mooie streeftijd Nozem, dat moet zeker te doen zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef nozem het volgende:
Yes! Vanmiddag na een paar zware buien in het doorbrekende zonnetje zomaar 11 km in een uur gelopen. Da's op zich best redelijk en biedt prima perspectieven voor de Zevenheuvelenloop die ik onder de 1.20 wil lopen in november.![]()
ik heb het idee dat je nog te krampachtig loopt...het lijkt wel of je "nadenkt bij iedere stap" waardoor je daarwerkelijk alles voelquote:
Zo eentje heb ik ook . Inmiddels de derde, echt ideaal vind ik het. Zo gek duur zijn ze toch niet. Goed goedkoop is anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moet zo'n droog was combi hebben want geen plek voor beide. Maar die dingen zijn duur.
Fijn! Hoop dat t snel beter gaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef Klonterpot het volgende:
Yes, ik ben bij de fysio geweest en ik mag én moet voorzichtig blijven lopen.
Vanmiddag een woeste massage gehad, ik dacht dat ik door de grond ging van de pijn. Kuit is licht overbelast, waardoor m'n hamstring en achillespees strak staan. Daardoor heb ik last in m'n hele been.
mijn excuses Bloempie...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hé, zeg, heb wel een PR gelopen ja
we will remind you....!!quote:
Als ik jou was, zou ik óf voor het één gaan, óf voor het ander. Dus niet én 21 willen lopen, én ook nog je tempo omhoog brengen als je nu lekker op 11 loopt. Een hele km/h is veel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:36 schreef .M. het volgende:
Ik wil de halve marathon van 10 juni (A'foort) binnen 2 uur kunnen lopen en volgens mij gaat dat wel lukken, vandaag bijvoorbeeld een rondje van 8 km. met 11,6 gemiddeld gedaan.
Maar ik moest wel veel geven... "Normaal" is voor mij momenteel 11 per uur (maar nog niet 21 km lang), hoop het naar 12 te kunnen tillen maar ik vind dat vooralsnog érg moeilijk.
Ruim zelfs...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef wyccie het volgende:
Met die 11 loop je de HM toch ook onder 2 uur (geen zin om nu te gaan rekenen, sorry)?
ben je al wezen lopen? ;-)quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:35 schreef Freddeh het volgende:
Gisteren kwam het er niet meer van. Ziekenhuisbezoek, 3 uur woon-werkverkeer en daarna nog even 8 uurtjes gewerkt. Tegen die tijd was het 22:45 en ben ik maar gaan slapen. Vandaag ook overgeslagen, dus moet morgen weer aan de bak.
dit dus....time is tickingquote:
Met jouw bil niet zozeer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand ervaring met mijn in de bil bij het lopen?![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, maar was maar twee keer en daarna nooit meer gehad, vanzelf weggegaan. Leek wel een soort verkrampte spier of zo.
Net voor het eerst de 7 km gehaald!Nou, ja officieel was het 6,98 maar die laatste 20 meter mag ik er wel bij smokkelen toch?
Jeah! Applaus, goed gedaan! En hoe lang heb je erover gedaan? En, in een keer of met wandelpauzes?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, maar was maar twee keer en daarna nooit meer gehad, vanzelf weggegaan. Leek wel een soort verkrampte spier of zo.
Net voor het eerst de 7 km gehaald!Nou, ja officieel was het 6,98 maar die laatste 20 meter mag ik er wel bij smokkelen toch?
lekker is dat als het gewoon gaat zoals je wilt, toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef mosselmossel het volgende:
Woei. Net een goeie 5km gedaan op mijn nieuwe schoenen. Voelt stukken beter! Ging lekker!
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jeah! Applaus, goed gedaan! En hoe lang heb je erover gedaan? En, in een keer of met wandelpauzes?
Normaal wel tussen de 5 a 6, zonder wandelpauzes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.
Wat vervelend van die steken. Is het nu weg? Is denk ik een soort kramp he? Hoe ver loop je normaal?
Netjes toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Iets van 50 minuten. Ik loop niet zo snel hoor.... maar desalniettemin ben ik erg trots op mezelf. Ik loop in een natuurgebied en daar moet ik twee keer een bruggetje over van 200 meter. Dat zijn mijn wandelpauzes. Eerst rende ik daar ook wel eens over heen tot ik een keer bijna in het water flikkerde... Sindsdien loop ik er maar netjes over heen.
Wat vervelend van die steken. Is het nu weg? Is denk ik een soort kramp he? Hoe ver loop je normaal?
Ik ook !quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Netjes toch?
Ik ben in ieder geval trots op je hoor!
Wow! Lekker hoor! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:07 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, net met een collega'tje wezen lopen en wel 15k20 van Renate oftewel 1 uur lopen met 5x een versnelling van een minuut. Ging lekker en voor het eerst de mijlpaal van een uur! Woohoo! Wie had dat gedacht toen ik in september begon met lopen?
Volgens Renate moesten we dribbelen maar ik heb er van gemaakt dat ik met een gem. HR van rond de 135 wilde lopen. Aan het eind zei mijn Garmin dat de HR 138 was dus da's goe... verder was de snelheid 9,1 km en we hebben 9km gelopen.
Het grappige was dat toen we HR gingen vergelijken mijn collega een HR had van bijna 160 had waar die van mij 135 was... zo zie je maar dat daar erg veel variatie in zit. Zij zit op het zelfde punt in de training als ik en ze is zelfs eerder begonnen met trainen.
Kortom, het ging erg lekker...op naar de 15km!
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow! Lekker hoor! Gefeliciteerd!
Ach... je moet maar zo denken: een beetje regen ga je niet dood van! Gewoon gaan lopen, er is altijd die warme douche na afloop!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Vind het echt tof hoe iedereen hier ook met dit kutweer gewoon doorloopt. Ik ben zelf begonnen met lopen tijdens die mooie dagen in maart. Maar goed dat iedereen nu ook gewoon volhoudt! Motiveert enorm!
Slecht weer lijkt mij juist leuker... voor de uitdaging. Maar dat hoeft natuurlijk niet elke keer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Vind het echt tof hoe iedereen hier ook met dit kutweer gewoon doorloopt. Ik ben zelf begonnen met lopen tijdens die mooie dagen in maart. Maar goed dat iedereen nu ook gewoon volhoudt! Motiveert enorm!
Alleen jammer dat het gemiddelde wat hier de laatste tijd naar beneden komt ook flink wat hagel bevatquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:08 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ach... je moet maar zo denken: een beetje regen ga je niet dood van! Gewoon gaan lopen, er is altijd die warme douche na afloop!![]()
Gewoon gaan dus!
Perfect weer hoor, vooral gisteren na de buien, zelfs wat aan de warme kant in het zonnetje uit de wind.. Ik hou mijn hart juist vast voor de zonnige, warme dagen die ongetwijfeld gaan komen. Heerlijk om in het park te liggen, maar totaal niet geschikt om fatsoenlijke snelheden te lopen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:57 schreef mosselmossel het volgende:
Een doorsnee beginner loopt dat op zijn vroegst pas na enkele maanden, heb je altijd op hoog niveau gevoetbald ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:11 schreef bblaaa8 het volgende:
Met kutweer lopen is toch juist lekker? Koelt lekker af als je hard bezig bent. Ik ben nu net 2 weken bezig met lopen en afgelopen keer 8.4 kilometer gelopen met 10.40km/u, gaat lekker zo!
Nee, wel af en toe squashen. Ik kon aan het begin (met moeite) meteen 5 kilometer lopen, en loop nu een schema van 5 tot 10km af. Die 8.4 kilometer was gewoon een extra dag waarin ik zin had om te lopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Een doorsnee beginner loopt dat op zijn vroegst pas na enkele maanden, heb je altijd op hoog niveau gevoetbald ofzo?
Pas op voor blessures, ik heb ook ooit zo'n vliegende start gemaakt, en begon meteen met lopen tot ik niet meer kon. Na twee maanden liep ik de Zevenheuvelenloop, om vervolgens bijna een jaar niet meer fatsoenlijk te kunnen lopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:26 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Nee, wel af en toe squashen. Ik kon aan het begin (met moeite) meteen 5 kilometer lopen, en loop nu een schema van 5 tot 10km af. Die 8.4 kilometer was gewoon een extra dag waarin ik zin had om te lopen.
Je bevindt je op glad ijs met dit soort comments in dit topic.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:26 schreef bblaaa8 het volgende:
[..]
Nee, wel af en toe squashen. Ik kon aan het begin (met moeite) meteen 5 kilometer lopen, en loop nu een schema van 5 tot 10km af. Die 8.4 kilometer was gewoon een extra dag waarin ik zin had om te lopen.
Hoezo? Resultaten zijn relatief, we zijn niet allemaal hetzelfde gebouwd, maar het lijkt me dat je resultaten in alle soorten en maten hier mag posten en je niet perse het traject van de meute hoeft te volgen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:36 schreef datisstom het volgende:
[..]
Je bevindt je op glad ijs met dit soort comments in dit topic.
Die eerste van 24 ging me afgelopen maandag beter af dan ik had verwacht. Beter nog dan m'n eerste 3 lessen eigenlijk. Vanavond les 5.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef Trebweb het volgende:
Ik ga nu les 4 van Evy lopen op mijn nieuwe schoenen! De eerste keer 24 minuten, ben weer erg benieuwd!
Uiteraard. Dat hoort er bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang we je uit mogen lachen en mogen roepen 'told you so!!!' als je geblesseerd raakt mag alles!
Ik heb datzelfde ook wel een beetje, maar ik ben jong (23) en heb heel mijn leven gesport. De laatste jaren wel op minder intensieve wijze, maar dan nog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:11 schreef bblaaa8 het volgende:
Met kutweer lopen is toch juist lekker? Koelt lekker af als je hard bezig bent. Ik ben nu net 2 weken bezig met lopen en afgelopen keer 8.4 kilometer gelopen met 10.40km/u, gaat lekker zo!
Wat is dit dan weer voor rare opmerking?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang we je uit mogen lachen en mogen roepen 'told you so!!!' als je geblesseerd raakt mag alles!
Niks raar. Het is simpelweg onverstandig om ze snel zo ver op dat tempo te lopen. Ondanks waarschuwing denkt deze persoon dat het niet voor hem geldt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor rare opmerking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |