die 15% is een schatting! Als het toestel 10% daalt in prijs in 2 jaar moet je geen 15% maar 90% betalen. Natuurlijk is dit wat overdreven maar toch.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je betaalt zowel bij Hi als bij Telfort bij een 2 jarig abonnement 15% van de dagwaarde. Geloof dattie nu op 650 staat. Dat betekent dat je 97,- moet bijbetalen als je 'm wil houden. Hi is dus goedkoper dan Vodafone in dit geval
post 16quote:Hi iedereen,
De precentages worden niet gegarandeerd en staan ook niet vast. Dit is waar we vanuit gaan. We kunnen natuurlijk niet in de toekomst kijken.
Groetjes,
Christy
Hoe komen ze ook bij die 15% als 'schatting'quote:Op donderdag 19 april 2012 18:15 schreef Wells.p het volgende:
[..]
die 15% is een schatting! Als het toestel 10% daalt in prijs in 2 jaar moet je geen 15% maar 90% betalen. Natuurlijk is dit wat overdreven maar toch.
Desire HD (aug 2010)bijvoorbeeld: was in het begin ¤ 550 en nu tussen de ¤ 279 en ¤ 457 en gemiddeld op de ¤ 370 nu is het maar de vraag wat Hi er voor vraagt. (pricewatch tweakers.net)
¤ 550 / ¤ 279 = 49.27 % dat wil zeggen dat je 50.73% moet betalen.
Wat ze namelijk zeggen is dat die 15% een schatting is. en ook ongeveer 15%
Bron.
https://forum.www.hi.nl/h(...)r-toestellease-7490/
[..]
post 16
https://forum.www.hi.nl/h(...)ndex2.html#post28942
Ja dat is ook het hele probleem dat ik met hi/telfort heb. Misschien als je een simpele nokia hebt oke, maar een htc one x echt niet! Ben er alleen nog niet over uit of het van de aankoopwaarde is of dag waarde.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe komen ze ook bij die 15% als 'schatting'Alsof de One X over 2 jaar maar ¤82,50 kost in de winkel...
hmm doe ik wat foutquote:Op donderdag 19 april 2012 18:29 schreef PhatBassBoom het volgende:
12.5 uur en nog 72% batterij. Beetje internetten, whatsappen, autobloggen, camera enz.
bedoel je zo?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef doxtase het volgende:
Mensen moeten trouwens hun screen on time bij al die screenshots weergeven. Zonder zegt het totaal niks namelijk.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef doxtase het volgende:
Mensen moeten trouwens hun screen on time bij al die screenshots weergeven. Zonder zegt het totaal niks namelijk.
Bij mij 2u en 20m. En dat is dus 2 uur later dan die screenshot van net..quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef doxtase het volgende:
nee ik niet,quote:Op donderdag 19 april 2012 23:45 schreef savas198520 het volgende:
hallo iedereen ik had een vraagje ik heb een beschermhoes gezien op ebay maar er zit ook een styles pen bij is dit een pen net als op de Nokia N900 ? . of zijn er mensen die al zo iets hebben.
http://www.ebay.nl/itm/BL(...)&hash=item231c39e8a3
Zo'n mooie telefoon heb je en dat ga je verpesten met dat leuk ding?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:45 schreef savas198520 het volgende:
hallo iedereen ik had een vraagje ik heb een beschermhoes gezien op ebay maar er zit ook een styles pen bij is dit een pen net als op de Nokia N900 ? . of zijn er mensen die al zo iets hebben.
http://www.ebay.nl/itm/BL(...)&hash=item231c39e8a3
Dit had ik gisteren ook. Even een reboot en klaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:19 schreef Bozz187 het volgende:
Oke ik krijg de hele tijd deze error
this XML file does not appear to have any style information associated with it
bij bijna elke site krijg ik dit
iemand enig idee hoe ik dit fix
Dan kan je hem nu toch al verlengen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef Fiorano het volgende:
One X laten apart leggen bij de Belcompany, op 03-05 loopt mijn huidige abonnement af
Wat is dat voor slechte site? De enige bronnen zijn de Nederlandse sites Tweakers en AllAboutPhones die zelf ook weer andere bronnen hebben waardoor je met die blog steeds achterloopt....quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef dimmak het volgende:
http://smartphoneblognl.b(...)smartphones-dan.html
Ik denk dat voorlopig de accuduur bij de HTC's hetzelfde blijft als bij de One X.
Ik vind het wel handig hoef ik niet steeds door die meuk van tweakers enz heen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wat is dat voor slechte site? De enige bronnen zijn de Nederlandse sites Tweakers en AllAboutPhones die zelf ook weer andere bronnen hebben waardoor je met die blog steeds achterloopt....
Ja, want dat je meteen 20 headlines ziet in plaats van 1 heel groot artikel is meuk?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig hoef ik niet steeds door die meuk van tweakers enz heen.
Grote kans van wel ja, maar ook een kans op een hele nieuwe mobiel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zie iedereen hier updates uitvoeren enzo, maar als ik een telefoon in december haal, zijn die updates dan al standaard verwerkt?
Hoe bedoel je? De kans dat ik in december een one X ga halen is 95%quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:32 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Grote kans van wel ja, maar ook een kans op een hele nieuwe mobiel.
Tot nu toe ben ik het met je keuze eens. Alleen is het moeilijk te zeggen wat er in december allemaal uit komt. Misschien lanceert htc wel een One x 2 :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De kans dat ik in december een one X ga halen is 95%
Seriously?quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De kans dat ik in december een one X ga halen is 95%
Zou mooi zijn, maar een Galaxy S3 gaat het waarschijnlijk toch niet worden. Ik hou van HTC en het design van HTC is gewoonweg een heel stuk mooier dan de Samsungtoestellen. Maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik het met je keuze eens. Alleen is het moeilijk te zeggen wat er in december allemaal uit komt. Misschien lanceert htc wel een One x 2 :p
Abbo loopt dus officieel af op 03/07quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Dan kan je hem nu toch al verlengen?
Waar zit jij dan? Ik kan vanaf 4 maanden voor het einde verlengen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:53 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Abbo loopt dus officieel af op 03/07
Stond vandaag een stukje op tweakers dat in het eind van dit jaar een vernieuwde versie van de Tegra 3 chip komt. Die aankondiging was nota bene op een HTC evenement, dus de kans is groot dat in het najaar een nieuw HTC toptoestel komt. Sowieso zie je dat vaak in het najaar, een update van het toptoestel in het voorjaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar een Galaxy S3 gaat het waarschijnlijk toch niet worden. Ik hou van HTC en het design van HTC is gewoonweg een heel stuk mooier dan de Samsungtoestellen. Maar dat is persoonlijk.
ALS HTC inderdaad een nieuwe telefoon zou uitbrengen die de One X weet te overtreffen, dan is de keuze snel gemaakt. Afhankelijk van mijn maandelijkse kosten.
KPNquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Ik kan vanaf 4 maanden voor het einde verlengen.
Alsof dat aan Telfort ligtquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:19 schreef chansadres het volgende:
Paar dagen geleden deze telefoon besteld bij Telfort. Ik kan niet wachten tot hij binnen is. Ook omdat zijn voorganger (HTC Touch Pro2) deze week is overleden. Maar wat een belabberde service van hun. Eerst 24 uurs levering beloven. Na telefonische navraag bleek dat 48 uur te zijn. Maar nu nog steeds niks ontvangen. Vandaag is de status veranderd in "Voorraad gealloceerd, order is verwerkt" maar wat heb je daar nu weer aan...
Dan moet je geen 24-uurs levering beloven. Als je geen voorraad hebt kan je ook niet binnen 24 uur leveren, lijkt me logisch, maar meldt dat dan eerlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof dat aan Telfort ligtals zij toevallig pech hebben met de levering ligt dat buiten hun macht. Geldt voor elke provider.
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je geen 24-uurs levering beloven. Als je geen voorraad hebt kan je ook niet binnen 24 uur leveren, lijkt me logisch, maar meldt dat dan eerlijk.
Blijkbaar doen ze daar tot 2x toe valse beloftes, dat noem ik wel slecht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.
Nouja, dit is al voor mij de derde keer dat zulke dingen gebeuren bij verlengen. Dit is niet meer incidenteel maar concequent tegen je klant liegen. Dat is geen inschattingsfout meer, dat is desinteresse. Ik hoor van andere mensen dat ze gewoon netjes bericht krijgen, hoe lang hun order nog zal duren. Een verwachting wanneer hij ongeveer geleverd zal worden. Bij Telfort krijg je niks. En als je belt naar hun dan zegt persoon A: Die is binnen 24 uur verzonden. Persoon B: Die is binnen 48 uur verzonden. En Persoon C zegt: Dat staat in je contract. Als ik meld dat alleen in mijn contract staat dat hij ooit een keer zal bezorgd worden, vind ze dat een bevredigend antwoord. Hun hele service is niet op de klant gericht. Oftewel service is bagger. Voor de rest geen klachten over Telfort zelf maar de service kan ik zeker dit over zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.
je mag zelf bepalen in welke map je hem zet, ik heb een map multimedia/filmsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef savas198520 het volgende:
ik had een vraagje. ik wil graag een video bestand van me pc naar me telefoon overzetten weten jullie in welke map ik dit moet doen (in de zelfde map waar ook mp3 bestanden zitten). of kan ik een app downloaden waar je de videobestanden in kan overzetten in de map van de app.
Even rebooten?quote:Op zondag 22 april 2012 04:44 schreef Wells.p het volgende:
Zou graag jullie willen waarschuwen voor het volgende. Heb vandaag iets via taakbeheer gedwongen gestopt (weet niet wat maar was geen app) en sinds dien doet alles het behalve wat met google te maken heeft, gmail/talk/google+/contacten/ alles is nu weg. Wordt waarschijnlijk een software reset om het te repareren maar toch gewaarschuwd.
6 x gedaan zonder succes alles op me pc gezet, software herstel en hij is weer als nieuw:pquote:
Klopt ook last van maar als het goed is verdwijnt dat met de tijd als apps ics geoptimaliseerd zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef Stink-ui het volgende:
Word een beetje gek van als ik op spatie wil drukken op die zwarte menu balk druk beetje moe van
nja dat mag wel wat beter geregeld worden. Google navigatie is ICS geoptimaliseerd, heeft dus een menuknop maar heeft nog steeds de puntjes.quote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Klopt ook last van maar als het goed is verdwijnt dat met de tijd als apps ics geoptimaliseerd zijn.
Rare kwaaltjes zeg, daar heb ik helemaal geen last van. Heb je al geprobeerd om Android opnieuw te installeren ofzoiets?quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Gkhn het volgende:
Netjes.
Ik blijf toch problemen onder vinden met het opladen.
- scherm reageert niet direct.
- na het unlocken wordt gelijk het bel scherm geopend
Nog meer mensen hierlast van?
ik heb er ook last van als ik de sensor het werk laat doenquote:Op zondag 22 april 2012 23:17 schreef M1stral het volgende:
Hmm, net van de lader afgehaald. Nu geen backlight flickering. Wellicht dat het scherm zoveel stroom trekt dat bij een niet volledig opgeladen batterij er een stroomtekort optreed?
Ik ook, maar niet met volledig geladen batterij.quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik heb er ook last van als ik de sensor het werk laat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |