Het is natuurlijk wel frappant dat jij de enige hier bent met dat probleem.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Lijkt me een raar fenomeen![]()
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee nu, als het op dit tempo door gaat kan ik over een jaar niks meer zien.
N900 maar weer in gebruik nemen?
Misschien moet ik maar een bril gaan dragen zodat ik niet zo scherp meer zie.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel frappant dat jij de enige hier bent met dat probleem.
Zolang het werkt lijkt het me goed, Tele2 maakt namelijk gebruik van het netwerk van T.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, ik heb de One X, ontzettend fijn toestel
Alleen heb ik nog geen internet via Tele2? Hij blijft maar naar het internetnetwerk van T-Mobile gaan
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef Ynske het volgende:
Je vraagt je spontaan af hoe je in hemelsnaam ooit met de htc Wilfried tevreden geweest kunt zijn. Damn wat een geil scherm heeft de OneX.
Allen jammer dat er nog geen skin is voor iGo my way
.
yepquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?
HTC Wilfried
Het is patatquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Autocorrect maakte 'Wilfried' van 'Wildfire'?
HTC Wilfried
Sygic enorm goed, wereldwijdquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Ynske het volgende:
Welke navigatie gebruiken jullie?
Ik wil iets hebben dat geen inet gebruikt ivm buitenland
Ik heb het nog steedsquote:Op zondag 29 april 2012 22:37 schreef M1stral het volgende:
Iemand nog steeds last van flikkeringen op het scherm. Het lijkt bij mij verwaarloosbaar te zijn. Misschien dat het zelfs al weg is, het valt me laatste paar dagen althans niet op.
Heb jij geen last van screen flickering?quote:Op maandag 30 april 2012 01:11 schreef Wells.p het volgende:
Het is eigenlijk heel erg makkelijk via HTCdev. Nu met Adblock er op Helemaal blij
Ik in ieder geval nietquote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb jij geen last van screen flickering?
eigenlijk niet. Ik heb mijn telefoon tegenwoordig altijd op 50% staan met brigthness widget (voorheen 0%/25% als het donker of licht is om batterij te besparen) dus mijn telefoon staat op 1 helderheid en switch niet automatisch. Misschien dat dat helptquote:Op maandag 30 april 2012 01:26 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Heb jij geen last van screen flickering?
Dat is dus het probleem, het werkt nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang het werkt lijkt het me goed, Tele2 maakt namelijk gebruik van het netwerk van T.
Serieus? Hier een minuutquote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, maar de update duurt echt lang
Ghehe dat is de accu verbeteringquote:Op maandag 30 april 2012 22:27 schreef Ynske het volgende:
Vaag, update gedraaid.
Toen ik begon met updat was accu 40%
Hing niet aan stroom tijdens installatie en download.
Updat klaar, accu 48%
Dat was de vorige keer ook, met de oplader erin update die niet; oplader eruit en hij werkt gewoon.quote:Op maandag 30 april 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haal ik de lader eruit; klaar met updaten
bij mij was het meer andersom begon met 81%quote:
Door mijn root heb ik dat allemaal nog niet. Toch maar even kijken hoe die er op krijgquote:
Dat is de changelog van 1.28. Over 1.29 staat alleen dit:quote:
quote:Software update 1.29.401.7 has 35MB in size and is said to fix color temperature issues and lots of other bugs that have yet to be detailed.
Hier staat het nog steeds niet in system/app, maar ook niet meer in system/bin. Weird.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef Wells.p het volgende:
las net op xda dat het bestand nu wel verplaatst is voor betere accu. voor de rest had die vent nog niks gevonden.
Je hebt gelijk niet erg aandachtig gelezen dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier staat het nog steeds niet in system/app, maar ook niet meer in system/bin. Weird.
quote:That app has actually been deleted completely now in the 1.29.401.7 OTA - it's a redundant app that has no affect on anything (as confirmed by HTC and Devs a few weeks back) Bron
update naar 1.29 al gedaan? Zo niet dat doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:57 schreef savas198520 het volgende:
kan iemand mij helpen met de wifi ik had net een uur geleden nog verbinding met de wifi nu niet meer . Mijn Router vindt die ook niet meer.
Even router resetten dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef savas198520 het volgende:
nee nog geen update wou het wel gaan doen. hij vindt ook geen andere apparaat
of telfort. daar kan je alleen een toestel lease aangezien het basis abo van telfort ¤ 0,- is.quote:
Snel gekeken op Hi site:quote:
Vanwaar die twijfel? Dit is toch verreweg de beste keuze? Bij Studentmobiel met gratis toestel trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef Iemand91 het volgende:
Of bij huidig Vodafone (snel en veel internet, 60 dagen buitenland uit bundel maar dat gebruik ik niet of nauwelijks).:
2 jaar Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1000MB data (maximaal 14,4 Mbps)
Eerste 8 maanden ¤21.25. Laatste 16 maanden ¤42.50 (![]()
).
Toestelprijs: ¤44.99 (bij verlenging; los is toestel gratis).
Aansluitkosten: ¤0
Totaal over 2 jaar: ¤894.99 / ¤37.29 p/maand.
Zou ik voor elkaar krijgen om toestel gratis te krijgen: ¤850 / ¤35.42 p/maand.
Moet vast wel iets op XDA te vinden zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef Stink-ui het volgende:
Weet iemand of je nog andere skins kan installeren...??? En zo ja, waar dan
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Wells.p het volgende:
Heb van me (recent apps knop) een menu knop gemaakt als ik me home knop ingedrukt houd krijg de recent apps lijst weer te zien. En dat betekend ook nergens meer een zwarte balk
Bron
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wil
Dan heb je erg je best gedaan. Vertel maar over pm, wie weet kan ik je helpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.
Ja root vereist. Gelukkig heb ik hem verzekerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wil
staan er geen voorwaarden in je verzekering?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja root vereist. Gelukkig heb ik hem verzekerd.
KPN is ¤50 goedkoper (niet zo heel boeiend), maar vooral ook dat ik niet de laatste 16 maanden ¤42 per maand hoef te betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanwaar die twijfel? Dit is toch verreweg de beste keuze? Bij Studentmobiel met gratis toestel trouwens.
Die staan er wel. Val water en stoot schade en diefstal en verlies. Een root lijkt me dan geen probleem maar ga wel ff kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef lekzzz het volgende:
[..]
staan er geen voorwaarden in je verzekering?
Bricken is ontzettend moeilijk op android. Je moet alleen met het flashen van de radio oppassen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.
Volgens mij scheelt deze update aanzienlijk voor de accuduur. Na intensief gebruik vanaf 05:30 uur, nu nog geen 20% kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Ah update is binnen! Benieuwd of ik verschil merk qua accuduur. Would be nice!
Wat voor abbo heb je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gebeld met Tele2, de internetaansluiting is nog niet geactiveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |