Even router resetten dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef savas198520 het volgende:
nee nog geen update wou het wel gaan doen. hij vindt ook geen andere apparaat
of telfort. daar kan je alleen een toestel lease aangezien het basis abo van telfort ¤ 0,- is.quote:
Snel gekeken op Hi site:quote:
Vanwaar die twijfel? Dit is toch verreweg de beste keuze? Bij Studentmobiel met gratis toestel trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:44 schreef Iemand91 het volgende:
Of bij huidig Vodafone (snel en veel internet, 60 dagen buitenland uit bundel maar dat gebruik ik niet of nauwelijks).:
2 jaar Bel-SMS-Web Smart 100 (100 min, 3000 sms, 1000MB data (maximaal 14,4 Mbps)
Eerste 8 maanden ¤21.25. Laatste 16 maanden ¤42.50 (![]()
).
Toestelprijs: ¤44.99 (bij verlenging; los is toestel gratis).
Aansluitkosten: ¤0
Totaal over 2 jaar: ¤894.99 / ¤37.29 p/maand.
Zou ik voor elkaar krijgen om toestel gratis te krijgen: ¤850 / ¤35.42 p/maand.
Moet vast wel iets op XDA te vinden zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef Stink-ui het volgende:
Weet iemand of je nog andere skins kan installeren...??? En zo ja, waar dan
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Wells.p het volgende:
Heb van me (recent apps knop) een menu knop gemaakt als ik me home knop ingedrukt houd krijg de recent apps lijst weer te zien. En dat betekend ook nergens meer een zwarte balk
Bron
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wil
Dan heb je erg je best gedaan. Vertel maar over pm, wie weet kan ik je helpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.
Ja root vereist. Gelukkig heb ik hem verzekerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
je moet dan wel rooten hè, weet niet of ik dat al wel wil
staan er geen voorwaarden in je verzekering?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:19 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja root vereist. Gelukkig heb ik hem verzekerd.
KPN is ¤50 goedkoper (niet zo heel boeiend), maar vooral ook dat ik niet de laatste 16 maanden ¤42 per maand hoef te betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanwaar die twijfel? Dit is toch verreweg de beste keuze? Bij Studentmobiel met gratis toestel trouwens.
Die staan er wel. Val water en stoot schade en diefstal en verlies. Een root lijkt me dan geen probleem maar ga wel ff kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:13 schreef lekzzz het volgende:
[..]
staan er geen voorwaarden in je verzekering?
Bricken is ontzettend moeilijk op android. Je moet alleen met het flashen van de radio oppassen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te rooten. Mijn SGS2 is hard bricked en dat wil ik niet nog eens meemaken. Moet dat ding nog steeds laten fixen als ik ooit iemand in Nederland kan vinden die dat kan.
Volgens mij scheelt deze update aanzienlijk voor de accuduur. Na intensief gebruik vanaf 05:30 uur, nu nog geen 20% kwijt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Ah update is binnen! Benieuwd of ik verschil merk qua accuduur. Would be nice!
Wat voor abbo heb je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gebeld met Tele2, de internetaansluiting is nog niet geactiveerd
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef Wells.p het volgende:
Mijn sensor van scherm automatisch draaien doet het niet meer. Alleen weet niet wanneer hij begon met stoppen met werken na al die dingen die kk heb geïnstalleerd
het gaat lekker met jou telefoontjes, niet ???quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef Wells.p het volgende:
Mijn sensor van scherm automatisch draaien doet het niet meer. Alleen weet niet wanneer hij begon met stoppen met werken na al die dingen die kk heb geïnstalleerd
DOWNLOADEEEEEEHHHquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj
M'n internet werkt ineens na een reboot
Ja opzich wel, maar houd er van om er mee te spelen. Zoals die menu knop weer hebben was wel lachen alleen achteraf gezien misten ik hem niet zo dus toch weer terug gedraaid. Maar spele met android is waar android vopr gemaakt is toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
het gaat lekker met jou telefoontjes, niet ???
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruikenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Stink-ui het volgende:
gaat lekker zo heel de nacht aangestaan zonder te laden.... Echt verbetering dus!!!
[ afbeelding ]
Probeer de Sony Xperia Mini Pro eens, die doet dat dus welquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruiken
Ja meerdere telefoons doen dat, alleen zou juist het idee van die companion core moeten zijn dat hij in dát soort situaties amper iets gebruikt. 's Nachts hangt hij bij mij altijd aan de lader, maar wel op mn werk gezien, als het ding de hele ochtend op mn bureau lag en ik niks deed was hij na 3 á 4 uur op 98% ofzo. Helaas holde het nog wel redelijk achteruit zodra het scherm aangaat, zit meestal rond de 3 uur on screen time op een acculading. En ook WiFi zuipt hier mee batterij dan het zou moeten, maar dat is volgens mij meer te wijten aan hoe WiFi hier in het pand is opgezet (diverse accesspoints)quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer de Sony Xperia Mini Pro eens, die doet dat dus wel
het lijkt niet nee maar ga dan maar eens 5 minuten internetten dan gaat hij 20% lagerquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruiken
Laat volgende keer inderdaad even beide screenshots zien, maakt het makkelijker te vergelijken. Misschien nu nog één? In de avond gebruik je zo'n telefoon meestal vaker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
het lijkt niet nee maar ga dan maar eens 5 minuten internetten dan gaat hij 20% lager
gebruik hem nu nog steeds dus is niet slecht..
lees het nu pasquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Laat volgende keer inderdaad even beide screenshots zien, maakt het makkelijker te vergelijken. Misschien nu nog één? In de avond gebruik je zo'n telefoon meestal vaker.
Is allemaal leuk en aardig. Maar mijn batterij gaat niet zo lang mee dus die testen boeien mij echt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
http://blog.htc.com/2012/05/improving-battery-life/
Ik vind het nog steeds maar teleurstellend, kan er niets anders van makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
http://blog.htc.com/2012/05/improving-battery-life/
Wat is je on screen time dan? Neem aan flink, aangezien de browser ook nog 15% inneemtquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds maar teleurstellend, kan er niets anders van maken
[ afbeelding ]
Nog 0.0 last van gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat een gezeur over batterij zeg. Zeur over schermflikker.
batterij is sowieso verbeterd en wat je zegt, lekker opladen wanneer het kan :pquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Schermflikker heb ik geen last meer van na 1.29. Batterij boeit me niet zoveel, want ik laadt hem 's nachts sowieso op en heb ook een lader in de auto.
Ik heb sinds 1.29 voor het eerst scherm flikkeringenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Schermflikker heb ik geen last meer van na 1.29. Batterij boeit me niet zoveel, want ik laadt hem 's nachts sowieso op en heb ook een lader in de auto.
Ik hou hem op stock.. ben niet echt een handige in die dingen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef Wells.p het volgende:
Ga toch maar terug naar stock.
1. Namelijk gezeur met het draaien van scherm (erg irritant als je een youtube filmpje kijkt en niet kan kantelen)
2. Auto Focus van de camera werkt niet tot amper.
wat je bijvoorbeeld kan doen is vanille android er op zetten. dus helemaal clean en kale android net als op de nexus. Wat ik voornamelijk doe is reclame weg halen in alle apps en internet met een ad blocker. Je zou bijvoorbeeld kunnen instellen dat de volume knop een camera knop word om een foto mee te maken dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik hou hem op stock.. ben niet echt een handige in die dingen..
wat mis ik eigenlijk als ik hem stock hou?
Klopt bij de camera app doet hij dat sowieso. Verder is het me niet opgevallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering zeg, ik weet niet wat het is, ik heb automatische backlight-verlichting uitstaan, helderheid gewoon op het laagst staan, maar als ik vervolgens uit sommige apps terug naar het homescreen ga is het scherm opeens op de maximum brightness, daarna dimt die heel langzaam weer naar de lage brightness......
Wat moet ik zien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier erger ik me echt kapot aan bij Whatsapp en dergelijke:
[ afbeelding ]
Ik heb SwiftKey X en dan staat er daar wel een send-knopquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier erger ik me echt kapot aan bij Whatsapp en dergelijke:
[ afbeelding ]
Met de Swype beta trouwens ook zie ik nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb SwiftKey X en dan staat er daar wel een send-knop
Toevallig was het ook bij de camera-app ja, maar volgensmij merkte ik het wel bij meerdere apps, net alsof er toch een soort automatische brightness-setting aanstaat in de achtergrond ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:37 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Klopt bij de camera app doet hij dat sowieso. Verder is het me niet opgevallen.
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.
dit, gewoon enteren die shizzlequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij opties van whatsapp kun je instellen dat je met de Enter toets berichten kan versturen. Nu springt ie bij jou waarschijnlijk naar de volgende regel.
Persoonlijk merk ik er helemaal niets van. Normaal zat ik na een werkdag bij thuiskomst rond de 70%, en nu na de update nog steeds. En ik ga op zo'n dag erg constant met mijn telefoon om, muziek luisteren van en naar werk icm nieuws checken en in de pauzes het nieuws lezen.quote:
Ik zie mxplayer, dus waarschijnlijk film of serie gekeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:52 schreef MacorgaZ het volgende:
5 uur van 13 uur screen aan? Naast dat dat qua batterijduur indrukwekkend is vraag ik me wel af wat jij doet met je telefoon, geen screen timeout bij lamme whatsapp-gesprekken ofzo?
Msn, whatsapp en een filmquote:Op maandag 7 mei 2012 00:52 schreef MacorgaZ het volgende:
5 uur van 13 uur screen aan? Naast dat dat qua batterijduur indrukwekkend is vraag ik me wel af wat jij doet met je telefoon, geen screen timeout bij lamme whatsapp-gesprekken ofzo?
Ik weet niet wat je verbruik is maar ik raad je aan eens bij KPN te gaan kijken i.p.v. Hi.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:32 schreef Unknown18 het volgende:
Denk dat ik deze week ook maar m'n abo verleng met de One X (Bij Hi).
En dat moet je iemand anders vragen, geen idee namelijk.quote:Zag nog wel leuke actie bij mediamarkt deze week. Vroeg me af of dat ook voor mij geldt?
Bij verlenging van een KPN of VF abo 50 euro cadeukaart van mediamarkt.
Nu heb ik dus Hi, is een dochter van KPN dus geldt die actie ook voor Hi of alleen voor KPN?
Linkjes zijn altijd handig/nodig bij zulk soort posts?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef Fiorano het volgende:
Van het weekend een Hoesje besteld en een Auto-oplader via Ebay voor omgerekend ¤15 in totaal thuis bezorgd. Ben benieuwd of het een beetje kwaliteit is
Hi is geen KPN. Net zoals een actie van Media Markt niet bij Saturn geldt ook al zijn ze onderdeel van hetzelfde concern.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:32 schreef Unknown18 het volgende:
Denk dat ik deze week ook maar m'n abo verleng met de One X (Bij Hi).
Zag nog wel leuke actie bij mediamarkt deze week. Vroeg me af of dat ook voor mij geldt?
Bij verlenging van een KPN of VF abo 50 euro cadeukaart van mediamarkt.
Nu heb ik dus Hi, is een dochter van KPN dus geldt die actie ook voor Hi of alleen voor KPN?
Want, wat wil je gebruiken dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Synchronisatie met Mac is wel ronduit kut
Welke heb je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Fiorano het volgende:
Nice, m'n hoesje binnen. Voor die 3.50 pond niks te klagen past prima
Zit er idd wel goed uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)e7f574#ht_854wt_1396
Heb die zelf en die is goede kwaliteit en erg goedkoop.
Bedankt voor de tip, heb 'm ook besteldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Pr(...)e7f574#ht_854wt_1396
Heb die zelf en die is goede kwaliteit en erg goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |