Ponchoquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:49 schreef Vortix het volgende:
Ach ja, can't win 'em all.
Mijn punt was dan ook dat die oefeningen wel wat zwaarder mogen. Slaap persoonlijk vaak beter onder een poncho
Poncho is zoiso beter dan puptent. Vee makkelijker opzetten en afbreken, en je hoeft er geen kilo zand en takjes en dooie insecten uit te kloppen bij het schoonmaken na een bivak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef Vortix het volgende:
Godver, zomaar drie van de vier nachten van de oefening onder poncho's geslapen. Die KMA toch
Gelukje voor jullie dan. Tijdens mijn ALO1 bij de KLu hebben we vanaf OTV3 (wij hadden geen 2) vrijwel alle bivaks gedaan met de pup.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef Vortix het volgende:
Puptenten doet de KL sowieso al lang geen zaken meer mee, ook niet op de KMA. Maar veel oefeningen in de ALO 2 zijn 'FOB' oefeningen. Dat betekent dat je veel in boogtenten tukt. Uiteraard chill als het knakenweer is, maar als het droog is hoeft het van mij niet zo.
Dacht dat jij op een Low Cost Frigate zat?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dacht dat jij op een Low Cost Frigate zat?
Zat is de goede term jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:54 schreef Erasmo het volgende:
Mijntje. Zal morgen wel even een picca posten.
[..]
Zat is de goede term jaBen overgestapt naar de tupperwarevloot.
omdatquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zag net beelden van WNL langskomen waarin ze de KMar aankondigden als zijnde 'de geheime dienst'
Misschien ben ik nog niet wakker maar.... wat is WNLquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zag net beelden van WNL langskomen waarin ze de KMar aankondigden als zijnde 'de geheime dienst'
Wakker Nederland... niet echt iets voor jou dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:28 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog niet wakker maar.... wat is WNL
Prima te doen. Heb gelukkig geen last van zeeziektequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, vandaar.Naar je zin? Het lijkt me zo klein en veel te beweeglijk.
Very Nice.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima te doen. Heb gelukkig geen last van zeeziekte![]()
Hier de vangst van gisteren:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wakker Nederland... niet echt iets voor jou dus.
En dan mag ik mij afvragen wat voor bijzondere taak de stichting daar waar mag gaan nemen?quote:
Is die er ooit geweest?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jup. En dat bleek dus ook totaal niet uit het item. Het ging er ongeveer over dat de "geheime dienst" in opperste staat van paraatheid was. Dit alles uiteraard onder begeleiding van archiefbeelden van de KMarquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:40 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan mag ik mij afvragen wat voor bijzondere taak de stichting daar waar mag gaan nemen?
Ooh, foutjebedankt dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jup. En dat bleek dus ook totaal niet uit het item. Het ging er ongeveer over dat de "geheime dienst" in opperste staat van paraatheid was. Dit alles uiteraard onder begeleiding van archiefbeelden van de KMar
Lasser 3400 euroquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:51 schreef Esses het volgende:
Lachwekkend, net in de discussie over politiesalarissen werd ik verwezen naar gemiddeld-inkomen.nl. Nou... Om eerlijk te zijn, daar zit ik ruim niet op
Godver de godver... Laatste 3minuten viel de 2-2 hadden moeten winnen... Maja als je met 3 bejaarden speeltquote:
Godver de godver het is maar voetbal, t is niet alsof het ergens over gaatquote:Op zondag 22 april 2012 16:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver de godver... Laatste 3minuten viel de 2-2 hadden moeten winnen... Maja als je met 3 bejaarden speelt
Maar als je iets doet wil je het wel goed doen toch?quote:Op zondag 22 april 2012 16:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Godver de godver het is maar voetbal, t is niet alsof het ergens over gaat
Voetbal niet, voetbal moet je niet doen. Het enige waar voetbal goed voor is, zijn knie blessuresquote:Op zondag 22 april 2012 16:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar als je iets doet wil je het wel goed doen toch?
En enkel en hamstring en....quote:Op zondag 22 april 2012 17:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Voetbal niet, voetbal moet je niet doen. Het enige waar voetbal goed voor is, zijn knie blessures
En aan het gedrag van sommige supporters te zien, is er zelfs kan op hersenbeschadiging door er alleen maar naar te kijken.quote:
Het gaat steeds beter jaquote:Op zondag 22 april 2012 16:16 schreef Erasmo het volgende:
Ziet er prima uitIs de winkel al een beetje op gang?
ga jij nou maar in eigen tijd sporten... Dik ventje dat je er bentquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 19:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ga jij nou maar in eigen tijd sporten... Dik ventje dat je er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |