Jij knipt alles scheef uit. Hopelijk hebben ze prikpennenquote:Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, decopatch is gewoon papier erop plakken, dat kan ik wel
gewoon binnen lopen op een feestje in een boerendorp will do the trickquote:Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat we het nu aanpassen naar bier drinken in de zorgboerderij jaSucces gegarandeerd
Nee joh die drinken ze zelf op...zó gek zijn ze dan ook weer nietquote:Op zondag 29 april 2012 21:51 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, dan kom je onder het bier terug, da's kudt
Ben jij wel eens op een boerenfeest geweest?quote:Op zondag 29 april 2012 21:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh die drinken ze zelf op...zó gek zijn ze dan ook weer niet
Vanmiddag nog....en het bier ging rechtstreeks de keel inquote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben jij wel eens op een boerenfeest geweest?Daar gooien ze met bier. En ze trekken elkaars shirts kapot
Waar wonen die boeren dan?quote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanmiddag nog....en het bier ging rechtstreeks de keel in
Ik zag wel wat brabantse biggen knorren met een sigaret.quote:Op zondag 29 april 2012 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanmiddag nog....en het bier ging rechtstreeks de keel in
Van die 'stoere kerels' die praten met hun peuk nog onderin hun mondhoekquote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag wel wat brabantse biggen knorren met een sigaret.
Nee dit was brabant...das natuurlijk veel gemoedelijkerquote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waar wonen die boeren dan?Bij ons in Drèèènthe ging het altijd door de lucht
nee boeren trienen die een pijpje bier leegslobberen onder het genot van een peukquote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Van die 'stoere kerels' die praten met hun peuk nog onderin hun mondhoek
Kan je nog beter gaan buikdansenquote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff krijg ik een mailtje van de zus van de aanstaande bruid, om met haar, de moeder van IB + hun moeder + ander schoonzusje vogelhuisjes te gaan versieren op een zorgboerderij en daarna wat te gaan eten..
Ik haat vogelhuisjesik haat versieren en ik haat zorgboerderijen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan je nog beter gaan buikdansen![]()
En dát is al een verschrikking, geloof me.
De bruid is een beetje wereldvreemd, zo is haar familie (de organisatie). Bruid wilde dan ook geen vrijgezellenfeest.quote:Op zondag 29 april 2012 23:11 schreef Mikkie het volgende:
Vogelhuisjes versieren als vrijgezellenfeest? Werkelijk, wat een gruwelijke hekel heeft de organisatie aan de bruid?
Ik heb het ook niet bedacht, ze is zelf wel behoorlijk crea bea dus het is voor haar wel passend denk ik. En net in het begin had ik ook echt zoiets van WHAT THE FUCKquote:Op zondag 29 april 2012 23:25 schreef Mikkie het volgende:
En dan gaan ze in plaats daarvan dít doen? Dan kun je nog zo wereldvreemd zijn, maar vogelhuisjes knutselen? Ik heb er gewoon echt geen woorden voor. Ik zou acuut de uitnodiging voor de bruiloft intrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |