Maar daarvoor zit het te veel vastgeroest en te vol met nieuwe ego's die zichzelf naar boven willen ellebogen, zodat ze daar het mannetje uit kunnen hangen en salaris op kunnen strijken.quote:Op maandag 23 april 2012 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word alleen schijtziek van allemaal die ego'tjes in Den Haag. Politici zijn een bepaald slag mensen en ik acht het gros ervan incompetent om een land leiding te bieden. Het hele systeem is stuk en ik zeg dat die shit moet branden om plek te maken voor iets nieuws.
Godwin, kom er maar in.
Ik ook! Iets met scriptie-ontwijkend gedrag.. Maar mag ook wel weer eensquote:
Vergeet niet dat Nederland ook een berg werkgelegenheid en inkomsten uit de JSF haalt. Een deel daarvan (Stork/Fokker) wordt hier beschreven:quote:
piefpafpoefquote:Op maandag 23 april 2012 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand schiet me neer... ecologie is echt stervenssaai.
quote:Op maandag 23 april 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
piefpafpoef
En nu ook niet meer terugkomen dan
Alles waarin je niet alles voor jezelf hebt is een afrader.quote:Op maandag 23 april 2012 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de sshn kansen van iemand die sinds november 09 ingeschreven staat? ik heb er geen verstand van, jullie wel volgens mijen welke complexen zijn absolute afraders/aanraders? mn zusje is er eindelijk aan toe om eens te kijken wat de mogelijkheden zijn
Ben opgestaan uit de doodquote:Op maandag 23 april 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
piefpafpoef
En nu ook niet meer terugkomen dan
quote:Op maandag 23 april 2012 18:45 schreef Difficult het volgende:
Ontslag genomen ;x beetje meer druk op de ketel voor mezelf
* Laysa gooit Samthethingus bij Hosti naar binnenquote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ben immuun voor alles, kom maar op
Dus ook minder geld verdiendquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de sshn kansen van iemand die sinds november 09 ingeschreven staat? ik heb er geen verstand van, jullie wel volgens mijen welke complexen zijn absolute afraders/aanraders? mn zusje is er eindelijk aan toe om eens te kijken wat de mogelijkheden zijn
Omdat als je ergens woont je niet je buurman z'n scheten wil kunnen horen als alle deuren dicht zitten.quote:
De kamers waar ik in Hoogeveld ben geweest kon je een fucking bom afsteken en dat hoorden de buren niet eens. Maar goed, zal wel aan mij liggen dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat als je ergens woont je niet je buurman z'n scheten wil kunnen horen als alle deuren dicht zitten.
In ieder geval, ik wil dat niet kunnen horen
Sorry sorry sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogeveld valt volgens mij wel meequote:Op dinsdag 24 april 2012 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry![]()
(Dan nog vond ik Hoogeveld niet eens zo gehorig tenzij ze op de gang aan het rausen waren)
Weer? WEER?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:00 schreef Mikkie het volgende:
Waarmee verwarde je Hoogveld dan, Hosti? Ik dacht dat je gewoon weer uit je nek zat te kletsen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weer? WEER?
Nou euhm met die ene, proosdij?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa gooit Samthethingus bij Hosti naar binnen
Die tweepersoons dingen hebben dat wel, eenpersoons ben ik volgens mij nog nooit (bewust) geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]Daar is niks mis mee inderdaad. Beste grote hokken nog, iets van 25 m² ofzo, eigen keukentje. Alleen jammer dat het geen gescheiden kamers zijn, maar als dat het enige bezwaar is...
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]gewoon uit mijn buurt blijven, jochie
Bij Hosti verdwijnen er meer mensen dan in de bermuda driekhoek.quote:
Lol, ik vraag maar niet verderquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij Hosti verdwijnen er meer mensen dan in de bermuda driekhoek.
Hier Californicum, kende je haar al? Bizar verhaalquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Californium het volgende:
Klaar met labwerk vandaag...nu zo maar eens bedenken wat to eat...
Die heeft een kut hoofd zeg. Als die een poging waagt om te tongzoenen met een kettingzaag wordt ie er alleen maar knapper van.quote:
quote:
Hoe lang heb jij je uit eik al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |