Misschien komt er wel bier, worst en lederen kleine broekjes aan te pas?quote:
Koop voor mij een wapen op een wapenbeurs.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef Meesterchef het volgende:
![]()
Schwarma ik kan de 12e niet, zit dan nog in de VS.
ook leuk :pquote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef Meesterchef het volgende:
![]()
Schwarma ik kan de 12e niet, zit dan nog in de VS.
Biertje.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:43 schreef Difficult het volgende:
Probleem!
Ben moe en slapen zou geen overbodige luxe zijn
Maar morgen is me enige vrije dag dus wil vanavond eigenlijk een biertje gaan drinken
What to do
Gaat Mikkie de filmindustrie in?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier op de hoogte wat het verschil tussen class 4 en class 10 is Micro SD-kaartjes? Ik ben er helemaal niet in thuis maar moet een grote kaart hebben om video op weg te schrijven. Kan natuurlijk wel op tweakers kijken voor de pricewatch, maar een beetje achtergrondinfo is niet verkeerd
Heeft ie zen Bimmert al ingeruild voor een busje dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gaat Mikkie de filmindustrie in?Beeldverslagen van een smulrolfestijn enzo?
Voor elke klus!quote:
Jeej!quote:Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, ik heb m'n eerste mastervak gehaald
Was dan ook wel heel erg simpel, heb er in totaal zo'n 4 uur in gestoken denk ik, maar toch
Ah ok, thanks. Ik zit op 30fps max geloof ik, maar da's ook zat. Voor die paar euro meer zoek ik dan denk ik wel een goede class 10. Kingston en Sandisk zijn wel prima, toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Class 4 is een stuk trager dan Class 10. Schrijfsnelheid is dan minder. Voor mijn GoPro heb ik echt een Class 10 nodig als ik op 720P HD 60FPS film.
Schandalig dat je daar ECT voor krijgtquote:Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, ik heb m'n eerste mastervak gehaald
Was dan ook wel heel erg simpel, heb er in totaal zo'n 4 uur in gestoken denk ik, maar toch
om te filmen heb je 10 nodig idd, en voor sommige goede fototoestellen werkt 4 al niet omdat de schrijfsnelheid te langzaam isquote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah ok, thanks. Ik zit op 30fps max geloof ik, maar da's ook zat. Voor die paar euro meer zoek ik dan denk ik wel een goede class 10. Kingston en Sandisk zijn wel prima, toch?
[..]
Schandalig dat je daar ECT voor krijgt
Maar oh zo lekker voor jezelf
Thanks voor de info!quote:Op zondag 22 april 2012 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
om te filmen heb je 10 nodig idd, en voor sommige goede fototoestellen werkt 4 al niet omdat de schrijfsnelheid te langzaam is
Jaja, dat verhaal van laatst was helemaal geen fantasie, maar de werkelijkheid hèquote:Op maandag 23 april 2012 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Sup bitches. Weer een nieuwe week. Vanaf vrijdag ff paar daagjes vrij![]()
Nu ff lekker aanin de bak
Jajajajajaja!
Maar ze pakken al het geld van de armen en de rijken en niemand heeft geld en de economie enzulks!!! zomg.quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eerlijk gezegd interesseert het me geen fuck en is dat juist wat me tegen staatwant het zou me wel moeten interesseren
Met een beetje pech duurt het hele proces weer zo lang dat we die Triple A status kwijt zijn, wat ons dan weer meer geld gaat kosten, wat ik zo las. Dan moet er nóg meer bezuinigd worden. Mooie actie, Wildersquote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Laysa het volgende:
nah...wat mensen in hun euforie vergeten is dat er toch bezuinigd moet gaan worden. links of rechtsom...dus er zal uiteindelijk weinig veranderen vl....
Triple A status hangt niet zozeer af van de bezuinigingen of overheidsschuld. Maar vooral van onze geweldig grote hypotheekschuld.quote:Op maandag 23 april 2012 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Met een beetje pech duurt het hele proces weer zo lang dat we die Triple A status kwijt zijn, wat ons dan weer meer geld gaat kosten, wat ik zo las. Dan moet er nóg meer bezuinigd worden. Mooie actie, Wilders
En hoe zou die veranderen bij de onderhandelingen? Ofwel: waarom zouden de gefaalde Catshuisonderhandelingen dan invloed hebben op de status?quote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Triple A status hangt niet zozeer af van de bezuinigingen of overheidsschuld. Maar vooral van onze geweldig grote hypotheekschuld.
Da's makkelijker gezegd dan gedaan hèquote:Op maandag 23 april 2012 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Meh, gewoon geld uitgeven. Allemaal die munten moeten rollen en dan voornamelijk naar punten die het een en ander stimuleren. Niet richting allerlei debiele intergratie potjes en ouwe lullen die niet meer kunnen werken.
Weinig, tenzij vergaande snel van kracht wordende ingrepen in de hypotheekrenteaftrek.quote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En hoe zou die veranderen bij de onderhandelingen? Ofwel: waarom zouden de gefaalde Catshuisonderhandelingen dan invloed hebben op de status?
Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word alleen schijtziek van allemaal die ego'tjes in Den Haag. Politici zijn een bepaald slag mensen en ik acht het gros ervan incompetent om een land leiding te bieden. Het hele systeem is stuk en ik zeg dat die shit moet branden om plek te maken voor iets nieuws.quote:Op maandag 23 april 2012 12:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Da's makkelijker gezegd dan gedaan hè
Alhoewel er wat mij betreft eens goed gekeken mag worden naar een fatsoenlijke oplossing voor de HRA, en de ontwikkelingshulp ook wel wat minder mag. Daarnaast ga ik toch geen profijt meer hebben van de AOW en dat soort shit, maar betaal ik er wel voor. Dat mag dus ook wel aangepast worden
Wel lekker warm...ben ik wel aan toequote:Op maandag 23 april 2012 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon de hele wereld in de hens. Burn this motherfucker down. Recht van de sterkste, Mad Max style.
Of ga ik nou te fur?
Ik snap wel helemaal wat je bedoelt. Soms is dat hele conspiracy denken ook niet zo moeilijk, het lijkt echt net of die lui allemaal mooi het handje boven het hoofd houden, en ondertussen poppenkastje spelenquote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word alleen schijtziek van allemaal die ego'tjes in Den Haag. Politici zijn een bepaald slag mensen en ik acht het gros ervan incompetent om een land leiding te bieden. Het hele systeem is stuk en ik zeg dat die shit moet branden om plek te maken voor iets nieuws.
Godwin, kom er maar in.
Dat was ook een grote ego-bal. Alles ging om Pimmetje en dan maar lullen als brugman, maar concrete oplossingen ho maar. Zelfs met Pim had die hele LPF het niet langer volgehouden dan een periode.quote:Op maandag 23 april 2012 12:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik snap wel helemaal wat je bedoelt. Soms is dat hele conspiracy denken ook niet zo moeilijk, het lijkt echt net of die lui allemaal mooi het handje boven het hoofd houden, en ondertussen poppenkastje spelen
Ben wat dat betreft wel benieuwd wat er gebeurt zou zijn als Pim ooit aan de macht was gekomen. Want ondanks zijn soms wat lompe uitspraken leek dat wel een persoon die op een juiste manier structureel nadacht.
Duurde even voor ik 'm teruggevonden had, maar lees deze om te zien waar mijn bewering op gebaseerd is:quote:Op maandag 23 april 2012 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Maar het gaat om het geheel van de uitstaande leningen en de kans dat deze terugbetaald worden toch?
Dus op het moment dat de overheid niet voldoende bezuinigt stijgt de hoeveelheid overheidsleningen, en wordt dientengevolge de kans dat ze terugbetalen groter.
De hypotheken zijn toch geen overheidsleningen, dus dan komt de waardering van het land toch niet in het gedrang?
Ah, ja, die cijfers. Nouja, ik zie het nog steeds als een samenvalling van het een en ander, maar de hypotheken hebben dan inderdaad wel redelijke invloedquote:Op maandag 23 april 2012 13:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Duurde even voor ik 'm teruggevonden had, maar lees deze om te zien waar mijn bewering op gebaseerd is:
http://online.wsj.com/art(...)l?mod=europe_opinion
Ik moet nog wel zoeken naar boeken. Nog steeds geen onderwerp. Jij?quote:
Ja ik ga er zo heen. Moet eerst even langs de bank. Laat maar weten of en hoe laat je d'r bent.quote:Op maandag 23 april 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moet nog wel zoeken naar boeken. Nog steeds geen onderwerp. Jij?
Ik denk rond half vier.quote:Op maandag 23 april 2012 14:22 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja ik ga er zo heen. Moet eerst even langs de bank. Laat maar weten of en hoe laat je d'r bent.
Eerst opruimen...en schoonmaken doen we eigenlijk elke week wel goedquote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ook schoonmaakwoede? Of alleen opruimkolder
Maar daarvoor zit het te veel vastgeroest en te vol met nieuwe ego's die zichzelf naar boven willen ellebogen, zodat ze daar het mannetje uit kunnen hangen en salaris op kunnen strijken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word alleen schijtziek van allemaal die ego'tjes in Den Haag. Politici zijn een bepaald slag mensen en ik acht het gros ervan incompetent om een land leiding te bieden. Het hele systeem is stuk en ik zeg dat die shit moet branden om plek te maken voor iets nieuws.
Godwin, kom er maar in.
Ik ook! Iets met scriptie-ontwijkend gedrag.. Maar mag ook wel weer eensquote:
Vergeet niet dat Nederland ook een berg werkgelegenheid en inkomsten uit de JSF haalt. Een deel daarvan (Stork/Fokker) wordt hier beschreven:quote:
piefpafpoefquote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand schiet me neer... ecologie is echt stervenssaai.
quote:Op maandag 23 april 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
piefpafpoef
En nu ook niet meer terugkomen dan
Alles waarin je niet alles voor jezelf hebt is een afrader.quote:Op maandag 23 april 2012 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de sshn kansen van iemand die sinds november 09 ingeschreven staat? ik heb er geen verstand van, jullie wel volgens mijen welke complexen zijn absolute afraders/aanraders? mn zusje is er eindelijk aan toe om eens te kijken wat de mogelijkheden zijn
Ben opgestaan uit de doodquote:Op maandag 23 april 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
piefpafpoef
En nu ook niet meer terugkomen dan
quote:Op maandag 23 april 2012 18:45 schreef Difficult het volgende:
Ontslag genomen ;x beetje meer druk op de ketel voor mezelf
* Laysa gooit Samthethingus bij Hosti naar binnenquote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ben immuun voor alles, kom maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |