Het is natuurlijk wel frappant dat jij de enige hier bent met dat probleem.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Lijkt me een raar fenomeen![]()
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee nu, als het op dit tempo door gaat kan ik over een jaar niks meer zien.
N900 maar weer in gebruik nemen?
Misschien moet ik maar een bril gaan dragen zodat ik niet zo scherp meer zie.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel frappant dat jij de enige hier bent met dat probleem.
Zolang het werkt lijkt het me goed, Tele2 maakt namelijk gebruik van het netwerk van T.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, ik heb de One X, ontzettend fijn toestel
Alleen heb ik nog geen internet via Tele2? Hij blijft maar naar het internetnetwerk van T-Mobile gaan
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef Ynske het volgende:
Je vraagt je spontaan af hoe je in hemelsnaam ooit met de htc Wilfried tevreden geweest kunt zijn. Damn wat een geil scherm heeft de OneX.
Allen jammer dat er nog geen skin is voor iGo my way
.
yepquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?
HTC Wilfried
Het is patatquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?
HTC Wilfried
Sygic enorm goed, wereldwijdquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Ynske het volgende:
Welke navigatie gebruiken jullie?
Ik wil iets hebben dat geen inet gebruikt ivm buitenland
Ik heb het nog steedsquote:Op zondag 29 april 2012 22:37 schreef M1stral het volgende:
Iemand nog steeds last van flikkeringen op het scherm. Het lijkt bij mij verwaarloosbaar te zijn. Misschien dat het zelfs al weg is, het valt me laatste paar dagen althans niet op.
Heb jij geen last van screen flickering?quote:Op maandag 30 april 2012 01:11 schreef Wells.p het volgende:
Het is eigenlijk heel erg makkelijk via HTCdev. Nu met Adblock er op Helemaal blij
Ik in ieder geval nietquote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb jij geen last van screen flickering?
eigenlijk niet. Ik heb mijn telefoon tegenwoordig altijd op 50% staan met brigthness widget (voorheen 0%/25% als het donker of licht is om batterij te besparen) dus mijn telefoon staat op 1 helderheid en switch niet automatisch. Misschien dat dat helptquote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb jij geen last van screen flickering?
Dat is dus het probleem, het werkt nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang het werkt lijkt het me goed, Tele2 maakt namelijk gebruik van het netwerk van T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |