Dan moet je geen 24-uurs levering beloven. Als je geen voorraad hebt kan je ook niet binnen 24 uur leveren, lijkt me logisch, maar meldt dat dan eerlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof dat aan Telfort ligtals zij toevallig pech hebben met de levering ligt dat buiten hun macht. Geldt voor elke provider.
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je geen 24-uurs levering beloven. Als je geen voorraad hebt kan je ook niet binnen 24 uur leveren, lijkt me logisch, maar meldt dat dan eerlijk.
Blijkbaar doen ze daar tot 2x toe valse beloftes, dat noem ik wel slecht.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.
Nouja, dit is al voor mij de derde keer dat zulke dingen gebeuren bij verlengen. Dit is niet meer incidenteel maar concequent tegen je klant liegen. Dat is geen inschattingsfout meer, dat is desinteresse. Ik hoor van andere mensen dat ze gewoon netjes bericht krijgen, hoe lang hun order nog zal duren. Een verwachting wanneer hij ongeveer geleverd zal worden. Bij Telfort krijg je niks. En als je belt naar hun dan zegt persoon A: Die is binnen 24 uur verzonden. Persoon B: Die is binnen 48 uur verzonden. En Persoon C zegt: Dat staat in je contract. Als ik meld dat alleen in mijn contract staat dat hij ooit een keer zal bezorgd worden, vind ze dat een bevredigend antwoord. Hun hele service is niet op de klant gericht. Oftewel service is bagger. Voor de rest geen klachten over Telfort zelf maar de service kan ik zeker dit over zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
moet je niet gelijk gaan roepen dat de hele service belabberd is omdat er per ongeluk een inschattingsfout is gemaakt. Vervelend ja, tis echter geen ramp.
je mag zelf bepalen in welke map je hem zet, ik heb een map multimedia/filmsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef savas198520 het volgende:
ik had een vraagje. ik wil graag een video bestand van me pc naar me telefoon overzetten weten jullie in welke map ik dit moet doen (in de zelfde map waar ook mp3 bestanden zitten). of kan ik een app downloaden waar je de videobestanden in kan overzetten in de map van de app.
Even rebooten?quote:Op zondag 22 april 2012 04:44 schreef Wells.p het volgende:
Zou graag jullie willen waarschuwen voor het volgende. Heb vandaag iets via taakbeheer gedwongen gestopt (weet niet wat maar was geen app) en sinds dien doet alles het behalve wat met google te maken heeft, gmail/talk/google+/contacten/ alles is nu weg. Wordt waarschijnlijk een software reset om het te repareren maar toch gewaarschuwd.
6 x gedaan zonder succes alles op me pc gezet, software herstel en hij is weer als nieuw:pquote:
Klopt ook last van maar als het goed is verdwijnt dat met de tijd als apps ics geoptimaliseerd zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 13:04 schreef Stink-ui het volgende:
Word een beetje gek van als ik op spatie wil drukken op die zwarte menu balk druk beetje moe van
nja dat mag wel wat beter geregeld worden. Google navigatie is ICS geoptimaliseerd, heeft dus een menuknop maar heeft nog steeds de puntjes.quote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Klopt ook last van maar als het goed is verdwijnt dat met de tijd als apps ics geoptimaliseerd zijn.
Rare kwaaltjes zeg, daar heb ik helemaal geen last van. Heb je al geprobeerd om Android opnieuw te installeren ofzoiets?quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Gkhn het volgende:
Netjes.
Ik blijf toch problemen onder vinden met het opladen.
- scherm reageert niet direct.
- na het unlocken wordt gelijk het bel scherm geopend
Nog meer mensen hierlast van?
ik heb er ook last van als ik de sensor het werk laat doenquote:Op zondag 22 april 2012 23:17 schreef M1stral het volgende:
Hmm, net van de lader afgehaald. Nu geen backlight flickering. Wellicht dat het scherm zoveel stroom trekt dat bij een niet volledig opgeladen batterij er een stroomtekort optreed?
Ik ook, maar niet met volledig geladen batterij.quote:Op zondag 22 april 2012 23:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik heb er ook last van als ik de sensor het werk laat doen
Alleen als je de special edition hebt besteld.quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb de One X ook besteld als opvolger van m'n Xperia Mini Pro
Zitten er nu ook nog van die rode oordopjes bij?
Neu, volgens mij nietquote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Alleen als je de special edition hebt besteld.
Ik wil dus overgaan naar Vodafone op 03/05 ben dus precies op tijdquote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
Potver de potver![]()
: Vodafone kondigt nieuwe abonnementen aan.
Vanaf 14 mei betaal je voor een Vodafone abonnement met data minimaal ¤32.50 en dan heb je nog steeds maar 90 min, onbeperkt sms (wie gebruikt dat nou nog tegenwoordig) en 200MB data ()
Hoopte ik nog net even een paar maanden uit te zingen om de One X te vergelijken met Samsung S3 en bij Vodafone als huidige klant wat te regelen, komen ze hiermee![]()
Gatverdamme waarom gooien ze die frequenties niet eens open voor iedereen, ik voel me zo gigantisch afgeperst als ik dit zie en tarieven die in het buitenland mogelijk zijn.
(in UK bijvoorbeeld met GiffGaff ¤12 voor 250 min, onbeperkt sms en onbeperkt data, sim-only. Bij Vodafone betaal je daar straks minimaal ¤36.50 voor, en dan ook nog minder minuten)
Zolang je vóór 14 mei je contract afsluit zit je goed. Ook al gaat je contract in ná 14 mei.quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik wil dus overgaan naar Vodafone op 03/05 ben dus precies op tijd(toch? )
Huidige Vodafone Smart 100 is 100 minuten, 3000 sms en 1GB data voor ¤42.50.quote:Minimaal ¤32.50 voor 90 min, onbeperkt sms (heerlijk zinloos) en maar 200MB data (), met 1GB data wordt het ¤42.50 en dan heb je dus nog steeds maar 90 minuten.
- HTC Desire houden en sim-only nemen: voordelig door bellen/internetten, maar wel een toestel wat toch soms erg z'n ouderdom toont; als ik een nieuw toestel wil, wil ik ook wel direct een One X of S3.
(In theorie zou ik met deze constructie de resultaten van het onderzoek van OPTA kunnen afwachten; maar daar verwacht ik niets van).
- Los toestel + sim-only: erg dure aankoop nu (¤534) en zo'n ¤15 p/maand = ¤894 / 37.28 p/maand (2 jaar)
- Toestel i.c.m. abonnement: geen dure aankoop nu, maar wel belabberde voorwaarden en veel per maand.
Alleen zou ik dan wel nu al een abonnement moeten afsluiten; Vodafone Smart 100 is nog steeds ietwat interessant; zeker in vergelijking met de nieuwe VF abonnementen, maar ik vind het gemiddeld nog steeds veel.
Heel erg jammer deze ontwikkelingen; ik was er als een van de eersten bij toen de One X bekend werd, maar het zou zomaar kunnen dat ik 'after all' niet met een One X overblijf...
Dat maakt de keus nog makkelijker om dan toch maar eerder te verlengenquote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
Potver de potver![]()
: Vodafone kondigt nieuwe abonnementen aan.
Vanaf 14 mei betaal je voor een Vodafone abonnement met data minimaal ¤32.50 en dan heb je nog steeds maar 90 min, onbeperkt sms (wie gebruikt dat nou nog tegenwoordig) en 200MB data ()
Hoopte ik nog net even een paar maanden uit te zingen om de One X te vergelijken met Samsung S3 en bij Vodafone als huidige klant wat te regelen, komen ze hiermee![]()
Gatverdamme waarom gooien ze die frequenties niet eens open voor iedereen, ik voel me zo gigantisch afgeperst als ik dit zie en tarieven die in het buitenland mogelijk zijn.
(in UK bijvoorbeeld met GiffGaff ¤12 voor 250 min, onbeperkt sms en onbeperkt data, sim-only. Bij Vodafone betaal je daar straks minimaal ¤36.50 voor, en dan ook nog minder minuten)
Heel irritant inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
Een klein puntje van kritiek: de spatiebalk is te smal waardoor ik vaak een punt doe ipv een spatie.
In stock Android zit het ook, viel me op bij een vriend van me met een Nexus.quote:Op maandag 23 april 2012 16:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
dat heb ik altijd al gehad bij htc sense :p
Denk het ook idd, nog even wachten; 't schijnt dat Vodafone vanaf 1 mei het eerste jaar 50% korting doet ofzo. Als het dan enigszins aantrekkelijk is maar verlengen.quote:Op maandag 23 april 2012 15:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat maakt de keus nog makkelijker om dan toch maar eerder te verlengen
Nope.quote:Op maandag 23 april 2012 22:46 schreef M1stral het volgende:
Ik heb met de hele dag Wi-Fi aan en een Screen On tijd van 4+ uur meer dan 21 uur eruit kunnen persen vanaf eerste lading.
Scherm is trouwens niet consistent wat betreft de backlight flicker. Dat is overigens mijn enige issue. Terugsturen of niet?
ja 2 jaar betaal je 15% van de nieuwwaarde als je hem af wil kopen. Dat komt uit op ongeveer 90eur.. dus dan ben je goedkoper met hi.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
Zou het verstandig zijn om te wachten tot 1 mei met het aanschaffen van een nieuw abbo ?
Op een hoop sites staat namelijk dat de acties geldig zijn tot en met 30 april etc.
En iemand ervaring met de Hi toestellease? Als ik het via Hi doe ben ik maandelijk 30.25 kwijt ipv 35/37 bij andere providers. Scheelt toch al weer gauw 120 euro in totaal.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ja 2 jaar betaal je 15% van de nieuwwaarde als je hem af wil kopen. Dat komt uit op ongeveer 90eur.. dus dan ben je goedkoper met hi.
Maar telfort en kpn hebben ook acties en telfort heeft ook toestellease met diezelfde tarieven.
Soms is de een en soms de ander goedkoper. Persoonlijk zou mijn keuze altijd naar KPN of dochterondernemers Hi of Telfort gaan.
Ik begin trouwens mijn twijfels te krijgen over het toestel... Ik heb hem niet, maar als ik hoor hoe snel hij leeg is en dat het scherm flikkeringen geeft bij bepaalde kleuren word ik niet vrolijk. Ik hoop dat HTC daar iets op heeft gevonden tegen december.
En is van de aanschafwaarde die x%quote:die 15% is een schatting! Als het toestel 10% daalt in prijs in 2 jaar moet je geen 15% maar 90% betalen. Natuurlijk is dit wat overdreven maar toch.
Desire HD (aug 2010)bijvoorbeeld: was in het begin ¤ 550 en nu tussen de ¤ 279 en ¤ 457 en gemiddeld op de ¤ 370 nu is het maar de vraag wat Hi er voor vraagt. (pricewatch tweakers.net)
¤ 550 / ¤ 279 = 49.27 % dat wil zeggen dat je 50.73% moet betalen.
Wat ze namelijk zeggen is dat die 15% een schatting is. en ook ongeveer 15%
Bron.
https://forum.www.hi.nl/h(...)r-toestellease-7490/
[..]
post 16
https://forum.www.hi.nl/h(...)ndex2.html#post28942
Ik heb ook toestellease gedaan en ik ben wel tevreden met de tarieven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
Zou het verstandig zijn om te wachten tot 1 mei met het aanschaffen van een nieuw abbo ?
Op een hoop sites staat namelijk dat de acties geldig zijn tot en met 30 april etc.
En iemand ervaring met de Hi toestellease? Als ik het via Hi doe ben ik maandelijk 30.25 kwijt ipv 35/37 bij andere providers. Scheelt toch al weer gauw 120 euro in totaal.
Ik duw vaak op shift als ik een Z wil tikkenquote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
Een klein puntje van kritiek: de spatiebalk is te smal waardoor ik vaak een punt doe ipv een spatie.
heb ik met b en spatiequote:Op dinsdag 24 april 2012 09:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik duw vaak op shift als ik een Z wil tikken
Last van hetzelfdequote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |