quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef Wells.p het volgende:
Mijn sensor van scherm automatisch draaien doet het niet meer. Alleen weet niet wanneer hij begon met stoppen met werken na al die dingen die kk heb geďnstalleerd
het gaat lekker met jou telefoontjes, niet ???quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef Wells.p het volgende:
Mijn sensor van scherm automatisch draaien doet het niet meer. Alleen weet niet wanneer hij begon met stoppen met werken na al die dingen die kk heb geďnstalleerd
DOWNLOADEEEEEEHHHquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj
M'n internet werkt ineens na een reboot
Ja opzich wel, maar houd er van om er mee te spelen. Zoals die menu knop weer hebben was wel lachen alleen achteraf gezien misten ik hem niet zo dus toch weer terug gedraaid. Maar spele met android is waar android vopr gemaakt is toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
het gaat lekker met jou telefoontjes, niet ???
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruikenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Stink-ui het volgende:
gaat lekker zo heel de nacht aangestaan zonder te laden.... Echt verbetering dus!!!
[ afbeelding ]
Probeer de Sony Xperia Mini Pro eens, die doet dat dus welquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruiken
Ja meerdere telefoons doen dat, alleen zou juist het idee van die companion core moeten zijn dat hij in dát soort situaties amper iets gebruikt. 's Nachts hangt hij bij mij altijd aan de lader, maar wel op mn werk gezien, als het ding de hele ochtend op mn bureau lag en ik niks deed was hij na 3 á 4 uur op 98% ofzo. Helaas holde het nog wel redelijk achteruit zodra het scherm aangaat, zit meestal rond de 3 uur on screen time op een acculading. En ook WiFi zuipt hier mee batterij dan het zou moeten, maar dat is volgens mij meer te wijten aan hoe WiFi hier in het pand is opgezet (diverse accesspoints)quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer de Sony Xperia Mini Pro eens, die doet dat dus wel
het lijkt niet nee maar ga dan maar eens 5 minuten internetten dan gaat hij 20% lagerquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk useless zonder de screen on time, t zou raar zijn als het ding 's nachts zonder te gebruiken meer dan een paar procentjes zou gebruiken
Laat volgende keer inderdaad even beide screenshots zien, maakt het makkelijker te vergelijken. Misschien nu nog één? In de avond gebruik je zo'n telefoon meestal vaker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
het lijkt niet nee maar ga dan maar eens 5 minuten internetten dan gaat hij 20% lager
gebruik hem nu nog steeds dus is niet slecht..
lees het nu pasquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Laat volgende keer inderdaad even beide screenshots zien, maakt het makkelijker te vergelijken. Misschien nu nog één? In de avond gebruik je zo'n telefoon meestal vaker.
Is allemaal leuk en aardig. Maar mijn batterij gaat niet zo lang mee dus die testen boeien mij echt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
http://blog.htc.com/2012/05/improving-battery-life/
Ik vind het nog steeds maar teleurstellend, kan er niets anders van makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:05 schreef Rossdale het volgende:
http://blog.htc.com/2012/05/improving-battery-life/
Wat is je on screen time dan? Neem aan flink, aangezien de browser ook nog 15% inneemtquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds maar teleurstellend, kan er niets anders van maken
[ afbeelding ]
Nog 0.0 last van gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat een gezeur over batterij zeg. Zeur over schermflikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |