Ik kom ook als er nog plek is. Info enz via dm sturenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Cool.![]()
We hebben nu al 5 man en nog maar 3 vrije plekjes.
[..]
En nu je echte (Turkse) onderkoffer?
[..]
Zijn de verschillende versies compatibel?
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef xminator het volgende:
Als jullie maar niet zoals arcadia en clapclapyourhands gaan spelen
Oke, dan gaan we Turkije vs. Koerden doen oké?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik kom ook als er nog plek is. Info enz via dm sturen
Flikker gwn op manquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we Turkije vs. Koerden doen oké?
Ze waren zo slecht, ze vroegen nog aan mij hoor je bij hun. Ik zei van niet uit schaamtequote:
Het zou je verbazen hoeveel muzikanten in het rapgenre zijn die intelligente dingen kunnen zeggen.quote:
nee over sims 3quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef SpikedPsych het volgende:
Hebben jullie het over age of empires ?
bu salak oynuyosa ben oynamam abiquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:44 schreef SpikedPsych het volgende:
Hebben jullie het over age of empires ?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:38 schreef xminator het volgende:
1.0c motten we doen inderdaad, ben wat vroeger thuis zal hem zo even binnenhengelen.
Olum, dit niveau heb ik al een tijdje niet gezien "als hij meedoet, dan doe ik niet mee".quote:
Een betere synthese dan dat kan ook niet, stuur mij wat jij hebt, dan leg ik uit wat er beter aan kan.quote:
Probeer het opnieuw te lezen, de delen die je snapt apart te zetten, daar een samenvatting van maken en dan de delen die je niet snapt ofwel opzoeken via een woordenboek of aan hem vragenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Olum, dit niveau heb ik al een tijdje niet gezien "als hij meedoet, dan doe ik niet mee".
Echt waar, schaam je man.
Torrents zijn sowieso altijd illegaalquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Downloaden van spelletjes is wel illegaal in Nederland. Ook voor eigen gebruik (i.t.t. films).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX![]()
Kwart voor 7?
Heb het al jaren niet gespeeld
We doen wel team deathmatch toch? ( beginnen met veel resources)![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Torrents zijn sowieso altijd illegaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strikt genomen is het downloaden van films via torrents niet illegaal, mits je de upload uitzet, maar aangezien er bij mijn weten geen torrentprogramma's zijn waarbij je de upload uit kan zetten, ben je sowieso illegaal bezig, dus je hebt gelijk. De kleine gebruiker wordt in Nederland alleen (nog) niet aangepakt, maar geen idee hoe dit in de toekomst zal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik kom ook als er nog plek is. Info enz via dm sturen
We spelen Age of Empires 2. Hier kun je het originele deel downloaden.
Xminator, Beast en Julis hebben versie 1.0c. Ik hoop dat beide versies compatibel zijn?![]()
Beast wilde om 9 uur spelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef xminator het volgende:
Kwart voor 7?
Heb het al jaren niet gespeeld
We doen wel team deathmatch toch? ( beginnen met veel resources)
We kunnen ook 2 potjes doen? Eerst om 7, daarna om 9.![]()
Link naar 1.0c?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef xminator het volgende:
Nee, dan kun je niet samen. Iedereen moet met 1.0c![]()
Zit op telefoon, voor mezelf denk ik dat hem nog op mijn netbook heb zitten... Anders moet ik ook iets regelen![]()
Ja is cool moet tOch inkomen..quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beast wilde om 9 uur spelen.
We kunnen ook 2 potjes doen? Eerst om 7, daarna om 9.![]()
Precies, en dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Strikt genomen is het downloaden van films via torrents niet illegaal, mits je de upload uitzet, maar aangezien er bij mijn weten geen torrentprogramma's zijn waarbij je de upload uit kan zetten, ben je sowieso illegaal bezig, dus je hebt gelijk. De kleine gebruiker wordt in Nederland alleen (nog) niet aangepakt, maar geen idee hoe dit in de toekomst zal zijn.Het kan niet, dus het mag niet. En ik ben bang dat ze veel harder gaan optreden, maar als je ziet dat zelfs in de VS het nog wel meevalt op zich, maak ik me niet zoveel zorgen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX![]()
Voor degenen die het spel nog niet hebben:
Originele deel van AOE 2: http://ge.tt/6Q011ZG
Uitbreiding conquerors: http://ge.tt/39hD2aG
Patch naar 1.0c: http://www.zdnet.co.uk/do(...)on-patch-39049119/2/
We zijn nu met zijn zessen en hebben nog 2 vrije plaatsen.![]()
Eerste ronde is tegen zevenen, tweede ronde rond 9.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik doe zowiezo mee. Wanneer beginnen jullie ? Ik zeg om een uur of 9.x 8, dus ongeveer 45. Hoezo?quote:![]()
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Die bij 9 uur kan ik zowiezo, 7 uur weetiknietzeker. Stuur me wel ff alle instructies via DMquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Eerste ronde is tegen zevenen, tweede ronde rond 9.
[..]
x 8, dus ongeveer 45. Hoezo?Je moeder![]()
Ik doe mee met het potje van 9 uur danquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Beast wilde om 9 uur spelen.
We kunnen ook 2 potjes doen? Eerst om 7, daarna om 9..
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef xminator het volgende:
Voeg mij alvast toe op gameranger, nickname: xterminatortr![]()
Waar heb je het gedownload?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:35 schreef xminator het volgende:
Gedownload en geinstalleerd speel al online 1e potje hahah
Ik heb je trouwens ook toegevoegd.![]()
Via internet, ik zie jullie niet in mijn friendslist?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waar heb je het gedownload?
Ik heb je trouwens ook toegevoegd.![]()
Via GameRanger. En ik heet Julisquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:43 schreef Weissman het volgende:
Ok, heb alles geinstalleerd.
Netwerk via GR of Hamachi ?.
![]()
Er zijn 1001 Julissen.
Ik ben niet echt bekend met GameRanger. wat is deze
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 18:46:03 ]![]()
add mij en stuur dan msg:quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:45 schreef Weissman het volgende:
Er zijn 1001 Julissen.
Ik ben niet echt bekend met GameRanger. wat is deze
Xterminatortr![]()
Burn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, jij bent engje hebt vast een haatbaard
AFC AJAX![]()
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef Levolution het volgende:
Laptop gefikst.
Maar eerst nog drie dagen studeren.Je moeder![]()
Ayca, zou je je nummer wel aan mij geven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder![]()
Maar wel liefdevolle borsthaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, jij bent engje hebt vast een haatbaard
![]()
![]()
Ik ben niet van de eerste generatie. Maar je scoort punten omdat je mij desondanks tot de goden rekent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.This isn't even my final form.![]()
Alleen maar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat maakt wel een hoop goed, draag je dan wel je overhemd geopend tot je navel?![]()
![]()
Je username is al genoeg om te weten dat je baas bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet van de eerste generatie. Maar je scoort punten omdat je mij desondanks tot de goden rekent.Je moeder![]()
Ik had dus precies die inhoud verwacht. Verder hoef ik je nummer echt niet te weten hoor, als jij dat denkt. Just curious.quote:Je moeder![]()
Wat is dat nou weer voor gerotzooi met die pics, je gaat ze waarschijnlijk toch niet krijgen
Je moeder![]()
Mja, tis gewoon dat Ayca een smerige voor wat hoort wat tactiek heeftquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef SpikedPsych het volgende:
Wat is dat nou weer voor gerotzooi met die pics, je gaat ze waarschijnlijk toch niet krijgen
![]()
![]()
![]()
Wat is deze.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Halloooo. Je bent 1 van de 1e generatie users, dus lijkt het me een goede zet om een goede band met je te hebben.![]()
Ik faal op zoveel fronten ? Noem er een paar buiten spelling en grammatica, want dit is een forum en ik ga daar dan niet op letten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef Ayca het volgende:
Sorry maar je faalt op zoveel fronten... hoe zou ik anders moeten reageren
En jij faalt met quoten
Je moeder![]()
Ja? Ik wilde ook gitaar spelen, er was hier namelijk een Hare Krishna om de hoek die ook goed kon pingelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nirvana is de reden waarom ik gitaar wilde spelen![]()
En waarschijnlijk gaat ze je tog naaien als jij je oerwoud gepost hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, tis gewoon dat Ayca een smerige voor wat hoort wat tactiek heeft
Je moeder![]()
Ik heb hier een ney voor beginners liggen. Ik kreeg er geen geluid uit, dus ligt ie al zo'n twee jaar stof te happen.![]()
![]()
Circle Jerkquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:06 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je username is al genoeg om te weten dat je baas bent.![]()
Echt hé.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
En waarschijnlijk gaat ze je tog naaien als jij je oerwoud gepost heb
Forum Opties Forumhop: Hop naar: