Ga je GoT kijkenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef Mikkie het volgende:
Niggah what?!
Al een tijdje. Het werd me verboden om Rinus of Jos van Oss te nemen
Fan van hem?quote:Sex Tape
In 2006, Diamond directed and released his own sex tape Screeched - Saved by the smell
http://en.wikipedia.org/wiki/Dustin_Diamond
+1 voor sterf met een gezwel aan je kontgat.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb zojuist een hartgrondige haat ontwikkeld voor psychologenvrouwtjes
Kom ik vier minuten te laat de collegezaal in, zegt ieder dom mokkel waarnaast een tas stond 'nee, die is bezet'.
Sterf met een gezwel aan je kontgat, domme hoer
Hoi. Dat maakt niet zoveel uit. Als ik bovenop een onzichtbaar persoon ga zitten is dat eerder jouw probleem dan de mijne. En ik ben een ouderwets manneke. Ik sla al vrouwen sinds 1590. Nou opbokken trut en gaan zitten.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:58 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb zojuist een hartgrondige haat ontwikkeld voor psychologenvrouwtjes
Kom ik vier minuten te laat de collegezaal in, zegt ieder dom mokkel waarnaast een tas stond 'nee, die is bezet'.
Sterf met een gezwel aan je kontgat, domme hoer
Nee dat is nooit een argumentquote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat zal dr leren
Maar als je zelf op tijd was geweest had het natuurlijk ook wel gescheeld
Als je een beetje fanboy bent.... de derde akte... gewoon vetquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Goed om te horen. Vrienden van me gaan morgen maar dan kan ik niet, binnenkort dus maar eens fixen.
Dat zit he-le-maal snorquote:Op vrijdag 27 april 2012 00:58 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah, fanboy ben ik eigenlijk helemaal niet. Ik ga voor de actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |