quote:
Ik weet niet wat je verbruik is maar ik raad je aan eens bij KPN te gaan kijken i.p.v. Hi.
Ze hebben nu namelijk weer de actie van alle abonnementen de eerste zoveel maanden voor ¤25 en i.c.m. de mogelijkheid om je abonnement na 3 maanden te verhogen/verlagen kan dat zeer interessant worden.
Ik heb even bij Hi gekeken en 75 min/sms en 500MB data kost al 12 maanden ¤20 en 12 maanden ¤40 p/maand (inclusief studentenkorting). Dat is over 2 jaar ¤720 / ¤30 p/maand. Plus dan zit je met dat lease-gedoe opgescheept ofwel je hebt je toestel ook nog niet aan het einde van je abonnement.
Afhankelijk van je verbruik zou je
mijn post op Tweakers eens kunnen lezen; veel meer minuten en meer data kost je gemiddeld maar ¤26.95 / ¤1.12 p/maand extra en je houdt je toestel.
Ik zit nu nog bij Vodafone (25 mei verloopt m'n abbonnement) maar ik denk dat ik deze week ofzo eens bij KPN langs ga om de One X te halen. Nergens een beter voorstel gezien dan dat namelijk.
quote:
Zag nog wel leuke actie bij mediamarkt deze week. Vroeg me af of dat ook voor mij geldt?
Bij verlenging van een KPN of VF abo 50 euro cadeukaart van mediamarkt.
Nu heb ik dus Hi, is een dochter van KPN dus geldt die actie ook voor Hi of alleen voor KPN?
En dat moet je iemand anders vragen, geen idee namelijk.

quote:
Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef Fiorano het volgende:Van het weekend een Hoesje besteld en een Auto-oplader via Ebay voor omgerekend ¤15 in totaal thuis bezorgd. Ben benieuwd of het een beetje kwaliteit is

Linkjes zijn altijd handig/nodig bij zulk soort posts?
Toevallig een autolader van 2A? Want op Tweakers las ik dat als je 'm gebruikt met navigatie/bluetooth dat hij meer verbruikt dan oplaadt.