die 15% is een schatting! Als het toestel 10% daalt in prijs in 2 jaar moet je geen 15% maar 90% betalen. Natuurlijk is dit wat overdreven maar toch.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je betaalt zowel bij Hi als bij Telfort bij een 2 jarig abonnement 15% van de dagwaarde. Geloof dattie nu op 650 staat. Dat betekent dat je 97,- moet bijbetalen als je 'm wil houden. Hi is dus goedkoper dan Vodafone in dit geval
post 16quote:Hi iedereen,
De precentages worden niet gegarandeerd en staan ook niet vast. Dit is waar we vanuit gaan. We kunnen natuurlijk niet in de toekomst kijken.
Groetjes,
Christy
Hoe komen ze ook bij die 15% als 'schatting'quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef Wells.p het volgende:
[..]
die 15% is een schatting! Als het toestel 10% daalt in prijs in 2 jaar moet je geen 15% maar 90% betalen. Natuurlijk is dit wat overdreven maar toch.
Desire HD (aug 2010)bijvoorbeeld: was in het begin ¤ 550 en nu tussen de ¤ 279 en ¤ 457 en gemiddeld op de ¤ 370 nu is het maar de vraag wat Hi er voor vraagt. (pricewatch tweakers.net)
¤ 550 / ¤ 279 = 49.27 % dat wil zeggen dat je 50.73% moet betalen.
Wat ze namelijk zeggen is dat die 15% een schatting is. en ook ongeveer 15%
Bron.
https://forum.www.hi.nl/h(...)r-toestellease-7490/
[..]
post 16
https://forum.www.hi.nl/h(...)ndex2.html#post28942
Ja dat is ook het hele probleem dat ik met hi/telfort heb. Misschien als je een simpele nokia hebt oke, maar een htc one x echt niet! Ben er alleen nog niet over uit of het van de aankoopwaarde is of dag waarde.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe komen ze ook bij die 15% als 'schatting'Alsof de One X over 2 jaar maar ¤82,50 kost in de winkel...
hmm doe ik wat foutquote:Op donderdag 19 april 2012 18:29 schreef PhatBassBoom het volgende:
12.5 uur en nog 72% batterij. Beetje internetten, whatsappen, autobloggen, camera enz.
bedoel je zo?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef doxtase het volgende:
Mensen moeten trouwens hun screen on time bij al die screenshots weergeven. Zonder zegt het totaal niks namelijk.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef doxtase het volgende:
Mensen moeten trouwens hun screen on time bij al die screenshots weergeven. Zonder zegt het totaal niks namelijk.
Bij mij 2u en 20m. En dat is dus 2 uur later dan die screenshot van net..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef doxtase het volgende:
nee ik niet,quote:Op donderdag 19 april 2012 23:45 schreef savas198520 het volgende:
hallo iedereen ik had een vraagje ik heb een beschermhoes gezien op ebay maar er zit ook een styles pen bij is dit een pen net als op de Nokia N900 ? . of zijn er mensen die al zo iets hebben.
http://www.ebay.nl/itm/BL(...)&hash=item231c39e8a3
Zo'n mooie telefoon heb je en dat ga je verpesten met dat leuk ding?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:45 schreef savas198520 het volgende:
hallo iedereen ik had een vraagje ik heb een beschermhoes gezien op ebay maar er zit ook een styles pen bij is dit een pen net als op de Nokia N900 ? . of zijn er mensen die al zo iets hebben.
http://www.ebay.nl/itm/BL(...)&hash=item231c39e8a3
Dit had ik gisteren ook. Even een reboot en klaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:19 schreef Bozz187 het volgende:
Oke ik krijg de hele tijd deze error
this XML file does not appear to have any style information associated with it
bij bijna elke site krijg ik dit
iemand enig idee hoe ik dit fix
Dan kan je hem nu toch al verlengen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef Fiorano het volgende:
One X laten apart leggen bij de Belcompany, op 03-05 loopt mijn huidige abonnement af
Wat is dat voor slechte site? De enige bronnen zijn de Nederlandse sites Tweakers en AllAboutPhones die zelf ook weer andere bronnen hebben waardoor je met die blog steeds achterloopt....quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef dimmak het volgende:
http://smartphoneblognl.b(...)smartphones-dan.html
Ik denk dat voorlopig de accuduur bij de HTC's hetzelfde blijft als bij de One X.
Ik vind het wel handig hoef ik niet steeds door die meuk van tweakers enz heen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat is dat voor slechte site? De enige bronnen zijn de Nederlandse sites Tweakers en AllAboutPhones die zelf ook weer andere bronnen hebben waardoor je met die blog steeds achterloopt....
Ja, want dat je meteen 20 headlines ziet in plaats van 1 heel groot artikel is meuk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig hoef ik niet steeds door die meuk van tweakers enz heen.
Grote kans van wel ja, maar ook een kans op een hele nieuwe mobiel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zie iedereen hier updates uitvoeren enzo, maar als ik een telefoon in december haal, zijn die updates dan al standaard verwerkt?
Hoe bedoel je? De kans dat ik in december een one X ga halen is 95%quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:32 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Grote kans van wel ja, maar ook een kans op een hele nieuwe mobiel.
Tot nu toe ben ik het met je keuze eens. Alleen is het moeilijk te zeggen wat er in december allemaal uit komt. Misschien lanceert htc wel een One x 2 :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De kans dat ik in december een one X ga halen is 95%
Seriously?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De kans dat ik in december een one X ga halen is 95%
Zou mooi zijn, maar een Galaxy S3 gaat het waarschijnlijk toch niet worden. Ik hou van HTC en het design van HTC is gewoonweg een heel stuk mooier dan de Samsungtoestellen. Maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik het met je keuze eens. Alleen is het moeilijk te zeggen wat er in december allemaal uit komt. Misschien lanceert htc wel een One x 2 :p
Abbo loopt dus officieel af op 03/07quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Dan kan je hem nu toch al verlengen?
Waar zit jij dan? Ik kan vanaf 4 maanden voor het einde verlengen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Abbo loopt dus officieel af op 03/07
Stond vandaag een stukje op tweakers dat in het eind van dit jaar een vernieuwde versie van de Tegra 3 chip komt. Die aankondiging was nota bene op een HTC evenement, dus de kans is groot dat in het najaar een nieuw HTC toptoestel komt. Sowieso zie je dat vaak in het najaar, een update van het toptoestel in het voorjaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar een Galaxy S3 gaat het waarschijnlijk toch niet worden. Ik hou van HTC en het design van HTC is gewoonweg een heel stuk mooier dan de Samsungtoestellen. Maar dat is persoonlijk.
ALS HTC inderdaad een nieuwe telefoon zou uitbrengen die de One X weet te overtreffen, dan is de keuze snel gemaakt. Afhankelijk van mijn maandelijkse kosten.
KPNquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Ik kan vanaf 4 maanden voor het einde verlengen.
Alsof dat aan Telfort ligtquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef chansadres het volgende:
Paar dagen geleden deze telefoon besteld bij Telfort. Ik kan niet wachten tot hij binnen is. Ook omdat zijn voorganger (HTC Touch Pro2) deze week is overleden. Maar wat een belabberde service van hun. Eerst 24 uurs levering beloven. Na telefonische navraag bleek dat 48 uur te zijn. Maar nu nog steeds niks ontvangen. Vandaag is de status veranderd in "Voorraad gealloceerd, order is verwerkt" maar wat heb je daar nu weer aan...
Dan moet je geen 24-uurs levering beloven. Als je geen voorraad hebt kan je ook niet binnen 24 uur leveren, lijkt me logisch, maar meldt dat dan eerlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof dat aan Telfort ligtals zij toevallig pech hebben met de levering ligt dat buiten hun macht. Geldt voor elke provider.
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je geen 24-uurs levering beloven. Als je geen voorraad hebt kan je ook niet binnen 24 uur leveren, lijkt me logisch, maar meldt dat dan eerlijk.
Blijkbaar doen ze daar tot 2x toe valse beloftes, dat noem ik wel slecht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.
Nouja, dit is al voor mij de derde keer dat zulke dingen gebeuren bij verlengen. Dit is niet meer incidenteel maar concequent tegen je klant liegen. Dat is geen inschattingsfout meer, dat is desinteresse. Ik hoor van andere mensen dat ze gewoon netjes bericht krijgen, hoe lang hun order nog zal duren. Een verwachting wanneer hij ongeveer geleverd zal worden. Bij Telfort krijg je niks. En als je belt naar hun dan zegt persoon A: Die is binnen 24 uur verzonden. Persoon B: Die is binnen 48 uur verzonden. En Persoon C zegt: Dat staat in je contract. Als ik meld dat alleen in mijn contract staat dat hij ooit een keer zal bezorgd worden, vind ze dat een bevredigend antwoord. Hun hele service is niet op de klant gericht. Oftewel service is bagger. Voor de rest geen klachten over Telfort zelf maar de service kan ik zeker dit over zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.
je mag zelf bepalen in welke map je hem zet, ik heb een map multimedia/filmsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef savas198520 het volgende:
ik had een vraagje. ik wil graag een video bestand van me pc naar me telefoon overzetten weten jullie in welke map ik dit moet doen (in de zelfde map waar ook mp3 bestanden zitten). of kan ik een app downloaden waar je de videobestanden in kan overzetten in de map van de app.
Even rebooten?quote:Op zondag 22 april 2012 04:44 schreef Wells.p het volgende:
Zou graag jullie willen waarschuwen voor het volgende. Heb vandaag iets via taakbeheer gedwongen gestopt (weet niet wat maar was geen app) en sinds dien doet alles het behalve wat met google te maken heeft, gmail/talk/google+/contacten/ alles is nu weg. Wordt waarschijnlijk een software reset om het te repareren maar toch gewaarschuwd.
6 x gedaan zonder succes alles op me pc gezet, software herstel en hij is weer als nieuw:pquote:
Klopt ook last van maar als het goed is verdwijnt dat met de tijd als apps ics geoptimaliseerd zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef Stink-ui het volgende:
Word een beetje gek van als ik op spatie wil drukken op die zwarte menu balk druk beetje moe van
nja dat mag wel wat beter geregeld worden. Google navigatie is ICS geoptimaliseerd, heeft dus een menuknop maar heeft nog steeds de puntjes.quote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Klopt ook last van maar als het goed is verdwijnt dat met de tijd als apps ics geoptimaliseerd zijn.
Rare kwaaltjes zeg, daar heb ik helemaal geen last van. Heb je al geprobeerd om Android opnieuw te installeren ofzoiets?quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Gkhn het volgende:
Netjes.
Ik blijf toch problemen onder vinden met het opladen.
- scherm reageert niet direct.
- na het unlocken wordt gelijk het bel scherm geopend
Nog meer mensen hierlast van?
ik heb er ook last van als ik de sensor het werk laat doenquote:Op zondag 22 april 2012 23:17 schreef M1stral het volgende:
Hmm, net van de lader afgehaald. Nu geen backlight flickering. Wellicht dat het scherm zoveel stroom trekt dat bij een niet volledig opgeladen batterij er een stroomtekort optreed?
Ik ook, maar niet met volledig geladen batterij.quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik heb er ook last van als ik de sensor het werk laat doen
Alleen als je de special edition hebt besteld.quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb de One X ook besteld als opvolger van m'n Xperia Mini Pro
Zitten er nu ook nog van die rode oordopjes bij?
Neu, volgens mij nietquote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Alleen als je de special edition hebt besteld.
Ik wil dus overgaan naar Vodafone op 03/05 ben dus precies op tijdquote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
Potver de potver![]()
: Vodafone kondigt nieuwe abonnementen aan.
Vanaf 14 mei betaal je voor een Vodafone abonnement met data minimaal ¤32.50 en dan heb je nog steeds maar 90 min, onbeperkt sms (wie gebruikt dat nou nog tegenwoordig) en 200MB data ()
Hoopte ik nog net even een paar maanden uit te zingen om de One X te vergelijken met Samsung S3 en bij Vodafone als huidige klant wat te regelen, komen ze hiermee![]()
Gatverdamme waarom gooien ze die frequenties niet eens open voor iedereen, ik voel me zo gigantisch afgeperst als ik dit zie en tarieven die in het buitenland mogelijk zijn.
(in UK bijvoorbeeld met GiffGaff ¤12 voor 250 min, onbeperkt sms en onbeperkt data, sim-only. Bij Vodafone betaal je daar straks minimaal ¤36.50 voor, en dan ook nog minder minuten)
Zolang je vóór 14 mei je contract afsluit zit je goed. Ook al gaat je contract in ná 14 mei.quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik wil dus overgaan naar Vodafone op 03/05 ben dus precies op tijd(toch? )
Huidige Vodafone Smart 100 is 100 minuten, 3000 sms en 1GB data voor ¤42.50.quote:Minimaal ¤32.50 voor 90 min, onbeperkt sms (heerlijk zinloos) en maar 200MB data (), met 1GB data wordt het ¤42.50 en dan heb je dus nog steeds maar 90 minuten.
- HTC Desire houden en sim-only nemen: voordelig door bellen/internetten, maar wel een toestel wat toch soms erg z'n ouderdom toont; als ik een nieuw toestel wil, wil ik ook wel direct een One X of S3.
(In theorie zou ik met deze constructie de resultaten van het onderzoek van OPTA kunnen afwachten; maar daar verwacht ik niets van).
- Los toestel + sim-only: erg dure aankoop nu (¤534) en zo'n ¤15 p/maand = ¤894 / 37.28 p/maand (2 jaar)
- Toestel i.c.m. abonnement: geen dure aankoop nu, maar wel belabberde voorwaarden en veel per maand.
Alleen zou ik dan wel nu al een abonnement moeten afsluiten; Vodafone Smart 100 is nog steeds ietwat interessant; zeker in vergelijking met de nieuwe VF abonnementen, maar ik vind het gemiddeld nog steeds veel.
Heel erg jammer deze ontwikkelingen; ik was er als een van de eersten bij toen de One X bekend werd, maar het zou zomaar kunnen dat ik 'after all' niet met een One X overblijf...
Dat maakt de keus nog makkelijker om dan toch maar eerder te verlengenquote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
Potver de potver![]()
: Vodafone kondigt nieuwe abonnementen aan.
Vanaf 14 mei betaal je voor een Vodafone abonnement met data minimaal ¤32.50 en dan heb je nog steeds maar 90 min, onbeperkt sms (wie gebruikt dat nou nog tegenwoordig) en 200MB data ()
Hoopte ik nog net even een paar maanden uit te zingen om de One X te vergelijken met Samsung S3 en bij Vodafone als huidige klant wat te regelen, komen ze hiermee![]()
Gatverdamme waarom gooien ze die frequenties niet eens open voor iedereen, ik voel me zo gigantisch afgeperst als ik dit zie en tarieven die in het buitenland mogelijk zijn.
(in UK bijvoorbeeld met GiffGaff ¤12 voor 250 min, onbeperkt sms en onbeperkt data, sim-only. Bij Vodafone betaal je daar straks minimaal ¤36.50 voor, en dan ook nog minder minuten)
Heel irritant inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
Een klein puntje van kritiek: de spatiebalk is te smal waardoor ik vaak een punt doe ipv een spatie.
In stock Android zit het ook, viel me op bij een vriend van me met een Nexus.quote:Op maandag 23 april 2012 16:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
dat heb ik altijd al gehad bij htc sense :p
Denk het ook idd, nog even wachten; 't schijnt dat Vodafone vanaf 1 mei het eerste jaar 50% korting doet ofzo. Als het dan enigszins aantrekkelijk is maar verlengen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat maakt de keus nog makkelijker om dan toch maar eerder te verlengen
Nope.quote:Op maandag 23 april 2012 22:46 schreef M1stral het volgende:
Ik heb met de hele dag Wi-Fi aan en een Screen On tijd van 4+ uur meer dan 21 uur eruit kunnen persen vanaf eerste lading.
Scherm is trouwens niet consistent wat betreft de backlight flicker. Dat is overigens mijn enige issue. Terugsturen of niet?
ja 2 jaar betaal je 15% van de nieuwwaarde als je hem af wil kopen. Dat komt uit op ongeveer 90eur.. dus dan ben je goedkoper met hi.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
Zou het verstandig zijn om te wachten tot 1 mei met het aanschaffen van een nieuw abbo ?
Op een hoop sites staat namelijk dat de acties geldig zijn tot en met 30 april etc.
En iemand ervaring met de Hi toestellease? Als ik het via Hi doe ben ik maandelijk 30.25 kwijt ipv 35/37 bij andere providers. Scheelt toch al weer gauw 120 euro in totaal.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ja 2 jaar betaal je 15% van de nieuwwaarde als je hem af wil kopen. Dat komt uit op ongeveer 90eur.. dus dan ben je goedkoper met hi.
Maar telfort en kpn hebben ook acties en telfort heeft ook toestellease met diezelfde tarieven.
Soms is de een en soms de ander goedkoper. Persoonlijk zou mijn keuze altijd naar KPN of dochterondernemers Hi of Telfort gaan.
Ik begin trouwens mijn twijfels te krijgen over het toestel... Ik heb hem niet, maar als ik hoor hoe snel hij leeg is en dat het scherm flikkeringen geeft bij bepaalde kleuren word ik niet vrolijk. Ik hoop dat HTC daar iets op heeft gevonden tegen december.
En is van de aanschafwaarde die x%quote:die 15% is een schatting! Als het toestel 10% daalt in prijs in 2 jaar moet je geen 15% maar 90% betalen. Natuurlijk is dit wat overdreven maar toch.
Desire HD (aug 2010)bijvoorbeeld: was in het begin ¤ 550 en nu tussen de ¤ 279 en ¤ 457 en gemiddeld op de ¤ 370 nu is het maar de vraag wat Hi er voor vraagt. (pricewatch tweakers.net)
¤ 550 / ¤ 279 = 49.27 % dat wil zeggen dat je 50.73% moet betalen.
Wat ze namelijk zeggen is dat die 15% een schatting is. en ook ongeveer 15%
Bron.
https://forum.www.hi.nl/h(...)r-toestellease-7490/
[..]
post 16
https://forum.www.hi.nl/h(...)ndex2.html#post28942
Ik heb ook toestellease gedaan en ik ben wel tevreden met de tarieven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
Zou het verstandig zijn om te wachten tot 1 mei met het aanschaffen van een nieuw abbo ?
Op een hoop sites staat namelijk dat de acties geldig zijn tot en met 30 april etc.
En iemand ervaring met de Hi toestellease? Als ik het via Hi doe ben ik maandelijk 30.25 kwijt ipv 35/37 bij andere providers. Scheelt toch al weer gauw 120 euro in totaal.
Ik duw vaak op shift als ik een Z wil tikkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
Een klein puntje van kritiek: de spatiebalk is te smal waardoor ik vaak een punt doe ipv een spatie.
heb ik met b en spatiequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik duw vaak op shift als ik een Z wil tikken
Last van hetzelfdequote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
Zoals eerder gezegd is die 15% een richtlijn. Daarbij moet je bij Hi 90 euro (of meer) betalen om je toestel te houden terwijl je bij andere providers je telefoon zelf kan verkopen om er nog wat aan over te houden. Sowieso zou ik maar eens heel goed de kleine lettertjes lezen bij Hi.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ja 2 jaar betaal je 15% van de nieuwwaarde als je hem af wil kopen. Dat komt uit op ongeveer 90eur.. dus dan ben je goedkoper met hi.
Maar telfort en kpn hebben ook acties en telfort heeft ook toestellease met diezelfde tarieven.
Soms is de een en soms de ander goedkoper. Persoonlijk zou mijn keuze altijd naar KPN of dochterondernemers Hi of Telfort gaan.
Vind persoonlijk de accuduur prima en flikkeringen heb ik ook geen last van. Maar je nu al oriënteren op een toestel voor over meer dan een half haar is wel erg enthousiast, wie weet wat er in de tussentijd allemaal nog uitkomt.quote:Ik begin trouwens mijn twijfels te krijgen over het toestel... Ik heb hem niet, maar als ik hoor hoe snel hij leeg is en dat het scherm flikkeringen geeft bij bepaalde kleuren word ik niet vrolijk. Ik hoop dat HTC daar iets op heeft gevonden tegen december.
Die 15% staat vast. Ze kunnen het niet maken om klanten met een schatting van 15% naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is die 15% een richtlijn. Daarbij moet je bij Hi 90 euro (of meer) betalen om je toestel te houden terwijl je bij andere providers je telefoon zelf kan verkopen om er nog wat aan over te houden. Sowieso zou ik maar eens heel goed de kleine lettertjes lezen bij Hi.
Heb mijn desire hd ingeleverd bij de belcompany om de one x te kopen en kreeg ¤ 117 terug.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die 15% staat vast. Ze kunnen het niet maken om klanten met een schatting van 15% naar huis te sturen.
En als je die 90,- betaalt om hem af te kopen ben je nog altijd 30,- goedkoper uit dan een andere provider, aangezien hij daar 120,- duurder zou zijn. Het enige verschil is dat je bij andere providers meteen je toestelprijs moet betalen en bij Hi en Telfort achteraf. Bij Telfort staat die 15% trouwens in je contract, dus je kan er altijd op terugvallen.
Ofwel, lever je je toestel na 2 jaar in heb je 90,- bespaard. Eens zien of je dat voor een 2 jaar oude telefoon zou krijgen als je hem door zou verkopen...
Lees goed staat niet vastquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die 15% staat vast. Ze kunnen het niet maken om klanten met een schatting van 15% naar huis te sturen.
En als je die 90,- betaalt om hem af te kopen ben je nog altijd 30,- goedkoper uit dan een andere provider, aangezien hij daar 120,- duurder zou zijn. Het enige verschil is dat je bij andere providers meteen je toestelprijs moet betalen en bij Hi en Telfort achteraf. Bij Telfort staat die 15% trouwens in je contract, dus je kan er altijd op terugvallen.
Ofwel, lever je je toestel na 2 jaar in heb je 90,- bespaard. Eens zien of je dat voor een 2 jaar oude telefoon zou krijgen als je hem door zou verkopen...
Die 15% staat bij HI in ieder geval niet vast, het is niet terug te vinden in de voorwaarden. Verder heb ik zelf een Smart abonnement bij Vodafone die mij over 2 jaar 970 euro kost. Dan heb ik 1.2GB aan data, 150 minuten en 3000 smsjes + ik mag 60 dagen per jaar mijn bundel meenemen naar het buitenland.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Toen ik 'm laatst voor het eerst zag schrok ik gewoon van het formaat. Ik vond mijn HD2 al overmaats. Maar die One X is nog groter..quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Het formaat van de telefoon en het scherm went wel moet ik zeggen, mijn One X vind ik er niet eens zo groot meer uit zien terwijl het best een groot ding is.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Het formaat van de telefoon en het scherm went wel moet ik zeggen, mijn One X vind ik er niet eens zo groot meer uit zien terwijl het best een groot ding is.
Heb gisteren m'n Desire verkocht, voelde enorm klein aan toen ik hem na twee weken weer vast hadquote:
Gisteren bericht dat ik hem vandaag zou ontvangen. Normaal gesproken leveren ze pakketjes die ze niet kunnen bezorgen af bij het postkantoor. Was helemaal verheugd dat ik hem kon afhalen, maar ze hadden mijn pakketje niet geleverd. Thuis aangekomen blijkt, dat de postbode hem mee naar huis heeft genomen en dat ik hem daar tot 7 uur kon ophalenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net telefoontje gehad, vrijdag krijg ik m'n One X
Dat zeker, merk het nu ook echt niet meer, tenzij hij naast de Desire S van mn vriendin ligt, dan vind ik dat net een baby-telefoonquote:
Ik dacht dat ik dropbox al een keer had opgestart op mijn telefoon, maar blijkbaar niet. Krijg nu ook het mailtje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
Yup, had me aangemeld bij dropbox toen ik dat bericht kreeg bij eerste keer opstarten.
Er stond iets met dat je naar dropbox moest gaan en dan op een bepaalde link klikken. Gedaan, maar geen direct resultaat. Toen kreeg ik de volgende dag een mailtje dat ik de storage had.
Voor mij ook. Heb al me foto's automatisch laten uploaden en zodra ik me laptop aan zet staan ze er opquote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dropbox al een keer had opgestart op mijn telefoon, maar blijkbaar niet. Krijg nu ook het mailtje.
Ik zag vorige week dus een Desire S van een vriend van me en ik zat eerst echt te kijken of het geen Wildfire was (2,8" scherm ofzo)quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeker, merk het nu ook echt niet meer, tenzij hij naast de Desire S van mn vriendin ligt, dan vind ik dat net een baby-telefoon
Dat had ik van het weekend ook. De grootte van het scherm went zo snel. Punt is wel dat je nu nooit meer terug wilt naar iets kleiners.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zag vorige week dus een Desire S van een vriend van me en ik zat eerst echt te kijken of het geen Wildfire was (2,8" scherm ofzo), maar blijkbaar gewoon een Desire S met 3,7"...
of je kan goed tekenen of je hebt een scherm wat zit te vervelen ik denk het laatstequote:
Je kan de tijd nog zien. Ik had voor de update ook wel is rare dat mijn browser begon te storen als een ouderwetse tv. Gelukkig niet vaak gehad en na de update helemaal niet.quote:
Geen idee wanneer de S overal te verkrijgen is, maar dat is misschien de ideale tussenoplossingquote:Op woensdag 25 april 2012 16:34 schreef Ynske het volgende:
Niet dus...
Gast van BelCompany raad aan om nog tot vrijdag te wachten, ivm aankomende actie.
en nu zit ik te twijfelen of ik veel waarde hecht aan een donkere kleur telefoon, (vind t bruinzwarte van mn wildfire nu eigenlijk wel heel mooi) of dat ik toch ook wel blij word van de witte (die alleen op voorraad is)
heb bij de One X en One V staan kijken
die tweede lijkt erg veel op de Legend qua uiterlijk.
qua formaat wel wat handzamer... nog meer twijfel, of toch niet, en is de X gewoon echt beter te kiezen.
van de andere kant, formaat is gewoon even wennen lijkt mequote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de S overal te verkrijgen is, maar dat is misschien de ideale tussenoplossing
De X & S zijn veel ergonomischer dan de V volgens mij, en de X is qua afmeting niet zoveel groter dan de S, dus ik zou gewoon voor de X gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef Ynske het volgende:
v
[..]
van de andere kant, formaat is gewoon even wennen lijkt me
die V heb ik net zitten lezen, die is dus echt niets vind ik
denk dat ik gewoon niet moeilijk moet doenen vrijdag even gaan loeren wat de aanbieding is waar die gast over sprak
kijk, dat zijn de dingen wat ik nodig heb om mee te nemen in beslissingquote:Op woensdag 25 april 2012 17:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De X & S zijn veel ergonomischer dan de V volgens mij, en de X is qua afmeting niet zoveel groter dan de S, dus ik zou gewoon voor de X gaan
Ik vind de X minder groot/lomp aanvoelen dan bijvoorbeeld de Galaxy S2.
In mijn geval is dit alleen maar positief, dit abo kost me bijna evenveel als mijn vorige, maar nu heb ik al een aantal maanden eerder sneller internetquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de dingen wat ik nodig heb om mee te nemen in beslissing
wat ik overigens wel stom vind bij VF
mijn abo loopt begin aug af. kan nu verlengen, maar:
abo gaat dan nu al in (qua belminuten en zo), maar de twee jaar beginnen pas in augustus te tellen.
Het tweede geval helaas, 1GB totaal dus.quote:Hoe lezen jullie dit:
Mobiel Internet 1000 MB (incl gratis data verdubbelaar)
als ik kan een verdubbelaar aanzetten en heb dan 2 GB of alsin je hebt eigenlijk 500MB maar dat is verhoogd naar 1000MB
hmm zo heb ik er nog niet naar gekekenquote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In mijn geval is dit alleen maar positief, dit abo kost me bijna evenveel als mijn vorige, maar nu heb ik al een aantal maanden eerder sneller internet
balenquote:[..]
Het tweede geval helaas, 1GB totaal dus.
Logisch natuurlijk, je gaat nu al een nieuw abonnement aan die eigenlijk pas in augustus afloopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de dingen wat ik nodig heb om mee te nemen in beslissing
wat ik overigens wel stom vind bij VF
mijn abo loopt begin aug af. kan nu verlengen, maar:
abo gaat dan nu al in (qua belminuten en zo), maar de twee jaar beginnen pas in augustus te tellen.
De verdubbelaar zit al inbegrepen, dus je heb 1GB aan data.quote:Hoe lezen jullie dit:
Mobiel Internet 1000 MB (incl gratis data verdubbelaar)
als ik kan een verdubbelaar aanzetten en heb dan 2 GB of alsin je hebt eigenlijk 500MB maar dat is verhoogd naar 1000MB
niet logischquote:Op woensdag 25 april 2012 17:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk, je gaat nu al een nieuw abonnement aan die eigenlijk pas in augustus afloopt.
Dan gaat heel het idee van eerder verlengen verloren. Dan zou je ook pas vanaf augustus een nieuw abonnement mogen uitzoeken. Vodafone biedt als een soort service aan dat je eerder een nieuw een nieuw abonnement met bijbehorend toestel mag uitzoeken. Echter is dat eerste abonnement nog niet afgelopen (dat gebeurd pas in augustus), dus vanaf augustus gaan er weer 2 jaar tellen. Het is natuurlijk wel zo dat je over 2 jaar weer eerder mag verlengen waardoor je praktisch maar 2 jaar met je huidige abonnement doet.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet logisch
als ik verleng plak ik normaliter t achter mijn huidige abo aan, dan is t logisch dat t in aug pas begint te tellen
maar dat is dus niet zo, t gaat nu in en mijn huidige abo vervalt meteen, dan zou t logisch zijn wanneer die twee jaar ook nu al beginnen te tellen
voorheen is t altijd zo geweest dat je eerder kon verlengen, dus eerder je toestel had, maar dat t abo inging op t moment dat t oude afliep, dus gewoon erachter geplakt worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan gaat heel het idee van eerder verlengen verloren. Dan zou je ook pas vanaf augustus een nieuw abonnement mogen uitzoeken. Vodafone biedt als een soort service aan dat je eerder een nieuw een nieuw abonnement met bijbehorend toestel mag uitzoeken. Echter is dat eerste abonnement nog niet afgelopen (dat gebeurd pas in augustus), dus vanaf augustus gaan er weer 2 jaar tellen. Het is natuurlijk wel zo dat je over 2 jaar weer eerder mag verlengen waardoor je praktisch maar 2 jaar met je huidige abonnement doet.
Als je volgende abonnement nu in april over 2 jaar zou aflopen, dan loopt je abonnement daarop zelfs in januari af. Zo zou je heel wat maanden van je contract afsnoepen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:05 schreef PhatBassBoom het volgende:
Zijn er nog mensen die last hebben van scherm flicker? Moet ik em omruilen oooff?
Toen ik 2 jaar geleden mijn abonnement afsloot ging dat op exact dezelfde manier als nu. Je had het ook anders kunnen treffen, als je overgegaan was naar een goedkoper abonnement had je geluk gehad.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
voorheen is t altijd zo geweest dat je eerder kon verlengen, dus eerder je toestel had, maar dat t abo inging op t moment dat t oude afliep, dus gewoon erachter geplakt worden.
dat was ook mijn verwachting bij wanneer ik nu afsluit, dat t verlengd word, en dus achter huidige abo geplakt word, wel al foon heb, en dus in aug ga betalen voor t nieuwe abo, 24 maanden.
nu lever ik dus van mijn huidige abo 4 maanden in, zonder dat ik ze gebruikt heb
wat in dit geval voor mij niet positief is, want ik ga dus 4 maanden eerder al meer betalen
maar langer wachten is ook geen optie, want dan ga ik nog meer betalen ivm de veranderingen die op komst zijn
Laat de accu helemaal leeg gaan, vervolgens goed opladen en eventueel opnieuw opstarten (snel opstarten uitvinken, alle vinkjes bij opties voor ontwikkelaars weghalen en bij scherm en slepen HTC slepen uitvinken). Probeer dit eventueel nog een keer als het probleem aanhoudt. Werkt het niet dan kan je het eventueel opsturen..quote:
Lader eruit halenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef chansadres het volgende:
Hadden mensen hier ook dat het erg lang duurt voordat de HTC opnieuw was opgestart na de update. Zit een kwartier te wachten met het groene pijlenlogo in beeld, balkje is volgelopen en verdwenen... Ik weet het, heb geen geduld...
Dat lukt inderdaadquote:
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
Klotetelefoon, WEER een dooie pixel, dit is godverdomme m'n 5e One X. Waardeloze troep is 't uiteindelijk
Waarschijnlijk was die hele batch van de winkel gewoon klote.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
Klotetelefoon, WEER een dooie pixel, dit is godverdomme m'n 5e One X. Waardeloze troep is 't uiteindelijk
Ik heb ook totaal geen problemen met die accu, 36 uur is ondertussen geen uitzondering meer. Alleen wanneer ik ga gamen gaat het hard, maar dat is logisch.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was die hele batch van de winkel gewoon klote.
Ik vind de accu nu wel mee vallen eigenlijk. Ik denk toch wel gewoon gelijkwaardig aan mijn oude Desire Z. Okay ik laad hem wel elke avond op, maarja dat boeit me niet zo.
Lijkt me een raar fenomeenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:10 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was die hele batch van de winkel gewoon klote.
Het is natuurlijk wel frappant dat jij de enige hier bent met dat probleem.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Lijkt me een raar fenomeen![]()
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee nu, als het op dit tempo door gaat kan ik over een jaar niks meer zien.
N900 maar weer in gebruik nemen?
Misschien moet ik maar een bril gaan dragen zodat ik niet zo scherp meer zie.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel frappant dat jij de enige hier bent met dat probleem.
Zolang het werkt lijkt het me goed, Tele2 maakt namelijk gebruik van het netwerk van T.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, ik heb de One X, ontzettend fijn toestel
Alleen heb ik nog geen internet via Tele2? Hij blijft maar naar het internetnetwerk van T-Mobile gaan
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef Ynske het volgende:
Je vraagt je spontaan af hoe je in hemelsnaam ooit met de htc Wilfried tevreden geweest kunt zijn. Damn wat een geil scherm heeft de OneX.
Allen jammer dat er nog geen skin is voor iGo my way
.
yepquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?
HTC Wilfried
Het is patatquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?
HTC Wilfried
Sygic enorm goed, wereldwijdquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Ynske het volgende:
Welke navigatie gebruiken jullie?
Ik wil iets hebben dat geen inet gebruikt ivm buitenland
Ik heb het nog steedsquote:Op zondag 29 april 2012 22:37 schreef M1stral het volgende:
Iemand nog steeds last van flikkeringen op het scherm. Het lijkt bij mij verwaarloosbaar te zijn. Misschien dat het zelfs al weg is, het valt me laatste paar dagen althans niet op.
Heb jij geen last van screen flickering?quote:Op maandag 30 april 2012 01:11 schreef Wells.p het volgende:
Het is eigenlijk heel erg makkelijk via HTCdev. Nu met Adblock er op Helemaal blij
Ik in ieder geval nietquote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb jij geen last van screen flickering?
eigenlijk niet. Ik heb mijn telefoon tegenwoordig altijd op 50% staan met brigthness widget (voorheen 0%/25% als het donker of licht is om batterij te besparen) dus mijn telefoon staat op 1 helderheid en switch niet automatisch. Misschien dat dat helptquote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb jij geen last van screen flickering?
Dat is dus het probleem, het werkt nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang het werkt lijkt het me goed, Tele2 maakt namelijk gebruik van het netwerk van T.
Serieus? Hier een minuutquote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, maar de update duurt echt lang
Ghehe dat is de accu verbeteringquote:Op maandag 30 april 2012 22:27 schreef Ynske het volgende:
Vaag, update gedraaid.
Toen ik begon met updat was accu 40%
Hing niet aan stroom tijdens installatie en download.
Updat klaar, accu 48%
Dat was de vorige keer ook, met de oplader erin update die niet; oplader eruit en hij werkt gewoon.quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haal ik de lader eruit; klaar met updaten
bij mij was het meer andersom begon met 81%quote:
Door mijn root heb ik dat allemaal nog niet. Toch maar even kijken hoe die er op krijgquote:
Dat is de changelog van 1.28. Over 1.29 staat alleen dit:quote:
quote:Software update 1.29.401.7 has 35MB in size and is said to fix color temperature issues and lots of other bugs that have yet to be detailed.
Hier staat het nog steeds niet in system/app, maar ook niet meer in system/bin. Weird.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef Wells.p het volgende:
las net op xda dat het bestand nu wel verplaatst is voor betere accu. voor de rest had die vent nog niks gevonden.
Je hebt gelijk niet erg aandachtig gelezen dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier staat het nog steeds niet in system/app, maar ook niet meer in system/bin. Weird.
quote:That app has actually been deleted completely now in the 1.29.401.7 OTA - it's a redundant app that has no affect on anything (as confirmed by HTC and Devs a few weeks back) Bron
update naar 1.29 al gedaan? Zo niet dat doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef savas198520 het volgende:
kan iemand mij helpen met de wifi ik had net een uur geleden nog verbinding met de wifi nu niet meer . Mijn Router vindt die ook niet meer.
Even router resetten dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef savas198520 het volgende:
nee nog geen update wou het wel gaan doen. hij vindt ook geen andere apparaat
of telfort. daar kan je alleen een toestel lease aangezien het basis abo van telfort ¤ 0,- is.quote:
Snel gekeken op Hi site:quote:
Vanwaar die twijfel? Dit is toch verreweg de beste keuze? Bij Studentmobiel met gratis toestel trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef Iemand91 het volgende:
Of bij huidig Vodafone (snel en veel internet, 60 dagen buitenland uit bundel maar dat gebruik ik niet of nauwelijks).:
2 jaar Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1000MB data (maximaal 14,4 Mbps)
Eerste 8 maanden ¤21.25. Laatste 16 maanden ¤42.50 (![]()
).
Toestelprijs: ¤44.99 (bij verlenging; los is toestel gratis).
Aansluitkosten: ¤0
Totaal over 2 jaar: ¤894.99 / ¤37.29 p/maand.
Zou ik voor elkaar krijgen om toestel gratis te krijgen: ¤850 / ¤35.42 p/maand.
Moet vast wel iets op XDA te vinden zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef Stink-ui het volgende:
Weet iemand of je nog andere skins kan installeren...??? En zo ja, waar dan
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Wells.p het volgende:
Heb van me (recent apps knop) een menu knop gemaakt als ik me home knop ingedrukt houd krijg de recent apps lijst weer te zien. En dat betekend ook nergens meer een zwarte balk
Bron
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wil
Dan heb je erg je best gedaan. Vertel maar over pm, wie weet kan ik je helpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.
Ja root vereist. Gelukkig heb ik hem verzekerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wil
staan er geen voorwaarden in je verzekering?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja root vereist. Gelukkig heb ik hem verzekerd.
KPN is ¤50 goedkoper (niet zo heel boeiend), maar vooral ook dat ik niet de laatste 16 maanden ¤42 per maand hoef te betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanwaar die twijfel? Dit is toch verreweg de beste keuze? Bij Studentmobiel met gratis toestel trouwens.
Die staan er wel. Val water en stoot schade en diefstal en verlies. Een root lijkt me dan geen probleem maar ga wel ff kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef lekzzz het volgende:
[..]
staan er geen voorwaarden in je verzekering?
Bricken is ontzettend moeilijk op android. Je moet alleen met het flashen van de radio oppassen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.
Volgens mij scheelt deze update aanzienlijk voor de accuduur. Na intensief gebruik vanaf 05:30 uur, nu nog geen 20% kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Ah update is binnen! Benieuwd of ik verschil merk qua accuduur. Would be nice!
Wat voor abbo heb je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gebeld met Tele2, de internetaansluiting is nog niet geactiveerd
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef Wells.p het volgende:
Mijn sensor van scherm automatisch draaien doet het niet meer. Alleen weet niet wanneer hij begon met stoppen met werken na al die dingen die kk heb geïnstalleerd
het gaat lekker met jou telefoontjes, niet ???quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef Wells.p het volgende:
Mijn sensor van scherm automatisch draaien doet het niet meer. Alleen weet niet wanneer hij begon met stoppen met werken na al die dingen die kk heb geïnstalleerd
DOWNLOADEEEEEEHHHquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj
M'n internet werkt ineens na een reboot
Ja opzich wel, maar houd er van om er mee te spelen. Zoals die menu knop weer hebben was wel lachen alleen achteraf gezien misten ik hem niet zo dus toch weer terug gedraaid. Maar spele met android is waar android vopr gemaakt is toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
het gaat lekker met jou telefoontjes, niet ???
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruikenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Stink-ui het volgende:
gaat lekker zo heel de nacht aangestaan zonder te laden.... Echt verbetering dus!!!
[ afbeelding ]
Probeer de Sony Xperia Mini Pro eens, die doet dat dus welquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruiken
Ja meerdere telefoons doen dat, alleen zou juist het idee van die companion core moeten zijn dat hij in dát soort situaties amper iets gebruikt. 's Nachts hangt hij bij mij altijd aan de lader, maar wel op mn werk gezien, als het ding de hele ochtend op mn bureau lag en ik niks deed was hij na 3 á 4 uur op 98% ofzo. Helaas holde het nog wel redelijk achteruit zodra het scherm aangaat, zit meestal rond de 3 uur on screen time op een acculading. En ook WiFi zuipt hier mee batterij dan het zou moeten, maar dat is volgens mij meer te wijten aan hoe WiFi hier in het pand is opgezet (diverse accesspoints)quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer de Sony Xperia Mini Pro eens, die doet dat dus wel
het lijkt niet nee maar ga dan maar eens 5 minuten internetten dan gaat hij 20% lagerquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruiken
Laat volgende keer inderdaad even beide screenshots zien, maakt het makkelijker te vergelijken. Misschien nu nog één? In de avond gebruik je zo'n telefoon meestal vaker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
het lijkt niet nee maar ga dan maar eens 5 minuten internetten dan gaat hij 20% lager
gebruik hem nu nog steeds dus is niet slecht..
lees het nu pasquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Laat volgende keer inderdaad even beide screenshots zien, maakt het makkelijker te vergelijken. Misschien nu nog één? In de avond gebruik je zo'n telefoon meestal vaker.
Is allemaal leuk en aardig. Maar mijn batterij gaat niet zo lang mee dus die testen boeien mij echt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
http://blog.htc.com/2012/05/improving-battery-life/
Ik vind het nog steeds maar teleurstellend, kan er niets anders van makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
http://blog.htc.com/2012/05/improving-battery-life/
Wat is je on screen time dan? Neem aan flink, aangezien de browser ook nog 15% inneemtquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds maar teleurstellend, kan er niets anders van maken
[ afbeelding ]
Nog 0.0 last van gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat een gezeur over batterij zeg. Zeur over schermflikker.
batterij is sowieso verbeterd en wat je zegt, lekker opladen wanneer het kan :pquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Schermflikker heb ik geen last meer van na 1.29. Batterij boeit me niet zoveel, want ik laadt hem 's nachts sowieso op en heb ook een lader in de auto.
Ik heb sinds 1.29 voor het eerst scherm flikkeringenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Schermflikker heb ik geen last meer van na 1.29. Batterij boeit me niet zoveel, want ik laadt hem 's nachts sowieso op en heb ook een lader in de auto.
Ik hou hem op stock.. ben niet echt een handige in die dingen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef Wells.p het volgende:
Ga toch maar terug naar stock.
1. Namelijk gezeur met het draaien van scherm (erg irritant als je een youtube filmpje kijkt en niet kan kantelen)
2. Auto Focus van de camera werkt niet tot amper.
wat je bijvoorbeeld kan doen is vanille android er op zetten. dus helemaal clean en kale android net als op de nexus. Wat ik voornamelijk doe is reclame weg halen in alle apps en internet met een ad blocker. Je zou bijvoorbeeld kunnen instellen dat de volume knop een camera knop word om een foto mee te maken dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik hou hem op stock.. ben niet echt een handige in die dingen..
wat mis ik eigenlijk als ik hem stock hou?
Klopt bij de camera app doet hij dat sowieso. Verder is het me niet opgevallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering zeg, ik weet niet wat het is, ik heb automatische backlight-verlichting uitstaan, helderheid gewoon op het laagst staan, maar als ik vervolgens uit sommige apps terug naar het homescreen ga is het scherm opeens op de maximum brightness, daarna dimt die heel langzaam weer naar de lage brightness......
Wat moet ik zien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier erger ik me echt kapot aan bij Whatsapp en dergelijke:
[ afbeelding ]
Ik heb SwiftKey X en dan staat er daar wel een send-knopquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier erger ik me echt kapot aan bij Whatsapp en dergelijke:
[ afbeelding ]
Met de Swype beta trouwens ook zie ik nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb SwiftKey X en dan staat er daar wel een send-knop
Toevallig was het ook bij de camera-app ja, maar volgensmij merkte ik het wel bij meerdere apps, net alsof er toch een soort automatische brightness-setting aanstaat in de achtergrond ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:37 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Klopt bij de camera app doet hij dat sowieso. Verder is het me niet opgevallen.
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.
dit, gewoon enteren die shizzlequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.
Persoonlijk merk ik er helemaal niets van. Normaal zat ik na een werkdag bij thuiskomst rond de 70%, en nu na de update nog steeds. En ik ga op zo'n dag erg constant met mijn telefoon om, muziek luisteren van en naar werk icm nieuws checken en in de pauzes het nieuws lezen.quote:
Ik zie mxplayer, dus waarschijnlijk film of serie gekeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:52 schreef MacorgaZ het volgende:
5 uur van 13 uur screen aan? Naast dat dat qua batterijduur indrukwekkend is vraag ik me wel af wat jij doet met je telefoon, geen screen timeout bij lamme whatsapp-gesprekken ofzo?
Msn, whatsapp en een filmquote:Op maandag 7 mei 2012 00:52 schreef MacorgaZ het volgende:
5 uur van 13 uur screen aan? Naast dat dat qua batterijduur indrukwekkend is vraag ik me wel af wat jij doet met je telefoon, geen screen timeout bij lamme whatsapp-gesprekken ofzo?
Ik weet niet wat je verbruik is maar ik raad je aan eens bij KPN te gaan kijken i.p.v. Hi.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:32 schreef Unknown18 het volgende:
Denk dat ik deze week ook maar m'n abo verleng met de One X (Bij Hi).
En dat moet je iemand anders vragen, geen idee namelijk.quote:Zag nog wel leuke actie bij mediamarkt deze week. Vroeg me af of dat ook voor mij geldt?
Bij verlenging van een KPN of VF abo 50 euro cadeukaart van mediamarkt.
Nu heb ik dus Hi, is een dochter van KPN dus geldt die actie ook voor Hi of alleen voor KPN?
Linkjes zijn altijd handig/nodig bij zulk soort posts?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef Fiorano het volgende:
Van het weekend een Hoesje besteld en een Auto-oplader via Ebay voor omgerekend ¤15 in totaal thuis bezorgd. Ben benieuwd of het een beetje kwaliteit is
Hi is geen KPN. Net zoals een actie van Media Markt niet bij Saturn geldt ook al zijn ze onderdeel van hetzelfde concern.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:32 schreef Unknown18 het volgende:
Denk dat ik deze week ook maar m'n abo verleng met de One X (Bij Hi).
Zag nog wel leuke actie bij mediamarkt deze week. Vroeg me af of dat ook voor mij geldt?
Bij verlenging van een KPN of VF abo 50 euro cadeukaart van mediamarkt.
Nu heb ik dus Hi, is een dochter van KPN dus geldt die actie ook voor Hi of alleen voor KPN?
Want, wat wil je gebruiken dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Synchronisatie met Mac is wel ronduit kut
Welke heb je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Fiorano het volgende:
Nice, m'n hoesje binnen. Voor die 3.50 pond niks te klagen past prima
Zit er idd wel goed uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)e7f574#ht_854wt_1396
Heb die zelf en die is goede kwaliteit en erg goedkoop.
Bedankt voor de tip, heb 'm ook besteldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)e7f574#ht_854wt_1396
Heb die zelf en die is goede kwaliteit en erg goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |