Zonde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nirvana is de reden waarom ik gitaar wilde spelen
En er komen telkens vreemden binnen. Rare Brazilianen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Nog AOE2 spelers hier? We zijn met zn 5 nu..
Bilge is er weer vandoor
Je hebt wel gevoel voor ritme, en behoorlijke borsten.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef msnk het volgende:
DUDE, IK ZEI NIET MIJN FOTO DELEN MET IEDEREEN
Ik ben al die stappen uit de read me aan het uitvoerenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:29 schreef xminator het volgende:
Nog AOE2 spelers hier? We zijn met zn 5 nu..
Bilge is er weer vandoor
Sorry, ben al bezetquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je hebt wel gevoel voor ritme, en behoorlijke borsten.
Daar moet toch vraag naar zijn in een zekere kring
Is 5 minuutjes werk mang, iedereen wacht op jouquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ben al die stappen uit de read me aan het uitvoeren
Ik weet niet hoe je GIF-plaatjes bewerkt/maakt. Maar je kunt natuurlijk hier terecht...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Magni, maak eens van de mijne ook een gifje![]()
![]()
Waarom perse Izmir ? En nee, volgens mij ( ik ben er zelf geweest ) heb je alleen daar hotels, dorpjes en de baraj.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er in Izmir of nabijheid, zeg twee uur rijden, iets van een dierentuin of wildpark is met nijlpaarden? de dwerg variant is ook goed.![]()
Ik ben doel op de zoete snuitjes en in Amsterdam zijn ze niet meer aanwezig in de dierentuin.
Omdat ik naar Izmir ga, zoals ieder jaar, familie bezoeken maar die hebben niks met nijlpaarden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Waarom perse Izmir ? En nee, volgens mij ( ik ben er zelf geweest ) heb je alleen daar hotels, dorpjes en de baraj.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ney_%28muziekinstrument%29 ? interessantquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb hier een ney voor beginners liggen. Ik kreeg er geen geluid uit, dus ligt ie al zo'n twee jaar stof te happen.
Hoezo is dat zonde?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zonde.![]()
Sebnem FerahTurkse rockchicks.
Wel als je er geluid uit kan krijgen, maar het vergt veel oefening.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ney_%28muziekinstrument%29 ? interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |