spiked altijd uit de tent moeten lokkenquote:
Wat hoger is dan je die van jou waardoor jij nog dommer bent dan ik ( als ik dom ben, ik sta gemiddeld 8,2 en zit op VWO , voor de duizendste keer )quote:
Als je naar iets anders dan greengang of hydroboyz ( de namen alquote:
Eminem is zooooo 1996-1999...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als je naar iets anders dan greengang of hydroboyz ( de namen algroenegang en waterjongens
) , miss iets zoals 2Pac of eminem, dan weet je waar we het over hebben
2Pac is doodgegaan op zijn 25e en heeft meer bereikt dan 99% procent van alle artiesten.quote:
Hijgenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Obsessie alles...
Vraag haar nummer. Kun je haar bellen, hijgen en ophangen
Ayca, nummerquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Obsessie alles...
Vraag haar nummer. Kun je haar bellen, hijgen en ophangen
Tazzz? Identiteitscrisis ofzo?!?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:34 schreef SpikedPsych het volgende:
Tazzz, deze xminator. Ik wil nu hier blijven dus doe ik het ook.
Cool.quote:
En nu je echte (Turkse) onderkoffer?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:07 schreef l3east het volgende:
[..]
PWF SQUIRREL.D PEACE4EVER GINGER QUIBI DERP MEPHISTO![]()
Zijn de verschillende versies compatibel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:08 schreef l3east het volgende:
waarom doen jullie niet 1.0c is minder mb en is speciaal gemaakt voor de online gamers
Ik kom ook als er nog plek is. Info enz via dm sturenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Cool.![]()
We hebben nu al 5 man en nog maar 3 vrije plekjes.
[..]
En nu je echte (Turkse) onderkoffer?
[..]
Zijn de verschillende versies compatibel?
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef xminator het volgende:
Als jullie maar niet zoals arcadia en clapclapyourhands gaan spelen
Oke, dan gaan we Turkije vs. Koerden doen oké?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik kom ook als er nog plek is. Info enz via dm sturen
Flikker gwn op manquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we Turkije vs. Koerden doen oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |