quote:
Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef HostiMeister het volgende:[..]
Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word alleen schijtziek van allemaal die ego'tjes in Den Haag. Politici zijn een bepaald slag mensen en ik acht het gros ervan incompetent om een land leiding te bieden. Het hele systeem is stuk en ik zeg dat die shit moet branden om plek te maken voor iets nieuws.
Godwin, kom er maar in.
Maar daarvoor zit het te veel vastgeroest en te vol met nieuwe ego's die zichzelf naar boven willen ellebogen, zodat ze daar het mannetje uit kunnen hangen en salaris op kunnen strijken.
Geen enkele partij is in staat zich aan z'n woord te houden, en dat wringt. Dat maakt dat ik ook met moeite ga stemmen: ik vind dat ik 't wel moet doen maar echt ergens achter staan, nee, dat niet.
En over het inhoudelijke stuk: er wordt inderdaad veel geld weggegooid. Ik noem een JSF. Wat vooral eens geleerd moet worden is dat je bezuinigt door minder uit te geven, niet door meer te cashen. En ja, dat doet pijn. Daar gaan we jarenlang last van hebben, maar als zo'n HRA ofzo eraf gaat wordt het geheel wel wat gezonden en transparanter. Onze economie is nu gewoon een luchtbel.