quote:
Ik moet hem nog zien maar aan de trailers is al te zien dat het een toffe film isquote:
Altijd leuk om ze te zien rennen terwijl er eentje achteraan fietstquote:Op zondag 29 april 2012 16:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Daar ben ik weer lui. De Batavierenrace, de grootste estafetteloop van de wereld, was lache.
Had de eer om de laatste etappe van 7.1 km te mogen lopen. Uiteindelijk 34.14 over gedaan, doelstelling van 35 minuten gehaald. Snelste loper deed er 22 minuten over
![]()
Ja, dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 29 april 2012 16:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Netjes!
22 minuten over 7 kilometerDie zal de dcp wel halen denk ik
Haha, ik heb ook nog 8 km gefietst bij de 1e middagloperquote:Op zondag 29 april 2012 16:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien maar aan de trailers is al te zien dat het een toffe film is
[..]
Altijd leuk om ze te zien rennen terwijl er eentje achteraan fietst
Als in donatie of als in ozk?quote:Op zondag 29 april 2012 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Zou morgen de plaatselijke bloedafname post open zijn?..
ZKNHuis is altijd wel open toch?quote:Op zondag 29 april 2012 21:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je met ozk bloedtest bedoelt, dan ja.
Dinsdag afspraak met m'n dermatoloog en dan moet er een buisje bloed geanalyseerd zijnquote:Op zondag 29 april 2012 21:29 schreef m.k het volgende:
zeker met Koninginnedag dag is die openof ze tijd voor je hebben is een tweede.
Waarom wil je perse morgen?
Sukk0lquote:Op zondag 29 april 2012 21:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dinsdag afspraak met m'n dermatoloog en dan moet er een buisje bloed geanalyseerd zijn.
Meestal ga ik een dag van te voren prikken bij onze plaatselijke bejaardentehuis-bloedafname post, maar geen rekening gehouden met Koninginnedag.
quote:
huidziektes zijn bagger succes daarmeequote:Op zondag 29 april 2012 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Psoriasis en effe checken hoe goed m'n meds het doen.
Truequote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, huidaandoening. Er zijn ergere dingen om te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |