Hoe is mijn naam?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo straks even langs de bieb! Posten van de iPad! Lausanne is maar modern!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:09 schreef Rituals het volgende:
Een iPad, wat tof! Veel plezier ermee!
Ik krijg geld terug van de SSHN.
Ik heb m'n vorige blok gehaald.
Ik heb m'n tentamen van vandaag gehaald.
Ik heb vakantie.
Hoe gaat het met jullie?![]()
quote:
neuh....ik moet alles wat langer aankijken en anders weer ophogen. Ze hebben ook een beetje het vermoeden dat alle stress er uit aan het komen is...En daar heb ik nu net geen zin inquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:12 schreef Rituals het volgende:
[..]. Hoe gaat het met jou? Voel je je weer iets beter dan vorige week?
Wat rot! Kan me voorstellen dat de afgelopen tijd veel stress heeft opgeleverd en het is misschien maar goed dat die er een keer uitkomt. Hopelijk voel je je daardoor binnenkort wat beter!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh....ik moet alles wat langer aankijken en anders weer ophogen. Ze hebben ook een beetje het vermoeden dat alle stress er uit aan het komen is...En daar heb ik nu net geen zin in
Ik wil gewoon wat meer energie hebben...en geen zin om te wachten op laterquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat rot! Kan me voorstellen dat de afgelopen tijd veel stress heeft opgeleverd en het is misschien maar goed dat die er een keer uitkomt. Hopelijk voel je je daardoor binnenkort wat beter!![]()
Al begrijp ik goed dat je er nu helemaal niet op zit te wachten.
Begrijpelijk!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wat meer energie hebben...en geen zin om te wachten op later
IB heeft wel een puntquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
wij moeten 40 euro bij betalen.. Vind ik nog best veel voor 3 maanden..
Maar aan de andere kant zegt IB ook van die andere mensen werkte allebei fulltime dus waren er niet veel. En wij hebben nu alleen de winter berekend gekregen dus we hebben in de "zomer" nog niet kunnen "sparen" voor de winter
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:09 schreef Rituals het volgende:
Een iPad, wat tof! Veel plezier ermee!
Ik krijg geld terug van de SSHN.
Ik heb m'n vorige blok gehaald.
Ik heb m'n tentamen van vandaag gehaald.
Ik heb vakantie.
Hoe gaat het met jullie?![]()
Sparen....of zeg ik nu iets heel raarsquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
IB heeft wel een punt. Ik krijg ¤190 terug! Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
![]()
Ik vermoed dat dat ook gaat gebeurenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sparen....of zeg ik nu iets heel raars
precies....dan kan je er dan wat leuks mee doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat ook gaat gebeuren. Dan kan ik het deze zomer gebruiken voor de vakantie
.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
precies....dan kan je er dan wat leuks mee doen
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 27 april 2012 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben zo'n 120 euro aan elektra gebruikt in twee maanden, vraag me af of dat veel is of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |