Ponchoquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef Vortix het volgende:
Ach ja, can't win 'em all.
Mijn punt was dan ook dat die oefeningen wel wat zwaarder mogen. Slaap persoonlijk vaak beter onder een poncho
Poncho is zoiso beter dan puptent. Vee makkelijker opzetten en afbreken, en je hoeft er geen kilo zand en takjes en dooie insecten uit te kloppen bij het schoonmaken na een bivak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef Vortix het volgende:
Godver, zomaar drie van de vier nachten van de oefening onder poncho's geslapen. Die KMA toch
Gelukje voor jullie dan. Tijdens mijn ALO1 bij de KLu hebben we vanaf OTV3 (wij hadden geen 2) vrijwel alle bivaks gedaan met de pup.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef Vortix het volgende:
Puptenten doet de KL sowieso al lang geen zaken meer mee, ook niet op de KMA. Maar veel oefeningen in de ALO 2 zijn 'FOB' oefeningen. Dat betekent dat je veel in boogtenten tukt. Uiteraard chill als het knakenweer is, maar als het droog is hoeft het van mij niet zo.
Dacht dat jij op een Low Cost Frigate zat?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dacht dat jij op een Low Cost Frigate zat?
Zat is de goede term jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Erasmo het volgende:
Mijntje. Zal morgen wel even een picca posten.
[..]
Zat is de goede term jaBen overgestapt naar de tupperwarevloot.
omdatquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zag net beelden van WNL langskomen waarin ze de KMar aankondigden als zijnde 'de geheime dienst'
Misschien ben ik nog niet wakker maar.... wat is WNLquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zag net beelden van WNL langskomen waarin ze de KMar aankondigden als zijnde 'de geheime dienst'
Wakker Nederland... niet echt iets voor jou dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:28 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog niet wakker maar.... wat is WNL
Prima te doen. Heb gelukkig geen last van zeeziektequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, vandaar.Naar je zin? Het lijkt me zo klein en veel te beweeglijk.
Very Nice.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima te doen. Heb gelukkig geen last van zeeziekte![]()
Hier de vangst van gisteren:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wakker Nederland... niet echt iets voor jou dus.
En dan mag ik mij afvragen wat voor bijzondere taak de stichting daar waar mag gaan nemen?quote:
Is die er ooit geweest?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jup. En dat bleek dus ook totaal niet uit het item. Het ging er ongeveer over dat de "geheime dienst" in opperste staat van paraatheid was. Dit alles uiteraard onder begeleiding van archiefbeelden van de KMarquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan mag ik mij afvragen wat voor bijzondere taak de stichting daar waar mag gaan nemen?
Ooh, foutjebedankt dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jup. En dat bleek dus ook totaal niet uit het item. Het ging er ongeveer over dat de "geheime dienst" in opperste staat van paraatheid was. Dit alles uiteraard onder begeleiding van archiefbeelden van de KMar
Lasser 3400 euroquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:51 schreef Esses het volgende:
Lachwekkend, net in de discussie over politiesalarissen werd ik verwezen naar gemiddeld-inkomen.nl. Nou... Om eerlijk te zijn, daar zit ik ruim niet op
Godver de godver... Laatste 3minuten viel de 2-2 hadden moeten winnen... Maja als je met 3 bejaarden speeltquote:
Godver de godver het is maar voetbal, t is niet alsof het ergens over gaatquote:Op zondag 22 april 2012 16:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver de godver... Laatste 3minuten viel de 2-2 hadden moeten winnen... Maja als je met 3 bejaarden speelt
Maar als je iets doet wil je het wel goed doen toch?quote:Op zondag 22 april 2012 16:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Godver de godver het is maar voetbal, t is niet alsof het ergens over gaat
Voetbal niet, voetbal moet je niet doen. Het enige waar voetbal goed voor is, zijn knie blessuresquote:Op zondag 22 april 2012 16:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als je iets doet wil je het wel goed doen toch?
En enkel en hamstring en....quote:Op zondag 22 april 2012 17:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Voetbal niet, voetbal moet je niet doen. Het enige waar voetbal goed voor is, zijn knie blessures
En aan het gedrag van sommige supporters te zien, is er zelfs kan op hersenbeschadiging door er alleen maar naar te kijken.quote:
Het gaat steeds beter jaquote:Op zondag 22 april 2012 16:16 schreef Erasmo het volgende:
Ziet er prima uitIs de winkel al een beetje op gang?
ga jij nou maar in eigen tijd sporten... Dik ventje dat je er bentquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 19:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ga jij nou maar in eigen tijd sporten... Dik ventje dat je er bent
Sowieso, met welke lijn je ook in de trein moet; het blijft ellendig.quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Vortix het volgende:
Bah, ik was vergeten hoe kut het is om met je volledige vierdelijns de trein in te moeten. Misschien in dat halve jaar dat ik niks aan het doen ben toch maar eens mijn rijbewijs halen...
Je gaat nu op detachering?quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Vortix het volgende:
Bah, ik was vergeten hoe kut het is om met je volledige vierdelijns de trein in te moeten. Misschien in dat halve jaar dat ik niks aan het doen ben toch maar eens mijn rijbewijs halen...
Misschien had je die al lang moeten halen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Vortix het volgende:
Staat op me jaaropgaves en heb 2 verschillende van 2009..quote:
Zijn je oude onderdelenquote:Op zondag 22 april 2012 22:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Staat op me jaaropgaves en heb 2 verschillende van 2009..
Ook met 2 verschillende werknemernummersBoeit niet echt maar vroeg het me ff af
Weet ik nog niet.quote:
Giethoorn?quote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Vortix het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
En ja, had mijn rijbewijs misschien al lang moeten halen, maar nooit reden voor gehad, wonende in een van de meest auto-onvriendelijke steden van Nederland...
Ja dat snapte ik ook nogquote:Op zondag 22 april 2012 22:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Zijn je oude onderdelenDus kan je zelf bedenken. Maar Vnr's horen niet te veranderen
3e lijns is BGU1. 4e lijns is geloof ik met extra tas (weekendtas/rotota?) op de borst.quote:
Fijn met je weekendtas op de borst... Weet niet hoe breed jouw borst is..quote:Op maandag 23 april 2012 00:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
3e lijns is BGU1. 4e lijns is geloof ik met extra tas (weekendtas/rotota?) op de borst.
Amsterdam.quote:
Vast wel.quote:
Meer dan slingers en vlaggetjes krijg je niet.quote:Op maandag 23 april 2012 09:31 schreef Pumatje het volgende:
!
vandaag heb ik mijn super sweet 27 !
ik wil een range rover en 2 ponys
Dat bedoel ikquote:Op maandag 23 april 2012 08:22 schreef Vinz0r het volgende:
Amsterdam is prima te doen hoor met de auto... Om doorheen te rijden ja, niet om te parkeren
Slaapkop!quote:Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Gewoon eens tot half tien kunnen uitslapen. Zeldzaamheid!!
allochtonen capital of the Netherlandsquote:Op maandag 23 april 2012 08:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
Amsterdam.
En aan die rotota en meuk op de borst doen we niet
Fout,dat is rotterdam al.quote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef Esses het volgende:
[..]
allochtonen capital of the Netherlands
quote:Op maandag 23 april 2012 12:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Fout, dat is de hele Randstad heel Europa al.
De piratenpartij heeft juist weer iets te weinig OO&V en DEF in hun programma. Misschien een goed teken?quote:Op maandag 23 april 2012 12:52 schreef AchJa het volgende:
Ik flikker er wel een proteststem uit, Piratenpartij ofzo. Het vertrouwen in de politiek was bij mij al niet zo hoog maar na de defensieafbraakactie van Hillen is het helemaal tot een dieptepunt gedaald. Van de SP had ik zoiets wel verwacht maar het kiezersbedrog wat ze nu ten toon gespreid hebben gaat alle perken te buiten.
Maar ja, misschien was ik wel te naief om enig geloof aan de partijprogramma's te hechten...
Waar ik woon valt dat dus heel erg mee. En waar het wel zo is heb ik er persoonlijk niet zoveel problemen mee.quote:Op maandag 23 april 2012 12:09 schreef Esses het volgende:
[..]
allochtonen capital of the Netherlands
Dan moet er nog een hoop gebeuren! VVD zeg es 30 zetels, CDA 12, D66 zou er dan 34 moeten halenquote:Op maandag 23 april 2012 12:45 schreef hoogvlieger het volgende:
En we mogen weer gaan stemmen. Ik zet mn geld op VVD+CDA+D66.
VVD staat op 33 geloof ik.quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef Amootje het volgende:
[..]
Dan moet er nog een hoop gebeuren! VVD zeg es 30 zetels, CDA 12, D66 zou er dan 34 moeten halen
ehhhh nee.... tzal wel wat linkser gaan worden, jammer genoeg is nationale eenheidskabinet praktisch onmogelijk in dit kleine land met veel te veel keuze
Kom dan ook naar Amstelveen!quote:
Zeteltje meer of minder okay, maar de combi van vvd, cda, d66 lijkt me qua zetelprognose zeer onrealistischquote:
Als de PvdA weer denkt door éen deur te kunnen met de VVD vind ik het prima.quote:
Op hoeveel bestellingen per dag zit je al?quote:Op maandag 23 april 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
En tjakkaaa, weer een bestelling binnen.
1 per dag, als starter is dat een leuke start.quote:Op maandag 23 april 2012 18:26 schreef Schild het volgende:
[..]
Op hoeveel bestellingen per dag zit je al?
Erg netjes inderdaad. Hoe lang bezig in totaal?quote:Op maandag 23 april 2012 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 per dag, als starter is dat een leuke start.
Nou idd... maar vooral omdat het allemaal zo versplinterd is...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:49 schreef Nibb-it het volgende:
Brinkman eigen partij, worden nog interessante verkiezingen zo
Uhmm, dat is toch de bedoeling met democratie en volksvertegenwoordigers?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:10 schreef Pumatje het volgende:
Dan heb je nog het aller,aller en allergrootste probleem van allemaal..partijen die gaan luisteren naar
burgers en daar hun partijprogramma op afstellen.. meest achterlijke ooit.
Op 29 februari jongstleden onze webshop online gezet. Dus gaat best goedquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Erg netjes inderdaad. Hoe lang bezig in totaal?
Achterban=burgersquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:16 schreef Pumatje het volgende:
Nee, dat is niet de taak van de partijen, dat is de taak van de regering.
De regering moet naar de burgers luisteren. De partijen moeten een idee hebben over hoe alles aan te pakken dat is opgesteld door hun achterban.
Nu de partijen dit doen en hun hele partijprogramma een zwiep geven daarmee krijg je in principe 9 verschillende partijen die eigelijk allemaal hetzelfde willen met als gevolg bij verkiezingen het meest versplinterde resultaat ooit.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op 29 februari jongstleden onze webshop online gezet. Dus gaat best goed
Wel blij dat ik tot m'n 67e met 130 km/u naar m'n werk kanquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef jankaas020 het volgende:
Maar goed, ik ben het met je eens, iedere partij gaat nu populaire (al dan niet voor de achterban) dingen roepen om stemmen te trekken. Vervolgens moet er een coalitie gevormd worden en laat de partij de punten, waarvoor men specifiek op een partij gestemd heeft, zo snel mogelijk vallen.
nee, de achterban zijn de volgers van de partij. De leden.. dan hoor je bij een partij. Dat is iets compleet anders dan de burger waar jij op doelt.quote:
Dat mag je geheul niet zomaar verplichten!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanochtend een bestelling binnengekregen, echter nog niet "sisow betaald" (iDeal). Die man toch maar eens een mail sturen dat wij de goederen pas gaan verzenden zodra de betaling via iDeal binnen is.
Voor niks gaat de zon op.
Jij snapt het niet helemaal he?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:16 schreef Pumatje het volgende:
Nee, dat is niet de taak van de partijen, dat is de taak van de regering.
De regering moet naar de burgers luisteren. De partijen moeten een idee hebben over hoe alles aan te pakken dat is opgesteld door hun achterban.
Nu de partijen dit doen en hun hele partijprogramma een zwiep geven daarmee krijg je in principe 9 verschillende partijen die eigelijk allemaal hetzelfde willen met als gevolg bij verkiezingen het meest versplinterde resultaat ooit.
Nee, jij begrijpt het niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal he?
De regering volgt hun eigen beleid mbt partijprogramma. Juist de 2e kamer, met al die mensen die daar zitten, vertegenwoordigen ons als volk door vragen te stellen en naar ons te luisteren. Het naar ons luisteren is juist NIET de taak van de minister, de minister (en de regering) moet juist weg blijven van micro-managment (ookwel: Mauro-managment)
De partije heeft een mening en ik stem daar op. Daar ga ik in mee. Die vertegenwoordiger vertolkt mijn mening. Die vertegenwoordiger is KAMERLID. Geen lid van de regering.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt het niet helemaal.
Dat is de bedoeling helemaal niet van een partij.
Een partij heeft bepaalde opvattingen en als je die als burger bevalt stem je daarop.. zo kies je een vertegenwoordiger die jou mening het beste vertolkt.
Klopt, want een partij zal binnen haar eigen opvattingen haar mening milder maken of strenger maken naar gelang van de mening van haar achterban.quote:Als een partij van haar opvattingen afwijkt en gaat vragen in de burgerij wat ze willen zien en gaan veranderen om zieltjes te winnen zorg je ervoor dat de partij van haar koers afwijkt.
Ik denk dat je dit zelf nog even na moet lezen voordat je je domme opvattingen (zoals Sloggi het terrecht samenvat) gaat verspreiden. Een partij is per definitie een verzamelbak van mensen die het op een paar punten wel of net niet eens zijn. Je kiest immers de partij welke jouw mening het beste vertegenwoordigd. Een volksvertegenwoordiger heeft ZELF namelijk GEEN mening.quote:Hierdoor gaan jan en alleman erop stemmen. Wat natuurlijk hardstikke mooi is voor de partij, ware het niet dat op deze manier geen partijkoers meer volgt waar mensen het mee eens zijn, maar een verzamelbak van mensen die op een paar punten het wel of niet eens zijn met tot gevolg enorm gespreide kiezersuitslagen die overal ongeveer wel gelijk zijn.
Het afwijkende partijprogramma is er ook wel degelijk. Op BEPAALDE punten. Dat is het juist met politiek. Iedereen heeft vrijwel een gelijke mening maar op bepaalde onderwerpen verschilt die net its.quote:![]()
Resultaat, niet te formeren regeringen omdat elke partij wel bijna evengroot is geworden... en trots
staan te verkondigen dat zij hun fatimah & jan of Henk & Ingrid aan het verdedigen zijn met de illusie dat ze daar zitten omdat ze zo'n afwijkend partij programma hebben.
Het poldermodel, hierdoor word de gemiddelde burger geholpen. Juist een politiek systeem waar de rest van de wereld, terrecht, jaloers op is. Geen water bij de wijn doen betekend nooit beslissingen nemen. Dat is ook het gevolg van 100% afwijkende partijprogramma's. Dan krijg je vechtpartijen in de kamer AKA Japan.quote:uiteindelijk moet er door elke partij toch zoveel water bij de wijn worden gedaan hierdoor dat het resultaat nooit kan worden waar die partij überhaupt voor staat.
Ben het eens met partijen. Ik stem op die partij. Die partij heeft die koers omdat dat binnen haar algemene mening valt en de achterban vervolgens de details invult op congressen.quote:Is een logisch gevolg.
De bedoeling was: ben eens met de partij, stem op de partij. De partij bepaald de koers. 3 keer raden als elke partij gaat vragen aan de burgerij wat er moet gebeuren. Over het algemeen wil elk mens wel hetzelfde. De extremen zijn zulke kleine aantallen... die invloed is verwaarloosbaar.
Ik denk dat jij politiek journalist moet worden. Houd je 2 dagen vol, dan heb je je ontslag in da pocket. Wat een onbegrip voor Nederlandse politiek spreid jij ten toon. Echt... Als ze mensen hun stemrecht zouden moeten ontnemen...quote:slimmert
12 september.quote:
Wel indien met met IDeal betaald, geld is nl nog niet overgemaakt. Klant koos voor iDeal, dus ligt de fout denk ik bij hem. Heb klant inmiddels een aantal uur geleden wel een mail gestuurd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat mag je geheul niet zomaar verplichten!
Een winkel mag formeel geen aanbetaling van meer dan 50% vragen. In dat geval kan je er dus voor kiezen om (tegen meerkosten klant) twee ideal betalingen te realiserenquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel indien met met IDeal betaald, geld is nl nog niet overgemaakt. Klant koos voor iDeal, dus ligt de fout denk ik bij hem. Heb klant inmiddels een aantal uur geleden wel een mail gestuurd.
Wie doet dat dan ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Een winkel mag formeel geen aanbetaling van meer dan 50% vragen. In dat geval kan je er dus voor kiezen om (tegen meerkosten klant) twee ideal betalingen te realiseren
Edit: Als de klant daar op staat dan
Verzend jij wel bij 50%?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wie doet dat dan ook![]()
Wij bieden vooruitbetalen via online banking aan, had hij dat beter kunnen doen ipv iDeal.
Ja dus. Niets gezegdquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:07 schreef Esses het volgende:
Ik zal het anders zeggen, verzend jij ook op een dergelijke manier, dat de gebruiker het goed in z'n klauwen heeft zonder dat hij al IETS of laten we zeggen max 50% betaald heeft(rembours?)
en/of creditcard ofzo
Heb jij überhaupt wel eens iets met iDeal gekocht?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Een winkel mag formeel geen aanbetaling van meer dan 50% vragen. In dat geval kan je er dus voor kiezen om (tegen meerkosten klant) twee ideal betalingen te realiseren
Edit: Als de klant daar op staat dan
Betaling moet überhaupt eerst binnen zijn, al is het maar een aanbetaling voordat wij gaan verzenden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:07 schreef Esses het volgende:
Ik zal het anders zeggen, verzend jij ook op een dergelijke manier, dat de gebruiker het goed in z'n klauwen heeft zonder dat hij al IETS of laten we zeggen max 50% betaald heeft(rembours?)
en/of creditcard ofzo
Ja. Maar wat maakt dat uit voor het verhaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens iets met iDeal gekocht?
Of rembours zoals ik zagquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Betaling moet überhaupt eerst binnen zijn, al is het maar een aanbetaling voordat wij gaan verzenden.
Hé, wij zijn geen sinterklaas hè?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Of rembours zoals ik zagDan zit je juridisch goed ingedekt hoor
Maar maakte me stiekem een klein beetje zorgen
Jah, ik zag later pas je rembours optie. Vandaar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé, wij zijn geen sinterklaas hè?
je kunt bv rembours aanbieden, met enkel dat al zit je juridisch gezien goed ingedekt, echter, om de klant tevreden te stellen bieden wij naast rembours ook "vooruitbetalen" aan
Ahhquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Jah, ik zag later pas je rembours optie. Vandaar.
Dan weet jij toch net zo goed als de rest van ons, dat zodra je je bestelling geplaatst heb, je adres gegevens heb ingevuld en iDeal als betaalwijze heb aangevinkt dat je doorgelinkt wordt naar de betaalpagina van je bank? En dat je dus direct moet betalen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja. Maar wat maakt dat uit voor het verhaal?
Dat je het nergens ziet ligt niet aan het systeem maar aan de implementatie. Je kan bijvoorbeeld om kosten te drukken alleen iDeal aanbieden, met de optie om achteraf nog 50% aan te betalen. Dat is de keuze van de webshop, niet van het systeem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan weet jij toch net zo goed als de rest van ons, dat zodra je je bestelling geplaatst heb, je adres gegevens heb ingevuld en iDeal als betaalwijze heb aangevinkt dat je doorgelinkt wordt naar de betaalpagina van je bank? En dat je dus direct moet betalen?
Ik heb iig nog geen webshop meegemaakt dat ik achteraf nog eens met iDeal kon betalen..
Als webwinkel ben je verplicht om ook een vooruitbetaal optie te hebben, echter via iDeal lijkt me dat niet bepaald logisch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan weet jij toch net zo goed als de rest van ons, dat zodra je je bestelling geplaatst heb, je adres gegevens heb ingevuld en iDeal als betaalwijze heb aangevinkt dat je doorgelinkt wordt naar de betaalpagina van je bank? En dat je dus direct moet betalen?
Ik heb iig nog geen webshop meegemaakt dat ik achteraf nog eens met iDeal kon betalen..
Yups, een website is een schriftelijke uiting conform Handelsregisterwetquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ik trouwens op veel webwinkels zie, geen KvK-nummer, dat is bij wet verplicht, incl je contactgegevens.
yepquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Yups, een website is een schriftelijke uiting conform Handelsregisterwet
Een wet die ze snel moeten afschaffen.quote:
Wat ze moeten afschaffen is registratie bij het HDBquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Een wet die ze snel moeten afschaffen.
Hoedat zo? ivm forum "vraag & aanbod? ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:37 schreef Esses het volgende:
Fok! maakt zich er overigens ook schuldig aan hoor.
Nee, Fok! is een bedrijf welke zelf diensten verkoopt (zoals bv. ABO's). FOK is het product van een onderneming (De BV van Danny). Alles op FOK is dus een schriftelijke uiting, en dan met name de abo pages. Daar staat ook niets vermeld mbt. statutaire zetelplaats en KVK nr's. De TED teller kan dan zomaar eens met 20k naar beneden schieten als men kwaad wil.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoedat zo? ivm forum "vraag & aanbod? ?
De TED teller jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, Fok! is een bedrijf welke zelf diensten verkoopt (zoals bv. ABO's). FOK is het product van een onderneming (De BV van Danny). Alles op FOK is dus een schriftelijke uiting, en dan met name de abo pages. Daar staat ook niets vermeld mbt. statutaire zetelplaats en KVK nr's. De TED teller kan dan zomaar eens met 20k naar beneden schieten als men kwaad wil.
Door het grijze gebied? Defensie/justitie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Esses het volgende:
Factsheet: inzet nationale operaties 2008 tot en met november 2011 <--Waar staat de Y as voor? Aantallen?
Daarbij mis ik heel veel KMar inzetten. Wat zijn de definities? Waarom zijn er zo weinig KMar cijfers?
Omdat jullie van de geheime dienst zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Esses het volgende:
Factsheet: inzet nationale operaties 2008 tot en met november 2011 <--Waar staat de Y as voor? Aantallen?
Daarbij mis ik heel veel KMar inzetten. Wat zijn de definities? Waarom zijn er zo weinig KMar cijfers?
Duimen!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef paintmeester het volgende:
Net mijn sollicitatie afgerond. Hoor aan het einde van de week of het hem wordt.
Waarvoor heb je gesolliciteerd dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:35 schreef paintmeester het volgende:
Net mijn sollicitatie afgerond. Hoor aan het einde van de week of het hem wordt.
Fijn is dat, he?quote:
Ben blij dat ik daar nou vanaf ben, boegschroef ftw!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Fijn is dat, he?Ik heb afgelopen zondag ook vanaf 12 uur 's middags voor de kust van de noordkop gelegen. Om half 12 's avonds stapten de sleepkapitein met z'n mannen pas van boord.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
BREAKING NEWS: Volgens Pownews is LMB een onderdeel van de KLu.
Ze hebben wel de leukste uitgekozen, of niet?quote:
Dat is een mooi stuk lopen. Zeker langs het kanaal en dan afslaan richting Goirle?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Eraser127 het volgende:
Zo, vandaag van Oirschot terug naar Gilze gelopen (35km). 4-Daagse here I come
Ah kan ook, maar dan loop je eigenlijk telkens parallel aan de de snelweg. Via Goirle zou denk ik mooier zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Eraser127 het volgende:
Nope,door Oirschot richting Moergestel en dan Tilburg en Gilze. Pas toen we rond 15:45 op de basis kwamen begon pas echt een beetje te regenen gelukkig.
Mwaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef jankaas020 het volgende:
Ze hebben wel de leukste uitgekozen, of niet?![]()
Klinkt enorm als het verhaal van de PvdA. Samsom en Wilders zijn nu misschien wel vriendjes.quote:
Ik eis bewijs.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk straks maar naar hun uitzending.quote:
Serieus? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Hoelaat dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk straks maar naar hun uitzending.
2230 geloof ik.quote:
duuuuuuurt lang,.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik weer een keer op vakantie ga dan zal ik wel wat foto's maken![]()
Neinquote:
Heb jij gezegd dat ik een lul ben?quote:
Kan nog wel ff duren voordat je het ook daadwerkelijk krijgtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Toch maar eens me belasting gedaan... Krijg maar 1000 eu terug
dat verwacht ik ook ja :pquote:Op donderdag 26 april 2012 22:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Kan nog wel ff duren voordat je het ook daadwerkelijk krijgt
quote:
quote:
quote:
Wilco.quote:
Ja lekker. Huisgenoot heeft jammergenoeg kratten Heineken meegenomen. Hadden eerst HJ.quote:
quote:
Je heb hem met het lege krat HJ om de oren geslagen, neem ik aan?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja lekker. Huisgenoot heeft jammergenoeg kratten Heineken meegenomen. Hadden eerst HJ.
Maja bier is bier.
Neuh ik ben heel vredelievend tegenover huisgenoten. Behalve met Super Smash Bros op de N64.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Je heb hem met het lege krat HJ om de oren geslagen, neem ik aan?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Esses: Motie erkenning PTSS bij Agenten is aangenomen.
werd het nog niet erkend?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Esses: Motie erkenning PTSS bij Agenten is aangenomen.
Erkend... ja. Maar de praktische ondersteuning zoals Defensie deze kende was minimaal. Dit is een goede stap voorwaarts voor ene bevolkingsgroep die er meer mee te maken heeft dan Defensie.quote:
Idd. lekkere wijven kennen ze daar schijnbaar niet.quote:
Is dat niet een beetje laat?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Toch maar eens me belasting gedaan... Krijg maar 1000 eu terug
Hell no dat ik mijn huis ontsier met zoiets.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Net ff een fatsoenlijke aluminium vlaggenhouder aan de buitenmuur gemonteerd
Helemaal geen driekleur aan jouw huis?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Hell no dat ik mijn huis ontsier met zoiets.
Absolutely not.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Helemaal geen driekleur aan jouw huis?
Whahaha. Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hier prijkt ie fier aan de gevel
Tas aan het uitpakken. Ben nu aan de Letse moonshinequote:
Gaat de kroeg in danquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
Aan het fantaseren over mooie exemplaren van het andere geslacht.
Letse wat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tas aan het uitpakken. Ben nu aan de Letse moonshine
[..]
Gaat de kroeg in dan
Had je gisteren moeten doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Net ff een fatsoenlijke aluminium vlaggenhouder aan de buitenmuur gemonteerd
Van dat spul wat ook geschikt is als ontstopper of afbijt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lag 2 weken terug in Riga, heb daar bij een lokale stoker wat levenswater gekocht
Nog nooit in die buurt geweest, op twee Scandinavische havens na, dan..quote:
Maar lekker dat het isquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van dat spul wat ook geschikt is als ontstopper of afbijt?
Ook veel gelegen, ook mooi maar je schrikt toch wel als je na vertrek weer op je bankrekening kijktquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nog nooit in die buurt geweest, op twee Scandinavische havens na, dan..
Niet in Letland mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:43 schreef Erasmo het volgende:
Ook veel gelegen, ook mooi maar je schrikt toch wel als je na vertrek weer op je bankrekening kijktOf je even ¤10 voor een biertje wilt aftikken
Omdat de zon niet schijnt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:07 schreef m.k het volgende:
Met tegenzin toch maar even een zonnebril aangeschaft
Omdat het uurtje dat die schijnt best slecht voor je ogen is als je op het water zit.quote:Op zondag 29 april 2012 01:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat de zon niet schijnt?
Vanmiddag en vanavond met een maat van me paar whisky's gedronken bij hem thuis. Begonnen met een Auchentoshan en afgesloten met een Laphroaig. Wat een verschil. Beide erg lekker, maar toch een totaal andere smaak.
jij kunt beter bij de marine :-)quote:Op zondag 29 april 2012 09:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Omdat het uurtje dat die schijnt best slecht voor je ogen is als je op het water zit.
Dacht het nietquote:
Dat zou ik wel waarderen, er is geen reet te doen als botenverhuurder nuquote:
quote:
Ik moet hem nog zien maar aan de trailers is al te zien dat het een toffe film isquote:
Altijd leuk om ze te zien rennen terwijl er eentje achteraan fietstquote:Op zondag 29 april 2012 16:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Daar ben ik weer lui. De Batavierenrace, de grootste estafetteloop van de wereld, was lache.
Had de eer om de laatste etappe van 7.1 km te mogen lopen. Uiteindelijk 34.14 over gedaan, doelstelling van 35 minuten gehaald. Snelste loper deed er 22 minuten over
![]()
Ja, dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 29 april 2012 16:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Netjes!
22 minuten over 7 kilometerDie zal de dcp wel halen denk ik
Haha, ik heb ook nog 8 km gefietst bij de 1e middagloperquote:Op zondag 29 april 2012 16:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien maar aan de trailers is al te zien dat het een toffe film is
[..]
Altijd leuk om ze te zien rennen terwijl er eentje achteraan fietst
Als in donatie of als in ozk?quote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Zou morgen de plaatselijke bloedafname post open zijn?..
ZKNHuis is altijd wel open toch?quote:Op zondag 29 april 2012 21:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je met ozk bloedtest bedoelt, dan ja.
Dinsdag afspraak met m'n dermatoloog en dan moet er een buisje bloed geanalyseerd zijnquote:Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef m.k het volgende:
zeker met Koninginnedag dag is die openof ze tijd voor je hebben is een tweede.
Waarom wil je perse morgen?
Sukk0lquote:Op zondag 29 april 2012 21:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dinsdag afspraak met m'n dermatoloog en dan moet er een buisje bloed geanalyseerd zijn.
Meestal ga ik een dag van te voren prikken bij onze plaatselijke bejaardentehuis-bloedafname post, maar geen rekening gehouden met Koninginnedag.
quote:
huidziektes zijn bagger succes daarmeequote:Op zondag 29 april 2012 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Psoriasis en effe checken hoe goed m'n meds het doen.
Truequote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, huidaandoening. Er zijn ergere dingen om te hebben.
Ja, Eucalypta als schoonmoeder bv.quote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, huidaandoening. Er zijn ergere dingen om te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |