Met jouw bil niet zozeer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand ervaring met mijn in de bil bij het lopen?![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, maar was maar twee keer en daarna nooit meer gehad, vanzelf weggegaan. Leek wel een soort verkrampte spier of zo.
Net voor het eerst de 7 km gehaald!Nou, ja officieel was het 6,98 maar die laatste 20 meter mag ik er wel bij smokkelen toch?
Jeah! Applaus, goed gedaan! En hoe lang heb je erover gedaan? En, in een keer of met wandelpauzes?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, maar was maar twee keer en daarna nooit meer gehad, vanzelf weggegaan. Leek wel een soort verkrampte spier of zo.
Net voor het eerst de 7 km gehaald!Nou, ja officieel was het 6,98 maar die laatste 20 meter mag ik er wel bij smokkelen toch?
lekker is dat als het gewoon gaat zoals je wilt, toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef mosselmossel het volgende:
Woei. Net een goeie 5km gedaan op mijn nieuwe schoenen. Voelt stukken beter! Ging lekker!
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jeah! Applaus, goed gedaan! En hoe lang heb je erover gedaan? En, in een keer of met wandelpauzes?
Normaal wel tussen de 5 a 6, zonder wandelpauzes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.
Wat vervelend van die steken. Is het nu weg? Is denk ik een soort kramp he? Hoe ver loop je normaal?
Netjes toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.
Wat vervelend van die steken. Is het nu weg? Is denk ik een soort kramp he? Hoe ver loop je normaal?
Ik ook !quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Netjes toch?
Ik ben in ieder geval trots op je hoor!
Wow! Lekker hoor! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:07 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, net met een collega'tje wezen lopen en wel 15k20 van Renate oftewel 1 uur lopen met 5x een versnelling van een minuut. Ging lekker en voor het eerst de mijlpaal van een uur! Woohoo! Wie had dat gedacht toen ik in september begon met lopen?
Volgens Renate moesten we dribbelen maar ik heb er van gemaakt dat ik met een gem. HR van rond de 135 wilde lopen. Aan het eind zei mijn Garmin dat de HR 138 was dus da's goe... verder was de snelheid 9,1 km en we hebben 9km gelopen.
Het grappige was dat toen we HR gingen vergelijken mijn collega een HR had van bijna 160 had waar die van mij 135 was... zo zie je maar dat daar erg veel variatie in zit. Zij zit op het zelfde punt in de training als ik en ze is zelfs eerder begonnen met trainen.
Kortom, het ging erg lekker...op naar de 15km!
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow! Lekker hoor! Gefeliciteerd!
Ach... je moet maar zo denken: een beetje regen ga je niet dood van! Gewoon gaan lopen, er is altijd die warme douche na afloop!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Vind het echt tof hoe iedereen hier ook met dit kutweer gewoon doorloopt. Ik ben zelf begonnen met lopen tijdens die mooie dagen in maart. Maar goed dat iedereen nu ook gewoon volhoudt! Motiveert enorm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |