quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Alleen pushen ze mij (nog) niet. En ben ik net 22 geworden.
Ik word ook (nog) niet gepusht hoor, maar er wordt wel verwacht dat ik 'alvast om me heen ga kijken'.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit. Alleen pushen ze mij (nog) niet. En ben ik net 22 geworden.
We zien iets niet wat hij wel ziet of zo, ik zou het ook niet weten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geboren in 1965, trouwen in 1980.
Dus dan maakt dat 15, toch?
Oops. Ben even niet helder van geest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Kan ik nou zo slecht rekenen?Ik zie ook 15...
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef msnk het volgende:
eeee, hadi TM ve Borte, bulmussunuz birbirinizi
Trigger doet de nikah, Alice doet de catering (ze kookt lekkkkerrrr) en Julis tekent jullie portretten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Landysh het volgende:
![]()
En ik val alleen op jongens/mannen die tenminste 7 jaar ouder zijn.Maar je bent wel serieus over 7+?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor je ook niet vaak
AFC AJAX
Oh... Sorry manquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik met Borte en TM, zij niet met elkaar.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:22 schreef Landysh het volgende:
![]()
En ik val alleen op jongens/mannen die tenminste 7 jaar ouder zijn.Hoezo dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sastim kaldim manquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh... Sorry manMja dan gaat het niet werken nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk niet zo dat ik iemand zou afwijzen als die niet tenminste 7 jaar ouder was. Maar het valt mij gewoon op dat ik in het algemeen val op oudere mannen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar je bent wel serieus over 7+?
Hoor je ook niet vaak
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Benden size yâr olmaz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis meequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat ik iemand zou afwijzen als die niet tenminste 7 jaar ouder was. Maar het valt mij gewoon op dat ik in het algemeen val op oudere mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |