Misschien komt er wel bier, worst en lederen kleine broekjes aan te pas?quote:
Koop voor mij een wapen op een wapenbeurs.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef Meesterchef het volgende:
![]()
Schwarma ik kan de 12e niet, zit dan nog in de VS.
ook leuk :pquote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef Meesterchef het volgende:
![]()
Schwarma ik kan de 12e niet, zit dan nog in de VS.
Biertje.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:43 schreef Difficult het volgende:
Probleem!
Ben moe en slapen zou geen overbodige luxe zijn
Maar morgen is me enige vrije dag dus wil vanavond eigenlijk een biertje gaan drinken
What to do
Gaat Mikkie de filmindustrie in?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier op de hoogte wat het verschil tussen class 4 en class 10 is Micro SD-kaartjes? Ik ben er helemaal niet in thuis maar moet een grote kaart hebben om video op weg te schrijven. Kan natuurlijk wel op tweakers kijken voor de pricewatch, maar een beetje achtergrondinfo is niet verkeerd
Heeft ie zen Bimmert al ingeruild voor een busje dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gaat Mikkie de filmindustrie in?Beeldverslagen van een smulrolfestijn enzo?
Voor elke klus!quote:
Jeej!quote:Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, ik heb m'n eerste mastervak gehaald
Was dan ook wel heel erg simpel, heb er in totaal zo'n 4 uur in gestoken denk ik, maar toch
Ah ok, thanks. Ik zit op 30fps max geloof ik, maar da's ook zat. Voor die paar euro meer zoek ik dan denk ik wel een goede class 10. Kingston en Sandisk zijn wel prima, toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Class 4 is een stuk trager dan Class 10. Schrijfsnelheid is dan minder. Voor mijn GoPro heb ik echt een Class 10 nodig als ik op 720P HD 60FPS film.
Schandalig dat je daar ECT voor krijgtquote:Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, ik heb m'n eerste mastervak gehaald
Was dan ook wel heel erg simpel, heb er in totaal zo'n 4 uur in gestoken denk ik, maar toch
om te filmen heb je 10 nodig idd, en voor sommige goede fototoestellen werkt 4 al niet omdat de schrijfsnelheid te langzaam isquote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah ok, thanks. Ik zit op 30fps max geloof ik, maar da's ook zat. Voor die paar euro meer zoek ik dan denk ik wel een goede class 10. Kingston en Sandisk zijn wel prima, toch?
[..]
Schandalig dat je daar ECT voor krijgt
Maar oh zo lekker voor jezelf
Thanks voor de info!quote:Op zondag 22 april 2012 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
om te filmen heb je 10 nodig idd, en voor sommige goede fototoestellen werkt 4 al niet omdat de schrijfsnelheid te langzaam is
Jaja, dat verhaal van laatst was helemaal geen fantasie, maar de werkelijkheid hčquote:Op maandag 23 april 2012 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Sup bitches. Weer een nieuwe week. Vanaf vrijdag ff paar daagjes vrij![]()
Nu ff lekker aanin de bak
Jajajajajaja!
Maar ze pakken al het geld van de armen en de rijken en niemand heeft geld en de economie enzulks!!! zomg.quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eerlijk gezegd interesseert het me geen fuck en is dat juist wat me tegen staatwant het zou me wel moeten interesseren
Met een beetje pech duurt het hele proces weer zo lang dat we die Triple A status kwijt zijn, wat ons dan weer meer geld gaat kosten, wat ik zo las. Dan moet er nóg meer bezuinigd worden. Mooie actie, Wildersquote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Laysa het volgende:
nah...wat mensen in hun euforie vergeten is dat er toch bezuinigd moet gaan worden. links of rechtsom...dus er zal uiteindelijk weinig veranderen vl....
Triple A status hangt niet zozeer af van de bezuinigingen of overheidsschuld. Maar vooral van onze geweldig grote hypotheekschuld.quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Met een beetje pech duurt het hele proces weer zo lang dat we die Triple A status kwijt zijn, wat ons dan weer meer geld gaat kosten, wat ik zo las. Dan moet er nóg meer bezuinigd worden. Mooie actie, Wilders
En hoe zou die veranderen bij de onderhandelingen? Ofwel: waarom zouden de gefaalde Catshuisonderhandelingen dan invloed hebben op de status?quote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Triple A status hangt niet zozeer af van de bezuinigingen of overheidsschuld. Maar vooral van onze geweldig grote hypotheekschuld.
Da's makkelijker gezegd dan gedaan hčquote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Meh, gewoon geld uitgeven. Allemaal die munten moeten rollen en dan voornamelijk naar punten die het een en ander stimuleren. Niet richting allerlei debiele intergratie potjes en ouwe lullen die niet meer kunnen werken.
Weinig, tenzij vergaande snel van kracht wordende ingrepen in de hypotheekrenteaftrek.quote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En hoe zou die veranderen bij de onderhandelingen? Ofwel: waarom zouden de gefaalde Catshuisonderhandelingen dan invloed hebben op de status?
Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word alleen schijtziek van allemaal die ego'tjes in Den Haag. Politici zijn een bepaald slag mensen en ik acht het gros ervan incompetent om een land leiding te bieden. Het hele systeem is stuk en ik zeg dat die shit moet branden om plek te maken voor iets nieuws.quote:Op maandag 23 april 2012 12:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Da's makkelijker gezegd dan gedaan hč
Alhoewel er wat mij betreft eens goed gekeken mag worden naar een fatsoenlijke oplossing voor de HRA, en de ontwikkelingshulp ook wel wat minder mag. Daarnaast ga ik toch geen profijt meer hebben van de AOW en dat soort shit, maar betaal ik er wel voor. Dat mag dus ook wel aangepast worden
Wel lekker warm...ben ik wel aan toequote:Op maandag 23 april 2012 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon de hele wereld in de hens. Burn this motherfucker down. Recht van de sterkste, Mad Max style.
Of ga ik nou te fur?
Ik snap wel helemaal wat je bedoelt. Soms is dat hele conspiracy denken ook niet zo moeilijk, het lijkt echt net of die lui allemaal mooi het handje boven het hoofd houden, en ondertussen poppenkastje spelenquote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word alleen schijtziek van allemaal die ego'tjes in Den Haag. Politici zijn een bepaald slag mensen en ik acht het gros ervan incompetent om een land leiding te bieden. Het hele systeem is stuk en ik zeg dat die shit moet branden om plek te maken voor iets nieuws.
Godwin, kom er maar in.
Dat was ook een grote ego-bal. Alles ging om Pimmetje en dan maar lullen als brugman, maar concrete oplossingen ho maar. Zelfs met Pim had die hele LPF het niet langer volgehouden dan een periode.quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik snap wel helemaal wat je bedoelt. Soms is dat hele conspiracy denken ook niet zo moeilijk, het lijkt echt net of die lui allemaal mooi het handje boven het hoofd houden, en ondertussen poppenkastje spelen
Ben wat dat betreft wel benieuwd wat er gebeurt zou zijn als Pim ooit aan de macht was gekomen. Want ondanks zijn soms wat lompe uitspraken leek dat wel een persoon die op een juiste manier structureel nadacht.
Duurde even voor ik 'm teruggevonden had, maar lees deze om te zien waar mijn bewering op gebaseerd is:quote:Op maandag 23 april 2012 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het gaat om het geheel van de uitstaande leningen en de kans dat deze terugbetaald worden toch?
Dus op het moment dat de overheid niet voldoende bezuinigt stijgt de hoeveelheid overheidsleningen, en wordt dientengevolge de kans dat ze terugbetalen groter.
De hypotheken zijn toch geen overheidsleningen, dus dan komt de waardering van het land toch niet in het gedrang?
Ah, ja, die cijfers. Nouja, ik zie het nog steeds als een samenvalling van het een en ander, maar de hypotheken hebben dan inderdaad wel redelijke invloedquote:Op maandag 23 april 2012 13:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Duurde even voor ik 'm teruggevonden had, maar lees deze om te zien waar mijn bewering op gebaseerd is:
http://online.wsj.com/art(...)l?mod=europe_opinion
Ik moet nog wel zoeken naar boeken. Nog steeds geen onderwerp. Jij?quote:
Ja ik ga er zo heen. Moet eerst even langs de bank. Laat maar weten of en hoe laat je d'r bent.quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet nog wel zoeken naar boeken. Nog steeds geen onderwerp. Jij?
Ik denk rond half vier.quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja ik ga er zo heen. Moet eerst even langs de bank. Laat maar weten of en hoe laat je d'r bent.
Eerst opruimen...en schoonmaken doen we eigenlijk elke week wel goedquote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ook schoonmaakwoede? Of alleen opruimkolder
Maar daarvoor zit het te veel vastgeroest en te vol met nieuwe ego's die zichzelf naar boven willen ellebogen, zodat ze daar het mannetje uit kunnen hangen en salaris op kunnen strijken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word alleen schijtziek van allemaal die ego'tjes in Den Haag. Politici zijn een bepaald slag mensen en ik acht het gros ervan incompetent om een land leiding te bieden. Het hele systeem is stuk en ik zeg dat die shit moet branden om plek te maken voor iets nieuws.
Godwin, kom er maar in.
Ik ook! Iets met scriptie-ontwijkend gedrag.. Maar mag ook wel weer eensquote:
Vergeet niet dat Nederland ook een berg werkgelegenheid en inkomsten uit de JSF haalt. Een deel daarvan (Stork/Fokker) wordt hier beschreven:quote:
piefpafpoefquote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand schiet me neer... ecologie is echt stervenssaai.
quote:Op maandag 23 april 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
piefpafpoef
En nu ook niet meer terugkomen dan
Alles waarin je niet alles voor jezelf hebt is een afrader.quote:Op maandag 23 april 2012 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de sshn kansen van iemand die sinds november 09 ingeschreven staat? ik heb er geen verstand van, jullie wel volgens mijen welke complexen zijn absolute afraders/aanraders? mn zusje is er eindelijk aan toe om eens te kijken wat de mogelijkheden zijn
Ben opgestaan uit de doodquote:Op maandag 23 april 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
piefpafpoef
En nu ook niet meer terugkomen dan
quote:Op maandag 23 april 2012 18:45 schreef Difficult het volgende:
Ontslag genomen ;x beetje meer druk op de ketel voor mezelf
* Laysa gooit Samthethingus bij Hosti naar binnenquote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ben immuun voor alles, kom maar op
Dus ook minder geld verdiendquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de sshn kansen van iemand die sinds november 09 ingeschreven staat? ik heb er geen verstand van, jullie wel volgens mijen welke complexen zijn absolute afraders/aanraders? mn zusje is er eindelijk aan toe om eens te kijken wat de mogelijkheden zijn
Omdat als je ergens woont je niet je buurman z'n scheten wil kunnen horen als alle deuren dicht zitten.quote:
De kamers waar ik in Hoogeveld ben geweest kon je een fucking bom afsteken en dat hoorden de buren niet eens. Maar goed, zal wel aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat als je ergens woont je niet je buurman z'n scheten wil kunnen horen als alle deuren dicht zitten.
In ieder geval, ik wil dat niet kunnen horen
Sorry sorry sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogeveld valt volgens mij wel meequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry![]()
(Dan nog vond ik Hoogeveld niet eens zo gehorig tenzij ze op de gang aan het rausen waren)
Weer? WEER?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Mikkie het volgende:
Waarmee verwarde je Hoogveld dan, Hosti? Ik dacht dat je gewoon weer uit je nek zat te kletsen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weer? WEER?
Nou euhm met die ene, proosdij?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa gooit Samthethingus bij Hosti naar binnen
Die tweepersoons dingen hebben dat wel, eenpersoons ben ik volgens mij nog nooit (bewust) geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]Daar is niks mis mee inderdaad. Beste grote hokken nog, iets van 25 m˛ ofzo, eigen keukentje. Alleen jammer dat het geen gescheiden kamers zijn, maar als dat het enige bezwaar is...
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]gewoon uit mijn buurt blijven, jochie
Bij Hosti verdwijnen er meer mensen dan in de bermuda driekhoek.quote:
Lol, ik vraag maar niet verderquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij Hosti verdwijnen er meer mensen dan in de bermuda driekhoek.
Hier Californicum, kende je haar al? Bizar verhaalquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Californium het volgende:
Klaar met labwerk vandaag...nu zo maar eens bedenken wat to eat...
Die heeft een kut hoofd zeg. Als die een poging waagt om te tongzoenen met een kettingzaag wordt ie er alleen maar knapper van.quote:
quote:
Hoe lang heb jij je uit eik al?quote:
Ga je GoT kijkenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Mikkie het volgende:
Niggah what?!
Al een tijdje. Het werd me verboden om Rinus of Jos van Oss te nemen
Fan van hem?quote:Sex Tape
In 2006, Diamond directed and released his own sex tape Screeched - Saved by the smell
http://en.wikipedia.org/wiki/Dustin_Diamond
+1 voor sterf met een gezwel aan je kontgat.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb zojuist een hartgrondige haat ontwikkeld voor psychologenvrouwtjes
Kom ik vier minuten te laat de collegezaal in, zegt ieder dom mokkel waarnaast een tas stond 'nee, die is bezet'.
Sterf met een gezwel aan je kontgat, domme hoer
Hoi. Dat maakt niet zoveel uit. Als ik bovenop een onzichtbaar persoon ga zitten is dat eerder jouw probleem dan de mijne. En ik ben een ouderwets manneke. Ik sla al vrouwen sinds 1590. Nou opbokken trut en gaan zitten.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb zojuist een hartgrondige haat ontwikkeld voor psychologenvrouwtjes
Kom ik vier minuten te laat de collegezaal in, zegt ieder dom mokkel waarnaast een tas stond 'nee, die is bezet'.
Sterf met een gezwel aan je kontgat, domme hoer
Nee dat is nooit een argumentquote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zal dr leren
Maar als je zelf op tijd was geweest had het natuurlijk ook wel gescheeld
Als je een beetje fanboy bent.... de derde akte... gewoon vetquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Goed om te horen. Vrienden van me gaan morgen maar dan kan ik niet, binnenkort dus maar eens fixen.
Dat zit he-le-maal snorquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah, fanboy ben ik eigenlijk helemaal niet. Ik ga voor de actie
Hoe is mijn naam?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo straks even langs de bieb! Posten van de iPad! Lausanne is maar modern!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:09 schreef Rituals het volgende:
Een iPad, wat tof! Veel plezier ermee!
Ik krijg geld terug van de SSHN.
Ik heb m'n vorige blok gehaald.
Ik heb m'n tentamen van vandaag gehaald.
Ik heb vakantie.
Hoe gaat het met jullie?![]()
quote:
neuh....ik moet alles wat langer aankijken en anders weer ophogen. Ze hebben ook een beetje het vermoeden dat alle stress er uit aan het komen is...En daar heb ik nu net geen zin inquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:12 schreef Rituals het volgende:
[..]. Hoe gaat het met jou? Voel je je weer iets beter dan vorige week?
Wat rot! Kan me voorstellen dat de afgelopen tijd veel stress heeft opgeleverd en het is misschien maar goed dat die er een keer uitkomt. Hopelijk voel je je daardoor binnenkort wat beter!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh....ik moet alles wat langer aankijken en anders weer ophogen. Ze hebben ook een beetje het vermoeden dat alle stress er uit aan het komen is...En daar heb ik nu net geen zin in
Ik wil gewoon wat meer energie hebben...en geen zin om te wachten op laterquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat rot! Kan me voorstellen dat de afgelopen tijd veel stress heeft opgeleverd en het is misschien maar goed dat die er een keer uitkomt. Hopelijk voel je je daardoor binnenkort wat beter!![]()
Al begrijp ik goed dat je er nu helemaal niet op zit te wachten.
Begrijpelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wat meer energie hebben...en geen zin om te wachten op later
IB heeft wel een puntquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
wij moeten 40 euro bij betalen.. Vind ik nog best veel voor 3 maanden..
Maar aan de andere kant zegt IB ook van die andere mensen werkte allebei fulltime dus waren er niet veel. En wij hebben nu alleen de winter berekend gekregen dus we hebben in de "zomer" nog niet kunnen "sparen" voor de winter
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:09 schreef Rituals het volgende:
Een iPad, wat tof! Veel plezier ermee!
Ik krijg geld terug van de SSHN.
Ik heb m'n vorige blok gehaald.
Ik heb m'n tentamen van vandaag gehaald.
Ik heb vakantie.
Hoe gaat het met jullie?![]()
Sparen....of zeg ik nu iets heel raarsquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
IB heeft wel een punt. Ik krijg ¤190 terug! Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
![]()
Ik vermoed dat dat ook gaat gebeurenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sparen....of zeg ik nu iets heel raars
precies....dan kan je er dan wat leuks mee doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat ook gaat gebeuren. Dan kan ik het deze zomer gebruiken voor de vakantie
.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
precies....dan kan je er dan wat leuks mee doen
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 27 april 2012 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben zo'n 120 euro aan elektra gebruikt in twee maanden, vraag me af of dat veel is of niet
Dan moet je niet gaan posten op Fok...hup hup aan de slagquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:34 schreef Meesterchef het volgende:
Geld aan SSHN overmaken![]()
Scriptie![]()
Weinig tijd, veel nog te doen
Klopt ook weerquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Rituals het volgende:
Aaww![]()
. Ook nog wat leuke dingen in het vooruitzicht? Bruiloft in Amerika bijvoorbeeld!
Ben hard bezig hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan posten op Fok...hup hup aan de slag
Niet legaal! Bel de 5-0, switch on the bitches!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
OKe, blijkbaar is er hiervoor een feestje aan de gang met muziek uit professionele speakers en alles en kneuzen die op het verhuurbusje gaan staan enzo.. Vraag me af hoe legaal dat is
En een briefje in de bus zou dan ook wel netjes zijn geweest want de helft lijkt iedere keer hier naarhet gebouw te lopen.
O ja? Heeft me nooit geboeid! Is dat wat?quote:
Goed zo!quote:Op zondag 29 april 2012 10:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga mezelf zo maar eens motiveren om te gaan sporten. M'n weekenddag, wat doe ik?!
Ja, eng hč? Ik schrik ervan, maar merk dat sporten wel weer nodig is. Moest van de week een sprintje trekken en ging na een minuut bijna van m'n graat, stond vijf minuten uit te hijgenquote:Op zondag 29 april 2012 10:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Ik heb net hardgelopen. Ik denk dat ik zo een paar uur ga werken. Wat gebeurt er met me?!
![]()
Hebben jullie nog leuke plannen morgen?
Succes!quote:Op zondag 29 april 2012 10:54 schreef morgane het volgende:
Ik liep al om half 9 vanmorgen rond met onze logeerhonden nu aan de scriptie! Morgen ff bij Oranjepop kijken denk ik
Het sporten weer oppakken klinkt dan inderdaad niet als een overbodige luxequote:Op zondag 29 april 2012 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, eng hč? Ik schrik ervan, maar merk dat sporten wel weer nodig is. Moest van de week een sprintje trekken en ging na een minuut bijna van m'n graat, stond vijf minuten uit te hijgen.
Morgen werken. Misschien daarna nog even naar Oranjepop, afhankelijk van het weer. Wat jij?
En kun je zo vrijblijvend bepalen om te gaan werken?
Dank jequote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Het sporten weer oppakken klinkt dan inderdaad niet als een overbodige luxe. Ik had de laatste jaren een gruwelijke hekel aan sporten, maar het hardlopen bevalt me eigenlijk wel
.
Mijn plannen zijn vergelijkbaar. Ik ga (denk ik) ook even werken en afhankelijk van het weer naar 't Goffertpark en/of Oranjepop.
Zolang er werk is (en dat is er nu wel) kan ik meer werken als ik wil. Of ik kan een beetje schuiven met m'n uren als het nodig is. Heel fijn!
Da's wel fijn qua werk dan, kun je als het nodig is ook wat extra beunen om liquiditeitsproblemen op te lossenquote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Het sporten weer oppakken klinkt dan inderdaad niet als een overbodige luxe. Ik had de laatste jaren een gruwelijke hekel aan sporten, maar het hardlopen bevalt me eigenlijk wel
.
Mijn plannen zijn vergelijkbaar. Ik ga (denk ik) ook even werken en afhankelijk van het weer naar 't Goffertpark en/of Oranjepop.
Zolang er werk is (en dat is er nu wel) kan ik meer werken als ik wil. Of ik kan een beetje schuiven met m'n uren als het nodig is. Heel fijn!
Ik heb voor het biologie team gelopen. Bellis perennis (a.k.a madeliefjequote:Op zaterdag 28 april 2012 07:49 schreef Californium het volgende:
gaat ook dadelijk....niet lopen (hij was te laat met aanmelden) gaat vanmiddag busje rijden voor ru/han team
voor welk team loop jij sam?
De eerste stap is weer gezet en vanaf nu zal het alleen maar beter gaanquote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel fijn qua werk dan, kun je als het nodig is ook wat extra beunen om liquiditeitsproblemen op te lossen.
Sporten was hard nodig inderdaad. Vandaag het begin, moet er nu weer het vervolg aan geven. Alle begin is lastig though... heb gigantisch pap in m'n benen en kon bij lange niet ga fatsoenlijk niveau halen. Ik zie vandaag dus maar als soort opwarmdag om weer een structuur te gaan kweken.
Leuk!quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb voor het biologie team gelopen. Bellis perennis (a.k.a madeliefje). Aan mij was de eer om de laatste etappe (nummer 25) te lopen. Was echt mooi, allemaal studenten op hun balkonnetjes met van die tuinslangen water over ons sproeien en met bier gooien
. Uiteindelijk 7.1 km in 34.14 gelopen
.
De eerste post in drie topics ofzo, en dan begint het met een Grammar nazi opmerkingquote:Op zondag 29 april 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
De beste dame heet Evy!
En er is eventueel ook nog een soortgelijk programma van Renate Wennemars te downloaden (gratis) met andere muziek en opbouw. Heb zelf met Evy gerend (ren nu zelf met eigen muziek), en weet niet hoe die van Wennemars is, maar heb er ook goede verhalen over gehoord. Ook dat de muziek wat leuker is
De kat is ook alweer de deur uit?quote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef Rituals het volgende:
Dan ken je mij nog niet. Misschien kun je je nog herinneren dat ik piano had gekocht die ik vervolgens nooit gebruikte?
En zo heb ik tal van voorbeelden helaas
.
Ook functioneer ik heel slecht onder moeten, ik doe dingen liever omdat ik ze wil, zoals nu. Ik weet dat het leven niet altijd zo in elkaar zit, maar ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen omdat ik ze wil en niet omdat ik ze moet
.
Neequote:
Zooltjes kun je dan toch ook weer ergens anders voor gebruiken?quote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef Californium het volgende:
En daarom doe ik het ook niet en vind ik het ook geen investering waard (dat is alles wat ik wilde zeggen hoor ) mocht ik ooit nog eens de loterij winnen...
Ohjaquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef Rituals het volgende:
Dan ken je mij nog niet. Misschien kun je je nog herinneren dat ik een piano had gekocht die ik vervolgens nooit gebruikte?
En zo heb ik tal van voorbeelden helaas
.
Ook functioneer ik heel slecht onder moeten, ik doe dingen liever omdat ik ze wil, zoals nu. Ik weet dat het leven niet altijd zo in elkaar zit, maar ik probeer zoveel mogelijk dingen te doen omdat ik ze wil en niet omdat ik ze moet
.
Zoals ik al zei ben ik het ook met je eensquote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ohja
Nouja, jij als medicus zou moeten weten (god wat een dooddoener) dat het wel echt impact kan hebben. Ik merkte het zelfs al op de loopband dat het zonder schoenen gewoon niet te doen was, en het was écht een verlichting toen ik ze wel had
Uiteindelijk gebruik ik ze nu ook gewoon om in te sporten, misschien wel niet het beste voor de schoenen, maar dan zijn ze de investering in ieder geval wel waard
Ik raad je echt aan om zo snel als mogelijk fatsoenlijke hardloopschoenen te kopen. Ik heb zelf ook een tijdje op tennisschoenen gelopen toen ik nog niet zo lang liep. Ik ben gelukkig op tijd overgestapt, maar omdat de demping die je nodig hebt in tennisschoenen mist kan je je knieën echt glorieus verknallen. Je hoeft niet per se dure hardloopschoenen te halen, je hebt ze al voor 40 euro ofzo (zelfs voor minder).quote:Op zondag 29 april 2012 20:00 schreef AMDB het volgende:
Door al jullie verhalen over hardlopen ook gelijk de schoenen maar weer aangetrokken. Was alweer anderhalve week geledenIk loop overigens op tennisschoenen volgens mij, iig prima om op hard te lopen. 50 euro voor een paar Asics. Loopt prima.
Net een rondje van 3,3 km gedaan dus. Loopt wel prettig, niet te lang, niet te kort. Kijken of ik 'm binnenkort twee keer kan lopen
Matig Mikkiequote:Op zondag 29 april 2012 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo Intouchables aan zetten, schijnt erg goed te zijn dus ben benieuwd
Whehe ik moest hier echt om gniffelenquote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff krijg ik een mailtje van de zus van de aanstaande bruid, om met haar, de moeder van IB + hun moeder + ander schoonzusje vogelhuisjes te gaan versieren op een zorgboerderij en daarna wat te gaan eten..
Ik haat vogelhuisjesik haat versieren en ik haat zorgboerderijen
Ik voel je hoor...ik vind het ook afschuwelijkquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk de edit die is pas lachwekkend
Maar gniffelen om het hele vogelhuisversier idee of mijn reactie op het geheel
Misschien kunnen we ook geitenwollensokken breien
En tuurlijk zo'n dag zal gezellig zijn, maar ga je een beetje 15 euro betalen om zo'n ding onder te kliederen en ik kan hem niet eens neerhangen hieren ik ben echt heel slecht in creatief zijn
quote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien kunnen we ook geitenwollensokken breien
Jullie gaan gewoon een lekker potje retards haten?quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom heb ik het vrijgezellenfeest van m'n broer mooi in eigen hand gehouden
Ah, decopatch is gewoon papier erop plakken, dat kan ik welquote:Gaat u liever uw eigen vogelhuisje pimpen? Met deze workshop leert u alles om zelf je vogelhuisje te pimpen met onder andere Decopatch, dé techniek van dit moment! Ook het vogelhuisje is inbegrepen, dus je hoeft zelf niets meer te regelen. Kosten per persoon: ¤ 15,00 v.a. 2 personen
Jij knipt alles scheef uit. Hopelijk hebben ze prikpennenquote:Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, decopatch is gewoon papier erop plakken, dat kan ik wel
gewoon binnen lopen op een feestje in een boerendorp will do the trickquote:Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat we het nu aanpassen naar bier drinken in de zorgboerderij jaSucces gegarandeerd
Nee joh die drinken ze zelf op...zó gek zijn ze dan ook weer nietquote:Op zondag 29 april 2012 21:51 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, dan kom je onder het bier terug, da's kudt
Ben jij wel eens op een boerenfeest geweest?quote:Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh die drinken ze zelf op...zó gek zijn ze dan ook weer niet
Vanmiddag nog....en het bier ging rechtstreeks de keel inquote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben jij wel eens op een boerenfeest geweest?Daar gooien ze met bier. En ze trekken elkaars shirts kapot
Waar wonen die boeren dan?quote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanmiddag nog....en het bier ging rechtstreeks de keel in
Ik zag wel wat brabantse biggen knorren met een sigaret.quote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanmiddag nog....en het bier ging rechtstreeks de keel in
Van die 'stoere kerels' die praten met hun peuk nog onderin hun mondhoekquote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag wel wat brabantse biggen knorren met een sigaret.
Nee dit was brabant...das natuurlijk veel gemoedelijkerquote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waar wonen die boeren dan?Bij ons in Drčččnthe ging het altijd door de lucht
nee boeren trienen die een pijpje bier leegslobberen onder het genot van een peukquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Van die 'stoere kerels' die praten met hun peuk nog onderin hun mondhoek
Kan je nog beter gaan buikdansenquote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff krijg ik een mailtje van de zus van de aanstaande bruid, om met haar, de moeder van IB + hun moeder + ander schoonzusje vogelhuisjes te gaan versieren op een zorgboerderij en daarna wat te gaan eten..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan je nog beter gaan buikdansen![]()
En dát is al een verschrikking, geloof me.
De bruid is een beetje wereldvreemd, zo is haar familie (de organisatie). Bruid wilde dan ook geen vrijgezellenfeest.quote:Op zondag 29 april 2012 23:11 schreef Mikkie het volgende:
Vogelhuisjes versieren als vrijgezellenfeest? Werkelijk, wat een gruwelijke hekel heeft de organisatie aan de bruid?
Ik heb het ook niet bedacht, ze is zelf wel behoorlijk crea bea dus het is voor haar wel passend denk ik. En net in het begin had ik ook echt zoiets van WHAT THE FUCKquote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Mikkie het volgende:
En dan gaan ze in plaats daarvan dít doen? Dan kun je nog zo wereldvreemd zijn, maar vogelhuisjes knutselen? Ik heb er gewoon echt geen woorden voor. Ik zou acuut de uitnodiging voor de bruiloft intrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |