jammer, wel grappigquote:Op donderdag 19 april 2012 09:42 schreef ArtistA het volgende:
[ [url=http://i.imgur.com/BFe81.jpg
i.imgur.com]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef whY... het volgende:
Dit filmpje is gevuld met werkelijk alles, humor, schaamte, gekkigheid en zelfs muziek! Hahaha ouwe tijden
Heeey Roeland Goosen!! Alles goed pik??quote:Op donderdag 19 april 2012 08:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:29 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
Heeey Roeland Goosen!! Alles goed pik??
neequote:
Zaaiquote:Op donderdag 19 april 2012 01:45 schreef whY... het volgende:
Dit filmpje is gevuld met werkelijk alles, humor, schaamte, gekkigheid en zelfs muziek! Hahaha ouwe tijden
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:46 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
Snap je het niet? Ik wil wel een paar 'ragefaces' erop gooien zodat het grappiger is.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 08:31 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]
Een echte YouTube held is geboren zoek even op ze kanaal: mijn muziekje ik ging helemaal stuk van het lachenquote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ik was wat aan het zoeken over elektrisch roken op youtube en kwam dit tegen:
Ik moest wel even in de lach schieten op de manier hoe deze man het allemaal brengt![]()
Verder was het wel informatief btw
neequote:Op donderdag 19 april 2012 18:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snap je het niet? Ik wil wel een paar 'ragefaces' erop gooien zodat het grappiger is.
Ik mag van YouTube geen bestaande muziekjes meer gebruiken. Nou, dan maak ik zelf wel een muziekje.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Een echte YouTube held is geboren zoek even op ze kanaal: mijn muziekje ik ging helemaal stuk van het lachen!
Dit dus. Heb niet echt een idee wat er vooraf gebeurd is, maar als mijn kind mijn kat zo slaat en mijn kat reageert zo terug, kan ik er echt alleen maar om lachen.quote:
quote:
Ik bepaal dat het een aardbei is.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen zelf bepalen wat het is.
Je moeder die een queefje laatquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Gekke Christelijke mensen in America...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef 1299 het volgende:
Dat is toch zo'n messias idioot in America?
Rookmachine.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:
Klassiekerquote:
Haha, dat stuk op 08:45 wanneer hij shit in het Nederlands gaat zeggenquote:
Ik plak ze altijd tegen m'n aarsje aan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Kakpizza het volgende:
Als je ballen tegen je zij plakken
[ afbeelding ]
boss walkquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Ministry of Silly Walksquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spreken in tongen gebeurt ook bij genoeg Nederlandse kerken van oa. de pinkstergemeente hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gekke Christelijke mensen in America...
Net zoals 'speaking in tongues', ook zoiets belachelijks
Kan verdomme dat filmpje niet vinden met die samenvatting van al die stomme Christelijke show hoogtepunten...
Echt? Nou dan kunnen we weer trots zijn op Nederland...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat spreken in tongen gebeurt ook bij genoeg Nederlandse kerken van oa. de pinkstergemeente hoor.
quote:
Die is 36 jaar oud, soort Bart de Graaffquote:
Deed mij denken aan dit filmpjequote:
Holy shit!quote:
Improv Everywherequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Deed mij denken aan dit filmpje
"MOM! Come here, there's a black guy down here!"![]()
Ook goed:
Taco Bell is een popula- laat maar.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Taco Bell is een popula- laat maar.
Ik ga geen grappen uitleggen.
ik snap de "grap"" ook wel maar ik ben gewoon benieuwd wat voor bijzonders er vandaag isquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Taco Bell is een popula- laat maar.
Ik ga geen grappen uitleggen.
Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik snap de "grap"" ook wel maar ik ben gewoon benieuwd wat voor bijzonders er vandaag is
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:38 schreef Dven het volgende:
Gezocht: Cartoon van die kip die in de supermarkt steeds eieren gaat halen omdat hij anders geslacht wordt
Wat Taco Bell bedoelde, was dat ze hoe dan ook een shitload money maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik snap de "grap"" ook wel maar ik ben gewoon benieuwd wat voor bijzonders er vandaag is
Het was 4/20. Dat was de grap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef wuuht het volgende:
[..]
Zet deze link er dan ook even bij: http://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)quote:
Haha.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ik was wat aan het zoeken over elektrisch roken op youtube en kwam dit tegen:
Ik moest wel even in de lach schieten op de manier hoe deze man het allemaal brengt![]()
Verder was het wel informatief btw
quote:
Tom Mabe... is dat niet diegene die ook es zon stukje heeft opgenomen waar ie zo'n televerkoper pranked?quote:
al net zon baas als de bapaomanquote:
Mmmmmmm...lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef delano.888 het volgende:
Aangezien de mannen van fokweblog NOOIT MIJN SUBMITS PLAATSEN GVD![]()
post ik me laatste 3 maar hier:
Zeg nou eerlijk, zijn toch best weblog waardig
En nog ontzettend slecht uitgevoerd ookquote:
http://boards.4chan.org/b/res/395014078quote:Op zondag 22 april 2012 12:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
En nog ontzettend slecht uitgevoerd ook
Sowieso grappig dat er mensen zijn die niet kunnen omgaan met het succes van 9gag...
Dit vergelijken met Rebecca Black.quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Rebecca Black is van de troon gestoten.
Tering.quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
mevrouw black had tenminste nog het verstand om autotune toe te passenquote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Je weet dat topics daar niet langer dan een uur blijven bestaan hequote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/b/res/395014078
quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dit laat zien hoe je een filmpje enorm subjectief kan maken door te knippen en te plakken met de juiste stukjes video. Alsof ze hier in Europa ook zo goed zijn in alle Staten van de VS op te noemen, of op een kaart van Afrika de landen in te vullen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:13 schreef gogosweden het volgende:
dit laat de "intelligentie" van de amerikanen maar weer eens zien
ja duh, maar dan nog is het grappig of niet dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dit laat zien hoe je een filmpje enorm subjectief kan maken door te knippen en te plakken met de juiste stukjes video. Alsof ze hier in Europa ook zo goed zijn in alle Staten van de VS op te noemen, of op een kaart van Afrika de landen in te vullen.
Op een kaart van Afrika zou ik nog geen 5 landen correct kunnen aanwijzen, maar ik ken wel alle 50 staten van de VS en hun ligging.quote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dit laat zien hoe je een filmpje enorm subjectief kan maken door te knippen en te plakken met de juiste stukjes video. Alsof ze hier in Europa ook zo goed zijn in alle Staten van de VS op te noemen, of op een kaart van Afrika de landen in te vullen.
Je punt was dat het de intelligentie van de gemiddelde Amerikaan laat zien, maar het is dus bij voorbaat niet een betrouwbaar filmpje.quote:Op zondag 22 april 2012 17:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja duh, maar dan nog is het grappig of niet dan?
Ik kan datquote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Klopt, is ook eens een filmpje van Nederland voorbij gekomen met vragen over de basiskennis.. zoals waar limburg ligt ofzo en ook vele het niet wisten.quote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Goeie!quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #91
Had het na de eerste 7 minuten al gezien... de zoveelste donkere-comedian die loopt te zeuren over racisme en daar grapjes over maakt.quote:
Uiteraard mijn waarde.quote:Op zondag 22 april 2012 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je weet dat topics daar niet langer dan een uur blijven bestaan he
dafuqquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:33 schreef Superthomas het volgende:
tevens zijn bijna alle Rainbow Tylenol remixes de moeite waard.
Je post je eigen 'grap'?quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doen mensen hier wel vaker.quote:Op zondag 22 april 2012 19:11 schreef datisstom het volgende:
[..]
Je post je eigen 'grap'?_________!
Je eigen grap postenquote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Je eigen grap postenquote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die Hitlerquote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgeknelde tettenquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Guitar? Dat stuk plastic met die gekleurde knoppen?
quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Afgeknelde tetten
Houdt de gitaar verkeerd vast
Haar heeft dode punten
Gigantische oorbellen
Kruis om haar nek.
2/10 zou niet neuken.
dafuqquote:Op maandag 23 april 2012 02:03 schreef Wootism het volgende:
Kon hem niet op YouTube vinden, maar moest er wel om lachen.
Stomme poes, met die pootjes en alles
http://www.dumpert.nl/mediabase/2108011/16ff393c/kat_vs._ham.html
kzou der nog steeds doenquote:
Hahah. Jezus. wat is dit.quote:
quote:
quote:
Wat een dom stukquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:27 schreef Mirel het volgende:
Ik heb zelf ook wel eens plaatjes gemaakt, en daar staat ook zo'n stomme 9gag logo op nu. En dan krijg je weer zulke teksten die zich als autoriteit voordoen en het enige wat je denkt is "dit klopt niet": http://blog.youngworks.nl/signalen/y-u-no-read-9gag
Rivaliteit is kinderachtig ja, ook in sport enzo. En toch heeft iedereen het.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kijk ook niet meer. Het percentage leuke plaatjes is too damn low!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:44 schreef padlarf het volgende:
Ik ben zelf gestopt met 9gag. Vooral omdat er maar weinig leuke dingen voorbij kwamen. Het emrendeel was van die 'Am I the only one' 'If you remember this you are awesome' '1990 is 20 years ago' shit.
Ongelofelijk dat er zoveel vliegen op die stront afkomen...quote:
quote:
Mwoah.. ik vind het leuk geweest, hoogtepunt is geweestquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:59 schreef davako het volgende:
Kabouter wesleyGingen ze daar eigenlijk nog een tweede seizoen van uit brengen?
Oh manquote:
Mijn godquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef Mirel het volgende:
A man gets out of jail and it's been seven years since he's seen let alone touch a woman. So right away he starts trying to pick up chicks, but time after time he gets rejected.
Feeling depressed, he heads over to the bus stop. On the way he passes a church and sees a very beautiful nun. He brightens up and asks her out for dinner. She says no.
Feeling horrible now, the convict gets on the bus. The bus driver notices his mood and asks "What's wrong?" "There's a beautiful nun at that church who I really want to bang but she won't even go out with me."
The bus driver says "I think I know the nun you're talking about! I also happen to know that every friday at noon she's goes to the graveyard to pray. I bet if you dress up as Jesus and command her to have sex with you, she'll do it!"
So that friday the man goes to the graveyard and sure enough, the beautiful nun is praying infront of a grave. The man slides on his Jesus mask and goes to her. "I am your lord, Jesus Christ." "Jesus! Please, tell me what to do and I'll do it!" "I command you to have sex with me."
The nun hesitates at first, but she decides she should not question the Lord and lifts her dress. She gives 'Jesus' one request - she only wants anal.
The man accepts and they proceed to do it in the middle of the grave yard. Right as the man is about to come, he decides he wants to tell her the truth, so he takes off his mask and says "Hey, it's me, that guy you rejected."
The nun takes off his mask and says "Hey, I'm the bus driver."
Het eerste YT-filmpje wat ik heb gefav'd.quote:
Jezus wat grappigquote:
Wat vind je nou zo grappig?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)th-vile-caption.html
Die is al een aantal keren voorbij gekomen maar ik blijf er om lachenquote:
orlyquote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die is al een aantal keren voorbij gekomen maar ik blijf er om lachen
Zou wel baas zijn als het waar was, en benieuwd dan wat de uitkomst zou zijn (Schijnbaar verzonden door een Ronald Dvorak oid, als je de onderkant van de foto bekijkt).
Kan je er misschien "le me, out of jail." van maken? En aan het einde dat die bus chauffeur dan zo een trollface doet. En le me dan zo van, okay, doet.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef Mirel het volgende:
A man gets out of jail and it's been seven years ......
"Hey, I'm the bus driver."
Als je je daarmee laat oplichten, verdien je het gewoonquote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan er moeilijk over doen maar er zijn wel 60 mensen in getrapt en dus opgelicht
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een dom stukHoe moeilijk is googlen naar het woord meme
Dat is idd wel heel triestquote:Iets wat je veel terugziet zijn ‘memes’. Dit zijn eigenlijk een soort emoticons die een gevoel of emotie uitdrukken, maar dan op een speelse wijze geïllustreerd. De humor raakt je omdat veel van de dingen die besproken worden herkenbaar zijn. Letterlijk zijn deze memes informatiedragers, ze bestaan vaak uit ‘rage comic personages’, zoals deze hier onder:
maymayquote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vraag me af hoeveel 9gaggers het woord 'meme' juist kunnen uitsprekenOp school (
) hoor ik telkens 'meh-meh'
MIEMquote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik vraag me af hoeveel 9gaggers het woord 'meme' juist kunnen uitsprekenOp school (
) hoor ik telkens 'meh-meh'
Memmen.quote:
Maar wat is het, en hoe zou het moeten werken?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan er moeilijk over doen maar er zijn wel 60 mensen in getrapt en dus opgelicht
Rebecca Black is eigenlijk zo gek nog niet.quote:
Dat dansje rond 1:05quote:
quote:
En daar doet de kinderbescherming zeker weer niks tegen?quote:
Volgens mij is ze al zwangerquote:Op donderdag 26 april 2012 19:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
En daar doet de kinderbescherming zeker weer niks tegen?
denk het niet ze is gewoon stevigquote:
wtfquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:24 schreef Gehenna het volgende:
Voor mensen met tijd over: de grootste maze-puzzle ooit:
http://dtjsoft.com/disp/mm5
Ik moest een beetje overgeven.quote:
Ik kom 1 keer in de week langs een Mazda garage waar er minstens 3 in de straat staanquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
AgreedEr staat er hier een in de carport
Alleen omdat ie met zn benen beweegt terwijl de muziek draait en dat niet doet als de muziek uit is. Zo kan ik het ookquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef banapples het volgende:
http://www.break.com/inde(...)t-on-monkeys-2321441
Ghehe "Fuck it, die komkommer mag jezelf vreten"quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef banapples het volgende:
http://www.break.com/inde(...)t-on-monkeys-2321441
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |