Zoals eerder gezegd is die 15% een richtlijn. Daarbij moet je bij Hi 90 euro (of meer) betalen om je toestel te houden terwijl je bij andere providers je telefoon zelf kan verkopen om er nog wat aan over te houden. Sowieso zou ik maar eens heel goed de kleine lettertjes lezen bij Hi.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ja 2 jaar betaal je 15% van de nieuwwaarde als je hem af wil kopen. Dat komt uit op ongeveer 90eur.. dus dan ben je goedkoper met hi.
Maar telfort en kpn hebben ook acties en telfort heeft ook toestellease met diezelfde tarieven.
Soms is de een en soms de ander goedkoper. Persoonlijk zou mijn keuze altijd naar KPN of dochterondernemers Hi of Telfort gaan.
Vind persoonlijk de accuduur prima en flikkeringen heb ik ook geen last van. Maar je nu al oriënteren op een toestel voor over meer dan een half haar is wel erg enthousiast, wie weet wat er in de tussentijd allemaal nog uitkomt.quote:Ik begin trouwens mijn twijfels te krijgen over het toestel... Ik heb hem niet, maar als ik hoor hoe snel hij leeg is en dat het scherm flikkeringen geeft bij bepaalde kleuren word ik niet vrolijk. Ik hoop dat HTC daar iets op heeft gevonden tegen december.
Die 15% staat vast. Ze kunnen het niet maken om klanten met een schatting van 15% naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd is die 15% een richtlijn. Daarbij moet je bij Hi 90 euro (of meer) betalen om je toestel te houden terwijl je bij andere providers je telefoon zelf kan verkopen om er nog wat aan over te houden. Sowieso zou ik maar eens heel goed de kleine lettertjes lezen bij Hi.
Heb mijn desire hd ingeleverd bij de belcompany om de one x te kopen en kreeg ¤ 117 terug.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die 15% staat vast. Ze kunnen het niet maken om klanten met een schatting van 15% naar huis te sturen.
En als je die 90,- betaalt om hem af te kopen ben je nog altijd 30,- goedkoper uit dan een andere provider, aangezien hij daar 120,- duurder zou zijn. Het enige verschil is dat je bij andere providers meteen je toestelprijs moet betalen en bij Hi en Telfort achteraf. Bij Telfort staat die 15% trouwens in je contract, dus je kan er altijd op terugvallen.
Ofwel, lever je je toestel na 2 jaar in heb je 90,- bespaard. Eens zien of je dat voor een 2 jaar oude telefoon zou krijgen als je hem door zou verkopen...
Lees goed staat niet vastquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die 15% staat vast. Ze kunnen het niet maken om klanten met een schatting van 15% naar huis te sturen.
En als je die 90,- betaalt om hem af te kopen ben je nog altijd 30,- goedkoper uit dan een andere provider, aangezien hij daar 120,- duurder zou zijn. Het enige verschil is dat je bij andere providers meteen je toestelprijs moet betalen en bij Hi en Telfort achteraf. Bij Telfort staat die 15% trouwens in je contract, dus je kan er altijd op terugvallen.
Ofwel, lever je je toestel na 2 jaar in heb je 90,- bespaard. Eens zien of je dat voor een 2 jaar oude telefoon zou krijgen als je hem door zou verkopen...
Die 15% staat bij HI in ieder geval niet vast, het is niet terug te vinden in de voorwaarden. Verder heb ik zelf een Smart abonnement bij Vodafone die mij over 2 jaar 970 euro kost. Dan heb ik 1.2GB aan data, 150 minuten en 3000 smsjes + ik mag 60 dagen per jaar mijn bundel meenemen naar het buitenland.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Toen ik 'm laatst voor het eerst zag schrok ik gewoon van het formaat. Ik vond mijn HD2 al overmaats. Maar die One X is nog groter..quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Het formaat van de telefoon en het scherm went wel moet ik zeggen, mijn One X vind ik er niet eens zo groot meer uit zien terwijl het best een groot ding is.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Het formaat van de telefoon en het scherm went wel moet ik zeggen, mijn One X vind ik er niet eens zo groot meer uit zien terwijl het best een groot ding is.
Heb gisteren m'n Desire verkocht, voelde enorm klein aan toen ik hem na twee weken weer vast hadquote:
Gisteren bericht dat ik hem vandaag zou ontvangen. Normaal gesproken leveren ze pakketjes die ze niet kunnen bezorgen af bij het postkantoor. Was helemaal verheugd dat ik hem kon afhalen, maar ze hadden mijn pakketje niet geleverd. Thuis aangekomen blijkt, dat de postbode hem mee naar huis heeft genomen en dat ik hem daar tot 7 uur kon ophalenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net telefoontje gehad, vrijdag krijg ik m'n One X
Dat zeker, merk het nu ook echt niet meer, tenzij hij naast de Desire S van mn vriendin ligt, dan vind ik dat net een baby-telefoonquote:
Ik dacht dat ik dropbox al een keer had opgestart op mijn telefoon, maar blijkbaar niet. Krijg nu ook het mailtje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
Yup, had me aangemeld bij dropbox toen ik dat bericht kreeg bij eerste keer opstarten.
Er stond iets met dat je naar dropbox moest gaan en dan op een bepaalde link klikken. Gedaan, maar geen direct resultaat. Toen kreeg ik de volgende dag een mailtje dat ik de storage had.
Voor mij ook. Heb al me foto's automatisch laten uploaden en zodra ik me laptop aan zet staan ze er opquote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dropbox al een keer had opgestart op mijn telefoon, maar blijkbaar niet. Krijg nu ook het mailtje.
Ik zag vorige week dus een Desire S van een vriend van me en ik zat eerst echt te kijken of het geen Wildfire was (2,8" scherm ofzo)quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeker, merk het nu ook echt niet meer, tenzij hij naast de Desire S van mn vriendin ligt, dan vind ik dat net een baby-telefoon
Dat had ik van het weekend ook. De grootte van het scherm went zo snel. Punt is wel dat je nu nooit meer terug wilt naar iets kleiners.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zag vorige week dus een Desire S van een vriend van me en ik zat eerst echt te kijken of het geen Wildfire was (2,8" scherm ofzo), maar blijkbaar gewoon een Desire S met 3,7"...
of je kan goed tekenen of je hebt een scherm wat zit te vervelen ik denk het laatstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |