Misschien komt er wel bier, worst en lederen kleine broekjes aan te pas?quote:
Koop voor mij een wapen op een wapenbeurs.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef Meesterchef het volgende:
![]()
Schwarma ik kan de 12e niet, zit dan nog in de VS.
ook leuk :pquote:Op donderdag 19 april 2012 14:02 schreef Meesterchef het volgende:
![]()
Schwarma ik kan de 12e niet, zit dan nog in de VS.
Biertje.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:43 schreef Difficult het volgende:
Probleem!
Ben moe en slapen zou geen overbodige luxe zijn
Maar morgen is me enige vrije dag dus wil vanavond eigenlijk een biertje gaan drinken
What to do
Gaat Mikkie de filmindustrie in?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Iemand hier op de hoogte wat het verschil tussen class 4 en class 10 is Micro SD-kaartjes? Ik ben er helemaal niet in thuis maar moet een grote kaart hebben om video op weg te schrijven. Kan natuurlijk wel op tweakers kijken voor de pricewatch, maar een beetje achtergrondinfo is niet verkeerd
Heeft ie zen Bimmert al ingeruild voor een busje dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gaat Mikkie de filmindustrie in?Beeldverslagen van een smulrolfestijn enzo?
Voor elke klus!quote:
Jeej!quote:Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, ik heb m'n eerste mastervak gehaald
Was dan ook wel heel erg simpel, heb er in totaal zo'n 4 uur in gestoken denk ik, maar toch
Ah ok, thanks. Ik zit op 30fps max geloof ik, maar da's ook zat. Voor die paar euro meer zoek ik dan denk ik wel een goede class 10. Kingston en Sandisk zijn wel prima, toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Class 4 is een stuk trager dan Class 10. Schrijfsnelheid is dan minder. Voor mijn GoPro heb ik echt een Class 10 nodig als ik op 720P HD 60FPS film.
Schandalig dat je daar ECT voor krijgtquote:Op zondag 22 april 2012 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, ik heb m'n eerste mastervak gehaald
Was dan ook wel heel erg simpel, heb er in totaal zo'n 4 uur in gestoken denk ik, maar toch
om te filmen heb je 10 nodig idd, en voor sommige goede fototoestellen werkt 4 al niet omdat de schrijfsnelheid te langzaam isquote:Op zondag 22 april 2012 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah ok, thanks. Ik zit op 30fps max geloof ik, maar da's ook zat. Voor die paar euro meer zoek ik dan denk ik wel een goede class 10. Kingston en Sandisk zijn wel prima, toch?
[..]
Schandalig dat je daar ECT voor krijgt
Maar oh zo lekker voor jezelf
Thanks voor de info!quote:Op zondag 22 april 2012 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
om te filmen heb je 10 nodig idd, en voor sommige goede fototoestellen werkt 4 al niet omdat de schrijfsnelheid te langzaam is
Jaja, dat verhaal van laatst was helemaal geen fantasie, maar de werkelijkheid hèquote:Op maandag 23 april 2012 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Sup bitches. Weer een nieuwe week. Vanaf vrijdag ff paar daagjes vrij![]()
Nu ff lekker aanin de bak
Jajajajajaja!
Maar ze pakken al het geld van de armen en de rijken en niemand heeft geld en de economie enzulks!!! zomg.quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eerlijk gezegd interesseert het me geen fuck en is dat juist wat me tegen staatwant het zou me wel moeten interesseren
Met een beetje pech duurt het hele proces weer zo lang dat we die Triple A status kwijt zijn, wat ons dan weer meer geld gaat kosten, wat ik zo las. Dan moet er nóg meer bezuinigd worden. Mooie actie, Wildersquote:Op maandag 23 april 2012 12:26 schreef Laysa het volgende:
nah...wat mensen in hun euforie vergeten is dat er toch bezuinigd moet gaan worden. links of rechtsom...dus er zal uiteindelijk weinig veranderen vl....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |