quote:
Je heb hem met het lege krat HJ om de oren geslagen, neem ik aan?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja lekker. Huisgenoot heeft jammergenoeg kratten Heineken meegenomen. Hadden eerst HJ.
Maja bier is bier.
Neuh ik ben heel vredelievend tegenover huisgenoten. Behalve met Super Smash Bros op de N64.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Je heb hem met het lege krat HJ om de oren geslagen, neem ik aan?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Esses: Motie erkenning PTSS bij Agenten is aangenomen.
werd het nog niet erkend?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Esses: Motie erkenning PTSS bij Agenten is aangenomen.
Erkend... ja. Maar de praktische ondersteuning zoals Defensie deze kende was minimaal. Dit is een goede stap voorwaarts voor ene bevolkingsgroep die er meer mee te maken heeft dan Defensie.quote:
Idd. lekkere wijven kennen ze daar schijnbaar niet.quote:
Is dat niet een beetje laat?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
Toch maar eens me belasting gedaan... Krijg maar 1000 eu terug
Hell no dat ik mijn huis ontsier met zoiets.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Net ff een fatsoenlijke aluminium vlaggenhouder aan de buitenmuur gemonteerd
Helemaal geen driekleur aan jouw huis?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Hell no dat ik mijn huis ontsier met zoiets.
Absolutely not.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Helemaal geen driekleur aan jouw huis?
Whahaha. Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hier prijkt ie fier aan de gevel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |