Serieus? Hier een minuutquote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, maar de update duurt echt lang
Ghehe dat is de accu verbeteringquote:Op maandag 30 april 2012 22:27 schreef Ynske het volgende:
Vaag, update gedraaid.
Toen ik begon met updat was accu 40%
Hing niet aan stroom tijdens installatie en download.
Updat klaar, accu 48%
Dat was de vorige keer ook, met de oplader erin update die niet; oplader eruit en hij werkt gewoon.quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haal ik de lader eruit; klaar met updaten
bij mij was het meer andersom begon met 81%quote:
Door mijn root heb ik dat allemaal nog niet. Toch maar even kijken hoe die er op krijgquote:
Dat is de changelog van 1.28. Over 1.29 staat alleen dit:quote:
quote:Software update 1.29.401.7 has 35MB in size and is said to fix color temperature issues and lots of other bugs that have yet to be detailed.
Hier staat het nog steeds niet in system/app, maar ook niet meer in system/bin. Weird.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef Wells.p het volgende:
las net op xda dat het bestand nu wel verplaatst is voor betere accu. voor de rest had die vent nog niks gevonden.
Je hebt gelijk niet erg aandachtig gelezen dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier staat het nog steeds niet in system/app, maar ook niet meer in system/bin. Weird.
quote:That app has actually been deleted completely now in the 1.29.401.7 OTA - it's a redundant app that has no affect on anything (as confirmed by HTC and Devs a few weeks back) Bron
update naar 1.29 al gedaan? Zo niet dat doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef savas198520 het volgende:
kan iemand mij helpen met de wifi ik had net een uur geleden nog verbinding met de wifi nu niet meer . Mijn Router vindt die ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |