Ik raad je echt aan om zo snel als mogelijk fatsoenlijke hardloopschoenen te kopen. Ik heb zelf ook een tijdje op tennisschoenen gelopen toen ik nog niet zo lang liep. Ik ben gelukkig op tijd overgestapt, maar omdat de demping die je nodig hebt in tennisschoenen mist kan je je knieën echt glorieus verknallen. Je hoeft niet per se dure hardloopschoenen te halen, je hebt ze al voor 40 euro ofzo (zelfs voor minder).quote:Op zondag 29 april 2012 20:00 schreef AMDB het volgende:
Door al jullie verhalen over hardlopen ook gelijk de schoenen maar weer aangetrokken. Was alweer anderhalve week geledenIk loop overigens op tennisschoenen volgens mij, iig prima om op hard te lopen. 50 euro voor een paar Asics. Loopt prima.
Net een rondje van 3,3 km gedaan dus. Loopt wel prettig, niet te lang, niet te kort. Kijken of ik 'm binnenkort twee keer kan lopen
Matig Mikkiequote:Op zondag 29 april 2012 20:33 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo Intouchables aan zetten, schijnt erg goed te zijn dus ben benieuwd
Whehe ik moest hier echt om gniffelenquote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff krijg ik een mailtje van de zus van de aanstaande bruid, om met haar, de moeder van IB + hun moeder + ander schoonzusje vogelhuisjes te gaan versieren op een zorgboerderij en daarna wat te gaan eten..
Ik haat vogelhuisjesik haat versieren en ik haat zorgboerderijen
Ik voel je hoor...ik vind het ook afschuwelijkquote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk de edit die is pas lachwekkend
Maar gniffelen om het hele vogelhuisversier idee of mijn reactie op het geheel
Misschien kunnen we ook geitenwollensokken breien
En tuurlijk zo'n dag zal gezellig zijn, maar ga je een beetje 15 euro betalen om zo'n ding onder te kliederen en ik kan hem niet eens neerhangen hieren ik ben echt heel slecht in creatief zijn
quote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik haat vogelhuisjesik haat versieren en ik haat zorgboerderijen
quote:Op zondag 29 april 2012 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien kunnen we ook geitenwollensokken breien
Jullie gaan gewoon een lekker potje retards haten?quote:Op zondag 29 april 2012 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarom heb ik het vrijgezellenfeest van m'n broer mooi in eigen hand gehouden
Ah, decopatch is gewoon papier erop plakken, dat kan ik welquote:Gaat u liever uw eigen vogelhuisje pimpen? Met deze workshop leert u alles om zelf je vogelhuisje te pimpen met onder andere Decopatch, dé techniek van dit moment! Ook het vogelhuisje is inbegrepen, dus je hoeft zelf niets meer te regelen. Kosten per persoon: ¤ 15,00 v.a. 2 personen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |