Tas aan het uitpakken. Ben nu aan de Letse moonshinequote:
Gaat de kroeg in danquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
Aan het fantaseren over mooie exemplaren van het andere geslacht.
Letse wat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tas aan het uitpakken. Ben nu aan de Letse moonshine
[..]
Gaat de kroeg in dan
Had je gisteren moeten doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Net ff een fatsoenlijke aluminium vlaggenhouder aan de buitenmuur gemonteerd
Van dat spul wat ook geschikt is als ontstopper of afbijt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lag 2 weken terug in Riga, heb daar bij een lokale stoker wat levenswater gekocht
Nog nooit in die buurt geweest, op twee Scandinavische havens na, dan..quote:
Maar lekker dat het isquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van dat spul wat ook geschikt is als ontstopper of afbijt?
Ook veel gelegen, ook mooi maar je schrikt toch wel als je na vertrek weer op je bankrekening kijktquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nog nooit in die buurt geweest, op twee Scandinavische havens na, dan..
Niet in Letland mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:43 schreef Erasmo het volgende:
Ook veel gelegen, ook mooi maar je schrikt toch wel als je na vertrek weer op je bankrekening kijktOf je even ¤10 voor een biertje wilt aftikken
Omdat de zon niet schijnt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:07 schreef m.k het volgende:
Met tegenzin toch maar even een zonnebril aangeschaft
Omdat het uurtje dat die schijnt best slecht voor je ogen is als je op het water zit.quote:Op zondag 29 april 2012 01:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat de zon niet schijnt?
Vanmiddag en vanavond met een maat van me paar whisky's gedronken bij hem thuis. Begonnen met een Auchentoshan en afgesloten met een Laphroaig. Wat een verschil. Beide erg lekker, maar toch een totaal andere smaak.
jij kunt beter bij de marine :-)quote:Op zondag 29 april 2012 09:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Omdat het uurtje dat die schijnt best slecht voor je ogen is als je op het water zit.
Dacht het nietquote:
Dat zou ik wel waarderen, er is geen reet te doen als botenverhuurder nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |