Ponchoquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef Vortix het volgende:
Ach ja, can't win 'em all.
Mijn punt was dan ook dat die oefeningen wel wat zwaarder mogen. Slaap persoonlijk vaak beter onder een poncho
Poncho is zoiso beter dan puptent. Vee makkelijker opzetten en afbreken, en je hoeft er geen kilo zand en takjes en dooie insecten uit te kloppen bij het schoonmaken na een bivak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef Vortix het volgende:
Godver, zomaar drie van de vier nachten van de oefening onder poncho's geslapen. Die KMA toch
Gelukje voor jullie dan. Tijdens mijn ALO1 bij de KLu hebben we vanaf OTV3 (wij hadden geen 2) vrijwel alle bivaks gedaan met de pup.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef Vortix het volgende:
Puptenten doet de KL sowieso al lang geen zaken meer mee, ook niet op de KMA. Maar veel oefeningen in de ALO 2 zijn 'FOB' oefeningen. Dat betekent dat je veel in boogtenten tukt. Uiteraard chill als het knakenweer is, maar als het droog is hoeft het van mij niet zo.
Dacht dat jij op een Low Cost Frigate zat?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dacht dat jij op een Low Cost Frigate zat?
Zat is de goede term jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dacht dat jij op een Low Cost Frigate zat?
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Erasmo het volgende:
Mijntje. Zal morgen wel even een picca posten.
[..]
Zat is de goede term jaBen overgestapt naar de tupperwarevloot.
omdatquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zag net beelden van WNL langskomen waarin ze de KMar aankondigden als zijnde 'de geheime dienst'
Misschien ben ik nog niet wakker maar.... wat is WNLquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zag net beelden van WNL langskomen waarin ze de KMar aankondigden als zijnde 'de geheime dienst'
Wakker Nederland... niet echt iets voor jou dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:28 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog niet wakker maar.... wat is WNL
Prima te doen. Heb gelukkig geen last van zeeziektequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, vandaar.Naar je zin? Het lijkt me zo klein en veel te beweeglijk.
Very Nice.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima te doen. Heb gelukkig geen last van zeeziekte![]()
Hier de vangst van gisteren:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wakker Nederland... niet echt iets voor jou dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |