batterij is sowieso verbeterd en wat je zegt, lekker opladen wanneer het kan :pquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Schermflikker heb ik geen last meer van na 1.29. Batterij boeit me niet zoveel, want ik laadt hem 's nachts sowieso op en heb ook een lader in de auto.
Ik heb sinds 1.29 voor het eerst scherm flikkeringenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Schermflikker heb ik geen last meer van na 1.29. Batterij boeit me niet zoveel, want ik laadt hem 's nachts sowieso op en heb ook een lader in de auto.
Ik hou hem op stock.. ben niet echt een handige in die dingen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef Wells.p het volgende:
Ga toch maar terug naar stock.
1. Namelijk gezeur met het draaien van scherm (erg irritant als je een youtube filmpje kijkt en niet kan kantelen)
2. Auto Focus van de camera werkt niet tot amper.
wat je bijvoorbeeld kan doen is vanille android er op zetten. dus helemaal clean en kale android net als op de nexus. Wat ik voornamelijk doe is reclame weg halen in alle apps en internet met een ad blocker. Je zou bijvoorbeeld kunnen instellen dat de volume knop een camera knop word om een foto mee te maken dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik hou hem op stock.. ben niet echt een handige in die dingen..
wat mis ik eigenlijk als ik hem stock hou?
Klopt bij de camera app doet hij dat sowieso. Verder is het me niet opgevallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering zeg, ik weet niet wat het is, ik heb automatische backlight-verlichting uitstaan, helderheid gewoon op het laagst staan, maar als ik vervolgens uit sommige apps terug naar het homescreen ga is het scherm opeens op de maximum brightness, daarna dimt die heel langzaam weer naar de lage brightness......
Wat moet ik zien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier erger ik me echt kapot aan bij Whatsapp en dergelijke:
[ afbeelding ]
Ik heb SwiftKey X en dan staat er daar wel een send-knopquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier erger ik me echt kapot aan bij Whatsapp en dergelijke:
[ afbeelding ]
Met de Swype beta trouwens ook zie ik nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb SwiftKey X en dan staat er daar wel een send-knop
Toevallig was het ook bij de camera-app ja, maar volgensmij merkte ik het wel bij meerdere apps, net alsof er toch een soort automatische brightness-setting aanstaat in de achtergrond ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:37 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Klopt bij de camera app doet hij dat sowieso. Verder is het me niet opgevallen.
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |