Dan moet je niet gaan posten op Fok...hup hup aan de slagquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:34 schreef Meesterchef het volgende:
Geld aan SSHN overmaken![]()
Scriptie![]()
Weinig tijd, veel nog te doen
Klopt ook weerquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Rituals het volgende:
Aaww![]()
. Ook nog wat leuke dingen in het vooruitzicht? Bruiloft in Amerika bijvoorbeeld!
Ben hard bezig hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan posten op Fok...hup hup aan de slag
Niet legaal! Bel de 5-0, switch on the bitches!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
OKe, blijkbaar is er hiervoor een feestje aan de gang met muziek uit professionele speakers en alles en kneuzen die op het verhuurbusje gaan staan enzo.. Vraag me af hoe legaal dat is
En een briefje in de bus zou dan ook wel netjes zijn geweest want de helft lijkt iedere keer hier naarhet gebouw te lopen.
O ja? Heeft me nooit geboeid! Is dat wat?quote:
Goed zo!quote:Op zondag 29 april 2012 10:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga mezelf zo maar eens motiveren om te gaan sporten. M'n weekenddag, wat doe ik?!
Ja, eng hè? Ik schrik ervan, maar merk dat sporten wel weer nodig is. Moest van de week een sprintje trekken en ging na een minuut bijna van m'n graat, stond vijf minuten uit te hijgenquote:Op zondag 29 april 2012 10:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Ik heb net hardgelopen. Ik denk dat ik zo een paar uur ga werken. Wat gebeurt er met me?!
![]()
Hebben jullie nog leuke plannen morgen?
Succes!quote:Op zondag 29 april 2012 10:54 schreef morgane het volgende:
Ik liep al om half 9 vanmorgen rond met onze logeerhonden nu aan de scriptie! Morgen ff bij Oranjepop kijken denk ik
Het sporten weer oppakken klinkt dan inderdaad niet als een overbodige luxequote:Op zondag 29 april 2012 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, eng hè? Ik schrik ervan, maar merk dat sporten wel weer nodig is. Moest van de week een sprintje trekken en ging na een minuut bijna van m'n graat, stond vijf minuten uit te hijgen.
Morgen werken. Misschien daarna nog even naar Oranjepop, afhankelijk van het weer. Wat jij?
En kun je zo vrijblijvend bepalen om te gaan werken?
Dank jequote:Op zondag 29 april 2012 11:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Het sporten weer oppakken klinkt dan inderdaad niet als een overbodige luxe. Ik had de laatste jaren een gruwelijke hekel aan sporten, maar het hardlopen bevalt me eigenlijk wel
.
Mijn plannen zijn vergelijkbaar. Ik ga (denk ik) ook even werken en afhankelijk van het weer naar 't Goffertpark en/of Oranjepop.
Zolang er werk is (en dat is er nu wel) kan ik meer werken als ik wil. Of ik kan een beetje schuiven met m'n uren als het nodig is. Heel fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |