Excuses...excuses...quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wou ook gaan lopen. Maar al mijn sportkleren zitten in de wasmachine..
Ben deze week al iedere dag wezen sporten. En dacht dat ik nog een broek had. Alleen hangen nu toch allemaal nat aan de lijn:-)quote:
Ik wil een droger :-(quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:02 schreef Liesje68 het volgende:
Nou... vooruit, deze ene x...![]()
omdat je iedere dag hebt gesport.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
Persoonlijk snelheidsrecord
10,46km per uur op een afstand van 5,7km.
Daarna nog rustig 300 meter uitgedribbeld
Niemand een antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:
Gisteren heb ik voor de eerste keer op mijn nieuwe hardloopschoenen gelopen.
Het ging erg lekker![]()
Maar in de schoen is het waar de binnenkant van mijn voet zit zeg maar, een stuk dikker (voor stabiliteit ofzo?).
Na even lopen, voelde ik dat aan de binnenkant van mijn voet, was niet zo heel prettig.
Moeten mijn voeten daaraan wennen, of zijn de schoenen toch niet goed?
Ik heb geen echte hardloop kleding. Die koop ik nog wel eens.. als ik die droger enzo heb..quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:09 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Euh...volgens mij moet je dat niet doen met je hardloopkleding
Net als in de film ^^quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, wasserettewe moesten kiezen tussen vaatwasser of wasmachine. En aangezien we de vaatwasser vaker gebruiken (en de gootsteen hier op een hernia-plek zit..) was het an sich geen moeilijke keuze, MAAR ik mis de wasmachine (en droger
) wel..
welnee ... je schoenen zijn t belangrijkst.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En hardlopen in gewone trainingsbroek is dat erg dan? Mijn schoenen zijn wel goed.
Inderdaad, ik kan nog praten bij een hartslag van 170.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen... hier op dit forum hebben mensen al een erg wisselende hartslag.
Misschien kun je beter uitgaan van de 'praattest' , dus kun je niet praten tijdens het lopen dan ga je te hard...
ennuh...welkom... en succes!
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
welnee ... je schoenen zijn t belangrijkst.
Had er even niet aan gedacht
Altijd een driekwart broek. heb het altijd zo enorm snel warm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:41 schreef Drassss het volgende:
Ach straks is het +15C en heb je alleen nog een korte broek nodig
Als je dan toch een hartslagmeter hebt, dan zou ik als beginner proberen rond de 150 te blijven. Dat is voor mij de snelheid als ik rustig aan het joggen ben. Vooral in het begin gaat het niet om snelheid maar om conditie op te bouwen. Succes!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:01 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Thx! Het ging redelijk, ik moest bij 2 'hardloopsessies' eventjes rustig lopen want uitgeput haha.
Heb nu wel beetje last van mijn voeten, moet wennen denk ik
Hartslag was geloof ik rond de 150-180
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Zit een partij te gapeneven wat water naar binnen werken dan kijken of ik mezelf nog in m'n hardloopkleren ga krijgen vandaag
Heb ik ook een tijd gehad. Steeds maar intapen enzo, maar echt helpen deed dat niet. Toen ging ik naar de run2day. Eigenlijk om andere schoenen te kopen, maar de verkoper heeft me precies de goeie zooltjes verkocht. Werkt top. Ook erg goed van run2day, want ze konden een paar schoenen verkopen! Dat wordt voor mij gewoon het vaste adres voor hardloopspullen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:07 schreef Luxuria het volgende:
Gisteren heb ik voor de eerste keer op mijn nieuwe hardloopschoenen gelopen.
Het ging erg lekker![]()
Maar in de schoen is het waar de binnenkant van mijn voet zit zeg maar, een stuk dikker (voor stabiliteit ofzo?).
Na even lopen, voelde ik dat aan de binnenkant van mijn voet, was niet zo heel prettig.
Moeten mijn voeten daaraan wennen, of zijn de schoenen toch niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |