SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
he AntiChrist... moesten die laatste 300 meter nu echt??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
na 3 dagen rust lekker 10KM gelopen in ongeveer 53min. (alleen horloge als tijdwaarneming)
Morgen nog maar een rondje met de atletiekvereniging, al was het alleen maar om AC af te schudden
Vanmorgen les 22 gedaan!
http://www.endomondo.com/workouts/lngLgwwJsg8
Ging goed! en net na de regen vertrokken![]()
Helaas wel weer een Justin Bieber in de les gehad!![]()
![]()
Daar gaat je runners highquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:59 schreef gcjoel het volgende:
Helaas wel weer een Justin Bieber in de les gehad!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
problem solvedquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:05 schreef amaranta het volgende:
Excuus, had niet gezien dat ik het topic had gesloten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
denk dat ik vandaag maar een herstelrondje doe van 16kmquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
na 3 dagen rust lekker 10KM gelopen in ongeveer 53min. (alleen horloge als tijdwaarneming)
Morgen nog maar een rondje met de atletiekvereniging, al was het alleen maar om AC af te schudden![]()
![]()
Aloha!
Ik leef nog, alleen zijn mijn blessures nog niet over. Voorlopig nog niet aan het lopen. Ik lees hier soms nog wel mee, met enige jalousie..
De score van mijn challenge gaat ook hard de min in, nouja... Wie weet nog een eindsprint aan het einde van het jaar.
Iedereen nog veel loopplezier!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk dat ik vandaag maar een herstelrondje doe van 16km
Nope, ik volg het south beach dieet en ben van 83,7 naar 80,7 kg gegaan (en 3% vet kwijt, maar weet niet hoe nauwkeurig dat is.) in 4 dagenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
?
Heb je die zuurstoffles toch maar thuis gelaten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Hoop dat ik voorlopig geen nieuwe schoenen hoef te kopen...werkeloze student zijn helpt het saldo op m'n bankrekening niet
![]()
Vandaag weer lopen, maar nu eerst m'n 2,000 woorden challenge voor de scriptie proberen te halen
Ja doei.![]()
grappige actie van giel
http://giel.vara.nl/Nieuw(...)f2e6c9344aa3ff53141d
ik herken wel veel stukken uit mn eigen hardlooprondjes
Ecosia
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12054916
Ging lekker zeg, wel warm met het zonnetje erbij. Ik had gelukkig wel een jasje aan want je koelt toch wel snel af tijdens de wandelminuten.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Haha, ik maakte ook maar een grapje!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nope, ik volg het south beach dieet en ben van 83,7 naar 80,7 kg gegaan (en 3% vet kwijt, maar weet niet hoe nauwkeurig dat is.) in 4 dagen
Fijn dat je al zoveel kwijt bent, nu doorgaan en volhouden he!
Wat is je streefgewicht?![]()
Evy (de oude in ieder geval) had ongeveer 10 nrs waarmee ze varieerde.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nou inderdaad! Maar volgens mij is Evy fan want heb dit nummer al 3x gehoord geloof ik!![]()
dat is 1 van de redenen dat ik voor Renate Wennemars ben gegaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Evy (de oude in ieder geval) had ongeveer 10 nrs waarmee ze varieerde.![]()
![]()
Ook maar eens uitproberen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
dat is 1 van de redenen dat ik voor Renate Wennemars ben gegaan
Ik had een lekkere rentree op hardloopgebied, net iets meer dan 4km in de benen na een warming up én cooling down gedaan te hebben zonder last en nu al een week last van de lies.![]()
Nog maar eventjes een paar dagen wachten om weer verder te gaan, geen zin dat het verergert.![]()
heb ik nog nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, ik maakte ook maar een grapje!
Fijn dat je al zoveel kwijt bent, nu doorgaan en volhouden he!
Wat is je streefgewicht?
Ecosia
Er zijn in de 2011 wel een aantal nummers die vaker terugkomen, maar ook vaak nieuwe gelukkig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Evy (de oude in ieder geval) had ongeveer 10 nrs waarmee ze varieerde.
Had ook 1x een of ander belgisch nummer, verschrikkelijk! Daar kan ik echt niet op lopen hoor!![]()
![]()
Gisteren heb ik voor de eerste keer op mijn nieuwe hardloopschoenen gelopen.
Het ging erg lekker![]()
Maar in de schoen is het waar de binnenkant van mijn voet zit zeg maar, een stuk dikker (voor stabiliteit ofzo?).
Na even lopen, voelde ik dat aan de binnenkant van mijn voet, was niet zo heel prettig.
Moeten mijn voeten daaraan wennen, of zijn de schoenen toch niet goed?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Zoals Moterbloempje al zegt en verder heb ik het idee dat Renate wat meer de zweep er over legt...als ik het aantal lessen naast elkaar leg tenminste. Bij Renate heb je meer keus omdat ze ook van dezelfde 0-5km een easy en een medium variant heeft. De easy variant is korter dan de Evy 5km variant. Daarnaast heb je bij Renate ook nog de keuze uit een 4mijl ( ook weer medium en een easy) en uiteraard een 5-10km ( easy en gewoon). Tot slot heeft RW ook een 15km serie maar dat is maar 1 serie. Verder heeft iedere serie afgezien van de 15km een korte serie 'onderhoud'.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is er veel verschil in gebruik tussen evy en wennemars?
Over de verschillen in opbouw kan ik niet goed oordelen want ik ben heel snel over gestapt naar RW vooral vanwege de muziek.
[ Bericht 0% gewijzigd door Liesje68 op 20-04-2012 15:35:02 (spelling) ]![]()
Ik ga ze allebei eens luisteren want muziek als van bieber is niks voor mijquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:32 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zoals Moterbloempje al zegt en verder heb ik het idee dat Renate wat meer de zweep er over legt...als ik het aantal lessen naast elkaar leg tenminste. Bij Renate heb je meer keus omdat ze ook van dezelfde 0-5km een easy en een medium variant heeft. De easy variant is korter dan de Evy 5km variant. Daarnaast heb je bij Renate ook nog de keuze uit een 4mijl ( ook weer medium en een easy) en uiteraard een 5-10km ( easy en gewoon). Tot slot heeft RW ook een 15km serie maar dat is maar 1 serie. Verder heeft iedere serie afgezien van de 15km een korte serie 'onderhoud'.
Over de verschillen in opbouw kan ik niet goed oordelen want ik ben heel snel over gestapt naar RW vooral vanwege de muziek.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Begrijp me goed: ik heb ook al een aantal keer oa. The Village People met 'YMCA' voorbij horen komen maar om de 1 of andere reden vind ik dat een minder groot 'probleem' dan luisteren naar onze Justin...![]()
Ben nu zelf bezig met de 15km serie en ik moet zeggen dat ik die wel een wat hoger herrie gehalte vind hebben als de 4mijl serie maar nog altijd goed te doen...![]()
Ik vond het foute gehalte van Evy's muziek altijd juist wel grappig![]()
"Oooooowhooohooo Jealousy!"
Om te janken zo slechtMaar dat maakte het voor mij dan weer positief hilarisch
Ja doei.![]()
Ik ga beginnen met les 1 van Evy. Hoe hoog moet mijn hartslag gemiddeld ongeveer zijn?~ Bonito La Risa ~![]()
I take your word for it!![]()
Kan er 'helaas' niet zelf over oordelen...
Er zullen ook mensen zijn die YMCA behoorlijk fout vinden![]()
![]()
Dat is moeilijk te zeggen... hier op dit forum hebben mensen al een erg wisselende hartslag.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ga beginnen met les 1 van Evy. Hoe hoog moet mijn hartslag gemiddeld ongeveer zijn?
Misschien kun je beter uitgaan van de 'praattest' , dus kun je niet praten tijdens het lopen dan ga je te hard...
ennuh...welkom... en succes!
![]()
Thx! Het ging redelijk, ik moest bij 2 'hardloopsessies' eventjes rustig lopen want uitgeput haha.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen... hier op dit forum hebben mensen al een erg wisselende hartslag.
Misschien kun je beter uitgaan van de 'praattest' , dus kun je niet praten tijdens het lopen dan ga je te hard...
Heb nu wel beetje last van mijn voeten, moet wennen denk ik
Hartslag was geloof ik rond de 150-180~ Bonito La Risa ~![]()
Ik word kei vrolijk van dat nr hahaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:01 schreef Liesje68 het volgende:
I take your word for it!![]()
Kan er 'helaas' niet zelf over oordelen...
Er zullen ook mensen zijn die YMCA behoorlijk fout vindenI solemnly swear i'm up to no good![]()
Zelf Evy 22 gelopen, en net daarvoor les 9 meegelopen met ons mamGing beide lekker, 22 uitgelopen
![]()
Ik ook...quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik word kei vrolijk van dat nr haha![]()
![]()
Zit een partij te gapeneven wat water naar binnen werken dan kijken of ik mezelf nog in m'n hardloopkleren ga krijgen vandaag
Ja doei.![]()
Hop Hop.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Zit een partij te gapeneven wat water naar binnen werken dan kijken of ik mezelf nog in m'n hardloopkleren ga krijgen vandaag
![]()
Woohoo! Net nieuwe schoenen gehaald bij de Run2Day in Bergen op Zoom!![]()
Nike Zoom Structure+ 15
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet mezelf regelmatig inhouden om t niet uit te proesten inderdaad. Mja zelfs de slechtste nummers zing je op den duur meequote:Op vrijdag 20 april 2012 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond het foute gehalte van Evy's muziek altijd juist wel grappig![]()
"Oooooowhooohooo Jealousy!"
Om te janken zo slechtMaar dat maakte het voor mij dan weer positief hilarisch
![]()
![]()
Ik wou ook gaan lopen. Maar al mijn sportkleren zitten in de wasmachine..I solemnly swear i'm up to no good![]()
Excuses...excuses...quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wou ook gaan lopen. Maar al mijn sportkleren zitten in de wasmachine..![]()
![]()
Ben deze week al iedere dag wezen sporten. En dacht dat ik nog een broek had. Alleen hangen nu toch allemaal nat aan de lijn:-)quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik wil een droger :-(quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef Liesje68 het volgende:
Nou... vooruit, deze ene x...![]()
omdat je iedere dag hebt gesport.I solemnly swear i'm up to no good![]()
![]()
Persoonlijk snelheidsrecord
10,46km per uur op een afstand van 5,7km.
Daarna nog rustig 300 meter uitgedribbeld
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Persoonlijk snelheidsrecord
10,46km per uur op een afstand van 5,7km.
Daarna nog rustig 300 meter uitgedribbeld![]()
![]()
Woei! Weer onder de 10km/h gelopen. Vandaag: 5.28km in 9.89km/h met een gewicht van 73. Moet me zelf zoooo inhouden maar het lukt nog. Die basis voor een PR op de 10k komt er zeker dit jaar.. onder voorbehoud dat het zo goed blijft gaan. Ben ook totaal niet moe na zo'n loop maar het is voor het goede doel![]()
![]()
Niemand een antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:
Het ging erg lekker![]()
Maar in de schoen is het waar de binnenkant van mijn voet zit zeg maar, een stuk dikker (voor stabiliteit ofzo?).
Na even lopen, voelde ik dat aan de binnenkant van mijn voet, was niet zo heel prettig.
Moeten mijn voeten daaraan wennen, of zijn de schoenen toch niet goed?
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Zo bij DWDD: Miranda Boonstra, die afgelopen zondag 7 seconden te langzaam liep om naar de Spelen te mogen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb geen echte hardloop kleding. Die koop ik nog wel eens.. als ik die droger enzo heb..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:09 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Euh...volgens mij moet je dat niet doen met je hardloopkleding
En motorbloempje moet je dan naar zo'n wasserette ofzo..?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Yup, wasserettewe moesten kiezen tussen vaatwasser of wasmachine. En aangezien we de vaatwasser vaker gebruiken (en de gootsteen hier op een hernia-plek zit..) was het an sich geen moeilijke keuze, MAAR ik mis de wasmachine (en droger
) wel..
Ja doei.![]()
Net als in de film ^^quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, wasserettewe moesten kiezen tussen vaatwasser of wasmachine. En aangezien we de vaatwasser vaker gebruiken (en de gootsteen hier op een hernia-plek zit..) was het an sich geen moeilijke keuze, MAAR ik mis de wasmachine (en droger
) wel..
Ik moet zo'n droog was combi hebben want geen plek voor beide. Maar die dingen zijn duur.
Maar is dat niet saai zo'n wasserette?
En hardlopen in gewone trainingsbroek is dat erg dan? Mijn schoenen zijn wel goed.I solemnly swear i'm up to no good![]()
welnee ... je schoenen zijn t belangrijkst.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En hardlopen in gewone trainingsbroek is dat erg dan? Mijn schoenen zijn wel goed.
Had er even niet aan gedacht![]()
![]()
Inderdaad, ik kan nog praten bij een hartslag van 170.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen... hier op dit forum hebben mensen al een erg wisselende hartslag.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
welnee ... je schoenen zijn t belangrijkst.
Had er even niet aan gedachtAltijd een driekwart broek. heb het altijd zo enorm snel warm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef Drassss het volgende:
Ach straks is het +15C en heb je alleen nog een korte broek nodigI solemnly swear i'm up to no good![]()
Als je dan toch een hartslagmeter hebt, dan zou ik als beginner proberen rond de 150 te blijven. Dat is voor mij de snelheid als ik rustig aan het joggen ben. Vooral in het begin gaat het niet om snelheid maar om conditie op te bouwen. Succes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Thx! Het ging redelijk, ik moest bij 2 'hardloopsessies' eventjes rustig lopen want uitgeput haha.
Heb nu wel beetje last van mijn voeten, moet wennen denk ik
Hartslag was geloof ik rond de 150-180![]()
![]()
Yes! Vanmiddag na een paar zware buien in het doorbrekende zonnetje zomaar 11 km in een uur gelopen. Da's op zich best redelijk en biedt prima perspectieven voor de Zevenheuvelenloop die ik onder de 1.20 wil lopen in november.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik ook een tijd gehad. Steeds maar intapen enzo, maar echt helpen deed dat niet. Toen ging ik naar de run2day. Eigenlijk om andere schoenen te kopen, maar de verkoper heeft me precies de goeie zooltjes verkocht. Werkt top. Ook erg goed van run2day, want ze konden een paar schoenen verkopen! Dat wordt voor mij gewoon het vaste adres voor hardloopspullen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:
Het ging erg lekker![]()
Moeten mijn voeten daaraan wennen, of zijn de schoenen toch niet goed?
Kortom: andere zooltjes passen en kopen.heitieh![]()
mooie streeftijd Nozem, dat moet zeker te doen zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef nozem het volgende:
Yes! Vanmiddag na een paar zware buien in het doorbrekende zonnetje zomaar 11 km in een uur gelopen. Da's op zich best redelijk en biedt prima perspectieven voor de Zevenheuvelenloop die ik onder de 1.20 wil lopen in november.
ik heb het idee dat je nog te krampachtig loopt...het lijkt wel of je "nadenkt bij iedere stap" waardoor je daarwerkelijk alles voelquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yes, ik ben bij de fysio geweest en ik mag én moet voorzichtig blijven lopen.
Vanmiddag een woeste massage gehad, ik dacht dat ik door de grond ging van de pijn. Kuit is licht overbelast, waardoor m'n hamstring en achillespees strak staan. Daardoor heb ik last in m'n hele been.The remedy is the experience.![]()
Zo eentje heb ik ook . Inmiddels de derde, echt ideaal vind ik het. Zo gek duur zijn ze toch niet. Goed goedkoop is anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet zo'n droog was combi hebben want geen plek voor beide. Maar die dingen zijn duur.
Overigens de hardloopkleding gaat hier gerust in de droger. Wel op halve kracht en hooguit een half uurtje.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fijn! Hoop dat t snel beter gaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef Klonterpot het volgende:
Yes, ik ben bij de fysio geweest en ik mag én moet voorzichtig blijven lopen.
Vanmiddag een woeste massage gehad, ik dacht dat ik door de grond ging van de pijn. Kuit is licht overbelast, waardoor m'n hamstring en achillespees strak staan. Daardoor heb ik last in m'n hele been.![]()
![]()
Zo, mijn maag was toch even flink van streek tijdens en na het hardlopen. Volgende keer toch iets langer wachten na een maaltijd en misschien maar wat water mee tijdens het lopen.![]()
of wat minder en lichter eten en na het het lopen ook nog wat eten Wiehoe ...
ik heb btw geluk gehad tijdens m'n rondje:
Ik ben er bijna letterlijk omheen gelopen, heb maar een paar spettertjes gevoeld onderweg.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
mijn excuses Bloempie...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé, zeg, heb wel een PR gelopen ja
Gisteren kwam het er niet meer van. Ziekenhuisbezoek, 3 uur woon-werkverkeer en daarna nog even 8 uurtjes gewerkt. Tegen die tijd was het 22:45 en ben ik maar gaan slapen. Vandaag ook overgeslagen, dus moet morgen weer aan de bak.![]()
we will remind you....!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'lo fokkers. Ik lees al een tijdje en kom af en toe meebabbelen over het hardlopen.
Ik (man, 33 jr.) ben inmiddels weer een maand of drie lekker bezig en lees hier vaak mee voor inspiratie. Ik wil de halve marathon van 10 juni (A'foort) binnen 2 uur kunnen lopen en volgens mij gaat dat wel lukken, vandaag bijvoorbeeld een rondje van 8 km. met 11,6 gemiddeld gedaan.
Maar ik moest wel veel geven... "Normaal" is voor mij momenteel 11 per uur (maar nog niet 21 km lang), hoop het naar 12 te kunnen tillen maar ik vind dat vooralsnog érg moeilijk.
Omdat ik twee keer "vanuit het niets" ben gaan lopen (1 keer zeven jaar terug en 1 keer 3 maanden geleden ;-)) en de bekende beginnersproblematiek heb gehad (eerste keer buiten, shin splints 2 jaar!!
, pijnlijke tepels
etc.) hoop ik mijn duit in het zakje voor andere beginners te kunnen doen!
Cheers,
MaartenTwee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Succes maarten!
Ik kom zelf net terug baan mijn laatste loopje voor zondag... ik hou hart vast want dat liep niet echt soepel...
Ecosia
Een slechte generale betekent vaak een goede wedstrijd.
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
hier ging ik echt voor een snelle 5km.
en hier deed ik maar wat... Ik wou het rustig aan doen, maar om een of andere reden liep ik gewoon niet lekker..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Weer een tijdje niet gelopen, dit weekend maar eens kijken of het er in zit...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Als ik jou was, zou ik óf voor het één gaan, óf voor het ander. Dus niet én 21 willen lopen, én ook nog je tempo omhoog brengen als je nu lekker op 11 loopt. Een hele km/h is veel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:36 schreef .M. het volgende:
Ik wil de halve marathon van 10 juni (A'foort) binnen 2 uur kunnen lopen en volgens mij gaat dat wel lukken, vandaag bijvoorbeeld een rondje van 8 km. met 11,6 gemiddeld gedaan.
Maar ik moest wel veel geven... "Normaal" is voor mij momenteel 11 per uur (maar nog niet 21 km lang), hoop het naar 12 te kunnen tillen maar ik vind dat vooralsnog érg moeilijk.
Met die 11 loop je de HM toch ook onder 2 uur (geen zin om nu te gaan rekenen, sorry)?![]()
Heerlijk zon koude douche na het hardlopen die niet eens koud meer voelt
We zullen zien, zei de blinde.![]()
14km tijdens de club run met de atletiekvereniging...waarbij de club captain er na 5km een 1km time trail ingestopt had...zware middag maar voldaan na afloop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ruim zelfs...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef wyccie het volgende:
Met die 11 loop je de HM toch ook onder 2 uur (geen zin om nu te gaan rekenen, sorry)?![]()
ben je al wezen lopen? ;-)quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef Freddeh het volgende:
Gisteren kwam het er niet meer van. Ziekenhuisbezoek, 3 uur woon-werkverkeer en daarna nog even 8 uurtjes gewerkt. Tegen die tijd was het 22:45 en ben ik maar gaan slapen. Vandaag ook overgeslagen, dus moet morgen weer aan de bak.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
dit dus....time is tickingquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, de klok tikt idd. Moet een dagje thuiswerken, dus komt er pas na 5 uur vanmiddag van
Stom eigenlijk, als ik niet was blijven snoozen had ik het vóór werk al kunnen doen.![]()
Les 10 gelopen, pfff die was zwaar zeg. Na een week niet gelopen te hebben en in de kou
Helaas maar 3,6 km gelopen. Nou ja, voelt nu wel weer erg lekker... Dus overmorgen maar weer![]()
Ga zo ook eens een poging wagen. Gisteravond hd ik ineens enorme liespijn en kniepijn. Terwijl ik woensdag voor het laatst heb gelopen.
Ben met 2 paracetamol op naar bed gegaan, en nu lijkt in ieder geval de liespijn over. Denk dat ik even iets om mn knie bind ofzo en dan even ga kijken hoe het gaat.
Overigens vind ik juist de eerste km het zwaarst altijd. Heb altijd even nodig om erin te komen.![]()
Met jouw bil niet zozeer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand ervaring met mijn in de bil bij het lopen?![]()
Die van mezelf voel ik weleens ja.![]()
Heb ik ook wel eens gehad, maar was maar twee keer en daarna nooit meer gehad, vanzelf weggegaan. Leek wel een soort verkrampte spier of zo.
Net voor het eerst de 7 km gehaald!Nou, ja officieel was het 6,98 maar die laatste 20 meter mag ik er wel bij smokkelen toch?
![]()
Valt niet echt in de categorie 'kramp', maar 'pijntje tijdens het lopen'.
Ben bang dat ik nog steeds ergens mijn linkerknie aan het ontlasten ben (ben daar vorige zomer op gevallen en kan er nog steeds niet op zitten) en dat ik daardoor andere spieren extra belast.
Ook heb ik gewoon geen goed loopje, dat weet ik: mijn techniek is om te jankendus dat kan het óók nog eens zijn, of de combinatie van. Maar bij een trainingsgroep (ook voor techniek) is gewoon niets voor mij
![]()
Oh, en de HM gaat hier in 2013 gebeuren heb ik besloten!ergens in april of iets in die richting! Lekker rustig opbouwen naar een mooie tijd en heb dan ook de tijd om al reeds die afstand een paar keer gelopen te hebben als 't goed gaat. HM is mijn maximale doel, dus wil er ook wel echt voor uittrekken. En als ik een Zeven Heuvelen uit kan lopen (15 mét dodelijke heuvels), dan moet 21 vlak ook te doen zijn!
Ja doei.![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, maar was maar twee keer en daarna nooit meer gehad, vanzelf weggegaan. Leek wel een soort verkrampte spier of zo.
Net voor het eerst de 7 km gehaald!Nou, ja officieel was het 6,98 maar die laatste 20 meter mag ik er wel bij smokkelen toch?
Ja doei.![]()
Woei. Net een goeie 5km gedaan op mijn nieuwe schoenen. Voelt stukken beter! Ging lekker!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou dat waren maar 900 meter en toen ben ik terug naar huis gelopen.
Knie ging goed, lies ging goed.
Maar ik kreeg me toch een steken op de borst. En dat is niks nieuws, maar meestal zijn ze light en nemen ze af naarmate ik verder loop, maar nu bleven ze aanhouden en waren ze erg pijnlijk. Zelfs tijdens het wandelen naar huis. En nu nog zijn ze niet weg.
Dus even rust en misschien vanavond nog een poging.![]()
![]()
Jeah! Applaus, goed gedaan! En hoe lang heb je erover gedaan? En, in een keer of met wandelpauzes?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:
![]()
Zo, net met een collega'tje wezen lopen en wel 15k20 van Renate oftewel 1 uur lopen met 5x een versnelling van een minuut. Ging lekker en voor het eerst de mijlpaal van een uur! Woohoo! Wie had dat gedacht toen ik in september begon met lopen?
Volgens Renate moesten we dribbelen maar ik heb er van gemaakt dat ik met een gem. HR van rond de 135 wilde lopen. Aan het eind zei mijn Garmin dat de HR 138 was dus da's goe... verder was de snelheid 9,1 km en we hebben 9km gelopen.
Het grappige was dat toen we HR gingen vergelijken mijn collega een HR had van bijna 160 had waar die van mij 135 was... zo zie je maar dat daar erg veel variatie in zit. Zij zit op het zelfde punt in de training als ik en ze is zelfs eerder begonnen met trainen.
Kortom, het ging erg lekker...op naar de 15km!![]()
lekker is dat als het gewoon gaat zoals je wilt, toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef mosselmossel het volgende:
Woei. Net een goeie 5km gedaan op mijn nieuwe schoenen. Voelt stukken beter! Ging lekker!![]()
![]()
Gisteren overigens met hartslagmeter gelopen. Begon op 160 (eerste 2km), daarna 180 en het laatste stuk, met aanzetten en versnellen op 190
'Gelukkig' is mijn rust-hartslag al rond de 70/80
Ja doei.![]()
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jeah! Applaus, goed gedaan! En hoe lang heb je erover gedaan? En, in een keer of met wandelpauzes?
Wat vervelend van die steken. Is het nu weg? Is denk ik een soort kramp he? Hoe ver loop je normaal?![]()
Die van mij is in rust onder de 60... ik wil wat vaker op HR trainen en me dus wat minder op snelheid focussen, dat komt wel denk ik.
Volgens mij haalt mijn max. HR geen eens de 190 meer...Tenminste, als je die Jan-boeren-fluitjes regel hanteert : 220-43 = 177
![]()
Hieruit blijkt maar weer dat de HR erg verschilt.![]()
*grin* ja, is niet echt heel goed iets over te zeggen in algemene zin denk ik.
Wel zakt m'n hartslag wel echt meteen weer naar 145 als ik na 't laatste sprintje uitwandel. Dus herstel is wel prima, vind ik
Ja doei.![]()
Inderdaad
Wat mij verder opvalt is dat ik veel makkelijker adem en niet meer loop te hijgen als een paard wat in het begin wel zo was. Maar ja, dat geeft die 138 gem ook wel aan bij een snelheid van 9,1 km/uur
Mijn hemel, als ik terug denk aan die paar eerste x lopeneen min lopen en dan 2 wandelen om bij te komen en nu 'raffel' ik gewoon 9km af...
![]()
![]()
Normaal wel tussen de 5 a 6, zonder wandelpauzes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.
Wat vervelend van die steken. Is het nu weg? Is denk ik een soort kramp he? Hoe ver loop je normaal?
En zoals ik net al zei, vind ik altijd de 1e km het moeilijkst. Ik heb altijd wel wat steekjes als ik net begin, maar nu ging het echt niet goed.
Dus ff aan mn gezondheid gedacht en terug naar huis gewandeld.![]()
Netjes toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.
Wat vervelend van die steken. Is het nu weg? Is denk ik een soort kramp he? Hoe ver loop je normaal?
Ik ben in ieder geval trots op je hoor!
![]()
![]()
Ik ook !quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Netjes toch?
Ik ben in ieder geval trots op je hoor!
![]()
![]()
Wow! Lekker hoor! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:07 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, net met een collega'tje wezen lopen en wel 15k20 van Renate oftewel 1 uur lopen met 5x een versnelling van een minuut. Ging lekker en voor het eerst de mijlpaal van een uur! Woohoo! Wie had dat gedacht toen ik in september begon met lopen?
Volgens Renate moesten we dribbelen maar ik heb er van gemaakt dat ik met een gem. HR van rond de 135 wilde lopen. Aan het eind zei mijn Garmin dat de HR 138 was dus da's goe... verder was de snelheid 9,1 km en we hebben 9km gelopen.
Het grappige was dat toen we HR gingen vergelijken mijn collega een HR had van bijna 160 had waar die van mij 135 was... zo zie je maar dat daar erg veel variatie in zit. Zij zit op het zelfde punt in de training als ik en ze is zelfs eerder begonnen met trainen.
Kortom, het ging erg lekker...op naar de 15km!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vind het echt tof hoe iedereen hier ook met dit kutweer gewoon doorloopt. Ik ben zelf begonnen met lopen tijdens die mooie dagen in maart. Maar goed dat iedereen nu ook gewoon volhoudt! Motiveert enorm!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow! Lekker hoor! Gefeliciteerd!Ik ben in september begonnen en heb stug door gelopen in de wintermaanden ( afgezien van de blessure tijd ) ook toen het -13 was... zelfs dat had iets magisch met die sneeuw. Moet bekennen dat ik het niet erg vond opschieten maar nu gaat het lekker!
Ben nu begonnen aan de 2e helft van het 15km schema van Renate Wennemars en de 15km komt dus al in zicht!
Voor iedereen hier: gewoon stug volhouden!![]()
Ach... je moet maar zo denken: een beetje regen ga je niet dood van! Gewoon gaan lopen, er is altijd die warme douche na afloop!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Vind het echt tof hoe iedereen hier ook met dit kutweer gewoon doorloopt. Ik ben zelf begonnen met lopen tijdens die mooie dagen in maart. Maar goed dat iedereen nu ook gewoon volhoudt! Motiveert enorm!![]()
Gewoon gaan dus!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: