Zonde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nirvana is de reden waarom ik gitaar wilde spelen
En er komen telkens vreemden binnen. Rare Brazilianen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Nog AOE2 spelers hier? We zijn met zn 5 nu..
Bilge is er weer vandoor
Je hebt wel gevoel voor ritme, en behoorlijke borsten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef msnk het volgende:
DUDE, IK ZEI NIET MIJN FOTO DELEN MET IEDEREEN
Ik ben al die stappen uit de read me aan het uitvoerenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Nog AOE2 spelers hier? We zijn met zn 5 nu..
Bilge is er weer vandoor
Sorry, ben al bezetquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je hebt wel gevoel voor ritme, en behoorlijke borsten.
Daar moet toch vraag naar zijn in een zekere kring
Is 5 minuutjes werk mang, iedereen wacht op jouquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben al die stappen uit de read me aan het uitvoeren
Ik weet niet hoe je GIF-plaatjes bewerkt/maakt. Maar je kunt natuurlijk hier terecht...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Magni, maak eens van de mijne ook een gifje![]()
![]()
Waarom perse Izmir ? En nee, volgens mij ( ik ben er zelf geweest ) heb je alleen daar hotels, dorpjes en de baraj.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in Izmir of nabijheid, zeg twee uur rijden, iets van een dierentuin of wildpark is met nijlpaarden? de dwerg variant is ook goed.![]()
Ik ben doel op de zoete snuitjes en in Amsterdam zijn ze niet meer aanwezig in de dierentuin.
Omdat ik naar Izmir ga, zoals ieder jaar, familie bezoeken maar die hebben niks met nijlpaarden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Waarom perse Izmir ? En nee, volgens mij ( ik ben er zelf geweest ) heb je alleen daar hotels, dorpjes en de baraj.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ney_%28muziekinstrument%29 ? interessantquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb hier een ney voor beginners liggen. Ik kreeg er geen geluid uit, dus ligt ie al zo'n twee jaar stof te happen.
Hoezo is dat zonde?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zonde.![]()
Sebnem FerahTurkse rockchicks.
Wel als je er geluid uit kan krijgen, maar het vergt veel oefening.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ney_%28muziekinstrument%29 ? interessant
Mijn vader had dolma gemaaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Ik heb rode bietjes gegeten. Eindelijk.
Kan je nergens les nemen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel als je er geluid uit kan krijgen, maar het vergt veel oefening.
Krijg je op een post als deze nou ook weleens PM's van de mannelijke Turkse fokkers die je willen playen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn vader had dolma gemaakt![]()
Ik wil later ook een man die kan koken
O, vast wel, maar ik heb er eerlijk gezegd niet echt serieus aandacht aan besteed. Misschien in de toekomst.quote:
Wacht maar, over een jaar of max twee gaan alle gesprekken over de babyquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt maar ik zie echt iedereen trouwen/verloven etc. in mijn omgeving. Hebben jullie dat ook? Ik hoef maar een keer in te loggen op face en iemand heeft zijn status veranderd in verloofd/getrouwd etc.
Tamamquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt maar ik zie echt iedereen trouwen/verloven etc. in mijn omgeving. Hebben jullie dat ook? Ik hoef maar een keer in te loggen op face en iemand heeft zijn status veranderd in verloofd/getrouwd etc.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel zo inderdaad. Vooral bij Turken. Natuurlijk worden we allemaal ouder en liggen de Barbapappa-dagen achter ons, maar je kunt ook te jong trouwen vind ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het aan mijn leeftijd ligt maar ik zie echt iedereen trouwen/verloven etc. in mijn omgeving. Hebben jullie dat ook? Ik hoef maar een keer in te loggen op face en iemand heeft zijn status veranderd naar verloofd/getrouwd etc.
Gul bv was 30 toen hij trouwde dus dat is een mooi voorbeeld!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is wel zo inderdaad. Vooral bij Turken. Natuurlijk worden we allemaal ouder en liggen de Barbapappa-dagen achter ons, maar je kunt ook te jong trouwen vind ik
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
Die zijn al begonnen!
[..]Yani?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echtquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gul bv was 30 toen hij trouwde dus dat is een mooi voorbeeld!
Zijn vrouw was een maagdje van 15, dat is dan weer minder
Ik snap dat je 18-26-jarigen bedoelt, en dat vind ik dus te jong om te trouwen. 25-26 vind ik NET AANquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
De mensen waarop ik doel zijn tussen de 18-26. Wel te verwachten natuurlijk.
Hahahaha, ja tochquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Tja, ik vind boven de 20 niet verschrikkelijk jong hoor. Vooral voor Turkse moslims stelletjes als je begrijpt wat ik bedoel.
Evet, dat maagdelijke nam ik dan maar even aan trouwensquote:
wikiquote:Hayrünnisa Gül (d. 1965 Beşiktaş, İstanbul) Türkiye Cumhuriyeti'nin 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün eşidir.
1965 yılında İstanbul Beşiktaş'ta doğdu. Aslen Kayserilidir. İstanbul Beyazıt Koca Ragıp Paşa İlkokulu ve İstanbul Çemberlitaş Kız Lisesi'nde okudu. 1980'de Abdullah Gül ile evlendi. Hayrünnisa Gül‘ün Ahmet Münir, Kübra ve Mehmet Emre adlı üç çocuğu vardır. İngilizce ve Arapça bilir.[1] [2][3]
In before zarGonquote:
Dat ze jonger is dan Gül kun je wel zien ja, maar dit is wel ergquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Evet, dat maagdelijke nam ik dan maar even aan trouwens
[..]
wiki
Ze was dus 25.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Evet, dat maagdelijke nam ik dan maar even aan trouwens
[..]
wiki
Dit. Alleen pushen ze mij (nog) niet. En ben ik net 22 geworden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben 23 en nog lang niet van plan om te gaan trouwen, maar als het aan mijn vader ligt, moet ik nu alvast mijn toekomstige echtgenote gaan regelen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben 23 en nog lang niet van plan om te gaan trouwen, maar als het aan mijn vader ligt, moet ik nu alvast mijn toekomstige echtgenote gaan regelen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Alleen pushen ze mij (nog) niet. En ben ik net 22 geworden.
Ik word ook (nog) niet gepusht hoor, maar er wordt wel verwacht dat ik 'alvast om me heen ga kijken'.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Alleen pushen ze mij (nog) niet. En ben ik net 22 geworden.
We zien iets niet wat hij wel ziet of zo, ik zou het ook niet weten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geboren in 1965, trouwen in 1980.
Dus dan maakt dat 15, toch?
Oops. Ben even niet helder van geest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Kan ik nou zo slecht rekenen?Ik zie ook 15...
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef msnk het volgende:
eeee, hadi TM ve Borte, bulmussunuz birbirinizi
Trigger doet de nikah, Alice doet de catering (ze kookt lekkkkerrrr) en Julis tekent jullie portretten.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Landysh het volgende:
![]()
En ik val alleen op jongens/mannen die tenminste 7 jaar ouder zijn.Maar je bent wel serieus over 7+?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor je ook niet vaak
AFC AJAX
Oh... Sorry manquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Landysh het volgende:
![]()
En ik val alleen op jongens/mannen die tenminste 7 jaar ouder zijn.Hoezo dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sastim kaldim manquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh... Sorry manMja dan gaat het niet werken nee.
Het is natuurlijk niet zo dat ik iemand zou afwijzen als die niet tenminste 7 jaar ouder was. Maar het valt mij gewoon op dat ik in het algemeen val op oudere mannen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar je bent wel serieus over 7+?
Hoor je ook niet vaak
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Benden size yâr olmaz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis meequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat ik iemand zou afwijzen als die niet tenminste 7 jaar ouder was. Maar het valt mij gewoon op dat ik in het algemeen val op oudere mannen.
Pastaaaa!quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Ik heb rode bietjes gegeten. Eindelijk.
Kan bestquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
Kipschnitzels met een houdbaarheidsdatum van 18-04-2012. Gewoon in de koelkast bewaard. Doen?
Hmm, zit net op het randje. Je zou het kunnen doen maar wel heel goed doorbakken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
Kipschnitzels met een houdbaarheidsdatum van 18-04-2012. Gewoon in de koelkast bewaard. Doen?
Als het niet stinkt of verkleurd is, kan het best.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ja dit. Ruik er eerst aan, msnk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als het niet stinkt of verkleurd is, kan het best.
Mijn taksi?quote:
Zal ik doenquote:
Uhm... Dat vind ik dan weer te veel risicoquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Landysh het volgende:
Trouwens hoe zit het met medicijnen en vitaminepillen die over datum zijn? Ik slik vitaminepillen die een maand over datum zijn. Kan geen kwaad, toch?
Ik denk dat de werking dan niet echt optimaal meer is. Als het echt ruim over datum is, kan het ook negatieve effecten hebben, dus ik zou het niet echt wagen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Landysh het volgende:
Trouwens hoe zit het met medicijnen en vitaminepillen die over datum zijn? Ik slik vitaminepillen die een maand over datum zijn. Kan geen kwaad, toch?
Heeft niet zoveel te maken met doorbakken. Zover ik weet kunnen de meeste schimmels prima tegen hitte.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm, zit net op het randje. Je zou het kunnen doen maar wel heel goed doorbakken.
30 vind ik te oud, maar minimaal 5 jaar ouder vind ik wel beter dan een gozer die ook 21 isquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat ik iemand zou afwijzen als die niet tenminste 7 jaar ouder was. Maar het valt mij gewoon op dat ik in het algemeen val op oudere mannen.
Hmmkey. Ik zal jullie advies opvolgen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat de werking dan niet echt optimaal meer is. Als het echt ruim over datum is, kan het ook negatieve effecten hebben, dus ik zou het niet echt wagen.
Zou ik niet doen. Volgens mij ontstaan er dan oxidanten, die giftig zijn. Je kan er aan overlijden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:40 schreef Landysh het volgende:
Ja dit dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef Levolution het volgende:
Vitaminepillen zijn hartstikke droog. Kleine kans dat ze bederven.
Voor vochtige producten moet je uitkijken.
Er zijn weinig organismen die temperaturen van 180 graden Celcius kunnen overleven.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel te maken met doorbakken. Zover ik weet kunnen de meeste schimmels prima tegen hitte.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn weinig organismen die temperaturen van 180 graden Celcius kunnen overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |